showtec movinghead

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

Gaat allemaal wel een beetje ver he mannen, erg off topic enzo......maare is de vraag nou wel beantwoord of niet?

mvg
    ERC

Comment

• djdarno
      • Dec 2002
      • 75

Zo te zien worden er hier vrienden gemaakt (NOT) Het mag toch wel duidelijk zijn dat dit forum NIET is gemaakt om elkaar belagelijk te maken maar om ideeen uit te wisselen en mensen te helpen met vragen.

Lijkt mij verstandig om zakelijk verder te gaan.

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Helemaal eens, maar laat mensen dan niet die bewijsbare onzin verkopen en dan ook nog eens een grote bek opzetten!

Discussie op basis van argumenten ben ik erg voor...
        Headje is erg licht, heeft rappe pan/tilt movement, bewezen naast een mac250 en movitech 250.
        uiteraard moest dit headje het qua lichtopbrengst snel af laten weten. Maar dat zal ook niemand verrassen

Comment

• movergaauw
          • Jul 2003
          • 58

Nou moet je me is vertellen wat er mis is met mijn mening. En dat van lang in het vak zitten enzo slaat MIJNS INZIENS nergens op, er werd gevraagd wat ik van de head vond en dat heb ik gezegd. Dat heeft er volgens mij niet mee temaken hoe lang je het al doet. En ik vergelijk het dan met de mac 250 en de ypoc 250 nogwat. (de mac 500 vind ik eigenlijk gen vergelijking).
          En er wordt niemand belachelijk gemaakt hoor, ik vind het wel leuk om ook eens een ander zn mening te horen over mn teksten zodat ik die kan verbeteren. Maar hier snap ik het dan niet omdat ik gewoon mening gaf over dat ding, en wat aan die mening verder mis is...... Wat is dan die bewijsbare onzin als ik vragen mag? Ik zei toch gewoon

Het zijn showtec dingen. Is niet zoveel, 4 gobos geloof ik en 4 kleuren, zonder rotatie prisma of iets, en saaie gobos zoals ene sterretje enzo. ennuh nergens iets gevonden?? http://www.licht.nl/winkel/Artikel.asp?id=HL30941 zoekt en gij zult vinden. Hier-licht-movinghead spots-laatste pagina ...... Ze zijn niet al te groot. de Pan tilt is te vergelijken met een slome tot middelmatige scan. Ik vind de kleuren wel matig en de gobos ook. En ik vind hem niet bepaald mooi maar dat is weer een ander verhaal. de strobe werkt ook wel snel. En de avond dat ik er 4 had geen problemen gehad.

Dat is toch gewoon een gebrukers mening?

Ja ik snap het dat van Pipo. O dat is dan misschien verkeerd opgevat. Ik noem de leraar me pa e.d. ook wel eens Pipo. Sorry daarvoor.
          Dat was al.

Comment

• splash
            • Aug 2002
            • 342

citaat:Geplaatst door movergaauw
            Ja ik snap het dat van Pipo. O dat is dan misschien verkeerd opgevat. Ik noem de leraar me pa e.d. ook wel eens Pipo. Sorry daarvoor.
            De meeste (fatsoenlijke) mensen niet....
            Je hoeft (volgens mij) heus niet tegen iedereen u en meneer te zeggen, maar pipo vind ik toch wel een beetje ver gaan.

Comment

• lj djcenter
              • Jul 2003
              • 148

ik heb al het antwoordt op mijn vragen, dus voor mij is dit afgesloten mvg

tom
              Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• BENjpt
                • May 2002
                • 381

citaat:Geplaatst door movergaauw

He PIPO ik heb er varing met die dingen dus weet waar het over gaat. En ik heb ze ooit van een vriend gehuurd. Weet niet of ie ze nog heeft.
                1. Als je iemand PIPO noemt, dan mag Ralph aannemen dat jij de achtergrond ook weet (woonwagen etc.)

2. Gehuurd bij een vriend van je? Ook een vriend van 14 jaar?

Je moet ff leren dat er op dit forum mensen zijn, die wat meer dan jou weten over belichting.
                Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• Dave
                  • Jan 2001
                  • 757

Ach, volgende keer maakt ie iemand uit voor fresnel, om maar in theatertermen te blijven.
                  U x I = Boem.

Comment

• movergaauw
                    • Jul 2003
                    • 58

1.Een van de leraren spreekt ons aan met he KLojoz?! je moet dat brief je nog inleveren! En dan reageren wij oke Pipo, En NEE ik bedoelde het zeker niet als scheldwoord. Dus NOGMAALS sorry als dat zo is over gekomen.
                    2.Wat wil je daarmee zeggen met 14 jaar. EN NEE hij was geen veertien.
                    3. Wat heeft dat hier mee te maken en met mijn mening als ik vragen mag. En om op je eigen verhaal terug te komen ga ik er ook vanuit dat jij MIJN achtergrond weet?

dat was al
                    Dat was al.

Comment

• movergaauw
                      • Jul 2003
                      • 58

En nogmaals SORRY SORRY SORRY

dat was al
                      Dat was al.

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2139

jaja maarten tis in orde hoor.
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• de kawaman
                          • Dec 2002
                          • 202

Gaan we ons nou druk maken om het woord PIPO?[xx(][^]

Terwijl er mensen doodgestoken worden om niks, in elkaar gelsagen om niks, de meest ernstige ziektes naar zich toe krijgen gewenst voor niks??

Sorry hoor, maar als iemand mij zou willen uitschelden zal ie neit met het woord pipo komen denk, waar kan een mens zich druk om maken??

Maar goed, on-topic, want ik heb die dingen nog nooit gezien!
                          Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• movergaauw
                            • Jul 2003
                            • 58

your damn right. Maar ik wilde voor goed een einde maken an die tot ruzie uitlopende conversatie.
                            Dat was al.

Comment

• ralph
                              Banned
                              • Aug 2000
                              • 2649

en dat is gelukt wat mij betreft.

Comment

• B-Rental
                                • Sep 2003
                                • 76

je kunt een iets minder ervaren persoon beter helpen, dan hem de grond in te stampen.
                                Deze personen kunnen immers ook proffesionals worden, misschien wel betere dan jezelf denkt.
                                Hou het dus gezellig en zie elkaar als collega´s.
                                En leeftijd heeft total niks te maken met wat de persoon kan, het gaat puur om praktijk ervaringen.
                                ik ken personen van 14 die zijn super goed en proffesioneel, maar ken er natuurlijk ook genoeg die denken dat skytech en goed merk is. zecht toch genoeg neem ik aan.

Hou het gezellig en help elkaar, das het beste!!!!
                                ]

Comment

Working...