Foto´s Spooky Blue en Spider Geek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserdude
    • Sep 2003
    • 6

Foto´s Spooky Blue en Spider Geek

Spooky Blue http://www.laserrent.be/LaserRentDEM...emo%20001.html
    Spider Geek http://www.laserrent.be/LaserRentDEM...emo%20062.html
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Leuk die foto's maar eerlijk gezegd zie ik de verschillen niet zo. Misschien kun je een en ander toelichten...

Enig verschil dat ik zie, is dat bij de tweede serie foto's er meerdere lasers gebruikt worden ?

Ook moet je misschien even wat linkjes nakijken, niet alles werkt even flexibel....
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Het is wel leuk zo die foto's, maar meestal wordt er een toevoeging geplaatst, bijv.: demonstratie in onze showroom, of, lasershow op een middelbare school, e.d.

Bovendien is het vervelend om 80 bijna dezelfe foto's te bekijken, kies de leuksten eruit en plaats die gewoon.

Voor de rest: weinig kritiek op da show'tje

Comment

• skylineshow
        • Oct 2003
        • 71

Erg interresant, maar idd zonder verrdere uitleg en foto's van de werking hebben we er niet veel aan. Op deze manier is het niet praten over onderwerpen maar reclame maken

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Inderdaad, verzoek aan de lasesdude om wat meer te vertellen over deze demo, want reclame maken mag je op je eigen site doen, hier gaat het om gebruikservaringen.

De foto impressies zeggen mij niet veel, wat wil je ermee zeggen?
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• laserdude
            • Sep 2003
            • 6

Inderdaad, heb een selectie gemaakt en wat uitleg erbij..

Comment

• Pieter Huijgen
              • Sep 2003
              • 766

Wie is de importeur / leverancier van deze lasers in Nederland?
              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• skylineshow
                • Oct 2003
                • 71

erg leuke uitleg alleen waar staat die??
                Al zet je nu eens uitle over deze dingen isn het forum dan zouden mensen hun mening kunnen geven... doe je dat niet vraag dan ff of je een slotje mag...............

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Jammer aan deze foto's vind ik de totaal verkeerde indruk wat je krijgt...

Het lijk dat er een enorme hoge output achter zit, maar in werkelijkheid... Met 4 PAR56 300W creeër je echt geen reële situatie.
                  En zeker niet in deze opstelling (PAR recht vooruit parallel met het plafond en de laser er mooi laten doorkomen onder een hoek...)
                  Tja, marketing truukjes

Mag dus best serieus donker wezen om het effect te zien.
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• laserdude
                    • Sep 2003
                    • 6

Beste axs,

Je zou versteld staan. Maar al mijn klanten, en er zitten er meerdere bij die zalen tot 1000 personen vullen, zijn onder de indruk van de mogelijkheden van de Spooky Blue en Spider Geek.
                    Ik heb ze al aan het werk gezien tussen 6 x Mac500 en ander licht geweld en moet zeggen dat ze het er goed vanaf brachten. De desbetreffende foto´s zijn genomen op een demo avond het foto toestel stond ingesteld op een sluitertijd van 1/25 sec en de parren stonden vol open (trouwens de foto´s zijn bedoeld om de lasers te laten zien en niet de parren)

Probeer eens het volgende.
                    Hang 1 lichteffect naar keuze en 1 Spooky Blue in een zaal. Nodig 500 man uit en vraag nadien welk lichteffect het meest indruk op hun maakte....

Er moet mij nog iets van het hart. Deze lasers zijn laserprojectors (een licht effect dus) het zijn geen lasershows (daar is een (veel) groter budget voor nodig). Je moet de Spooky´s en Spiders zien als een leuke afwisseling op al die andere lichteffecten. En als je meerdere Spooky´s gebruikt krijg je wel echt een opvallende lichtshow. (je hangt toch ook niet 1 Mac of 1 par op in een zaal van 1000 man)

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

citaat:Geplaatst door laserdude

Beste axs,

Nodig 500 man uit en vraag nadien welk lichteffect het meest indruk op hun maakte....
                      Euh logisch...

Tuurlijk die laser! Maar enkel omdat ze 'WAAAUWWW' een laser zien! Doe kunnen ze idd nog wel onderscheiden tussen de rest van het lichtgeweld, ma qua opbrengst...
                      En wedden dat de operators op die fuifjes echt wel ff de rest van het licht dimmen om de 'laser' mooi uit te laten komen? [^][^][^]

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• laserpen
                        • Dec 2003
                        • 10

met een Spooky Blue en al die andere diodes onder de 0,5 watt maak je geen lasershow, ze komen er alleen leuk uit als je niet te veel omgevingslicht hebt.

Als je die diodetjes ziet als lichteffect is er niets mis mee maar ga alsjeblieft niet vertellen dat je met zo'n ding een lasershow hebt...., daar komt echt wel iets meer bij kijken !
                        LAZZZZZER OP MAN !

Comment

• rubinioow
                          • Dec 2003
                          • 47

ik heb zelf nie zoveel met lasers...
                          ma deze vin ik nie geweldig..

Comment

Working...