Impressie shots

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

AJB gebruikt op zijn site geen foto's ... dat zijn renders uit showdesigner... maar thnx voor je compliment

Vanuit commercieel opzicht zul je btw zo'n agenda nooit voor elkaar krijgen... Is niet handig he...

greetz AJB
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Tja voor bruiloften enzo is het overbodig, maar dit soort wat grotere dingen is altijd wel leuk om een keer te bekijken. Zeker als er collegae in de buurt zijn met zo'n showtje, dan wil ik op een vrije avond best eens kijken en leren van hoe een ander het allemaal aanpakt. Serverruimte heb ik ook nog wel, maar ga je gang zou ik zeggen!

Oh en AJB: dan wordt het inderdaad eens tijd voor foto's... grote mond maar geen bewijs he op deze manier

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Wordt lastig om iedereen uit te nodigen Jasper, maar trust me...valt mee met grote mond Mail me je locatie dan kan ik altijd contact opnemen als ik in de buurt zit.

grtz AJB
        Arvid Buit

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

citaat:Geplaatst door (iCe)

ik vind die fel rooie displays altijd zo enorm afleiden van de rest. Klein detail, maar scheelt (naar mijn mening) een hoop
          Met je eens iCe ! Ik plaats schermpjes altijd naar een zijkant, omdat de mactech op die manier vanuit de zijkant e.e.a. kan zien misgaan (knipper bij errors e.d.). De instelling dat de schermpjes na verloop van tijd uitgaan lijkt niet eens een punt van discussie; altijd doen...
          Arvid Buit

Comment

Working...