idd had het verkeerd voor.[:I]
fuif
Collapse
X
-
Mag ik nou eens een brutale vraag stellen?
wat ben je nou als opdracht gever voor zo'n show kwijt?
Hoeft niet exact, maar een richtprijs?
Ben benieuwd!Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.Comment
-
-
Hm.... das niet duur dan.
Als ik zie wat tegenwoordig een drive-in van zo'n 500 euro meebrengt.
(alleen een setje parren ;() dan is dat zeker niet duur!
Ik dacht zelf aan een veelvoud van dat bedrag nl!Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.Comment
-
Hmmm, In wat voor regio zit jij dan??? daar wil ik ook wel een graantje komen meepikken. Als je bij ons in de buurt alleen wat parren meebrengt voor 500 € is binnen de kortste keren je agenda leeg.citaat:Geplaatst door de kawaman
Ik dacht zelf aan een veelvoud van dat bedrag nl!----------------------------------------------
Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
----------------------------------------------Comment
-
ja er is dus duidelijk een groot prijsverschil tussen de belgische en de nederlandse markt. en dan hangt het er ook nog vanaf in welke regio je zit. in belgie liggen de prijzen in limburg lager dan in antwerpen bijvoorbeeld. van het bedrag heb ik geen flauw benul dus ga ik er ook niks op zeggen. maar ik gok zoals davy allé da lijkt mj redelijkhehe wat een gedoeComment
-
Dat zijn hier in Noord Brabant hele normale prijzen, bij ons kosten ze ongeveer ook deze prijs en dan heb je niks bijzonders hoor en elk weekend zijn er 3 dagen lang 4 a 5 discosetjes weg...citaat:Geplaatst door LSD
Hmmm, In wat voor regio zit jij dan??? daar wil ik ook wel een graantje komen meepikken. Als je bij ons in de buurt alleen wat parren meebrengt voor 500 € is binnen de kortste keren je agenda leeg.citaat:Geplaatst door de kawaman
Ik dacht zelf aan een veelvoud van dat bedrag nl!Comment
-
tja LSD
gij zijt dan ook maar iemand vanuit de kempen ik heb u al vaak ergens zien staan en wat je zegt dat je agenda dan vol staat is niet zo waar zenne kijk maar naar RETEC en PETER DE ZWART en AMS=> die zijn zelfs falliet gegaan AMS dus zo een vaart zal het wel niet lopen zenne
ljantonComment
-
Tja, eigenlijk mogen ze van mij allemaal failliet gaan, die firmas die systematisch overal onder de prijs duiken. De meeste verenigingen die een fuif organiseren kijken ook alleem maar naar het budget, en niet naar wat ze ervoor krijgen...----------------------------------------------
Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
----------------------------------------------Comment
-
en dat is (spijtig genoeg) juist de huidige trend in de Belgische Kempen. Het komt er bij velen op neer om veel te verhuren tegen een prijs die lager dan de bodemprijzen gaat, terwijl kwaliteit totaal niet in vraag wordt gesteld.citaat:Geplaatst door LSD
... De meeste verenigingen die een fuif organiseren kijken ook alleem maar naar het budget, en niet naar wat ze ervoor krijgen...
En bij kwaliteit houdt het niet op. In sommige gevallen (ik ga geen namen noemen; ik hoop dat de betreffende personen/firmas het van zichzelf wel weten), wordt er zelfs weinig met veiligheid rekening gehouden. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Parren met simpele gaffa aan de truss vastplakken en dergelijke.
Waarschijnlijk gaat er eerst een serieus ongeluk moeten voordoen opdat er maatregelen tegen zulke praktijken genomen worden
Comment
-
ik wil niet weten welke firma hun parren met gaffa vasthangt, maar die zijn zo gek als een mus. Wat mij (ook uit de antwerpse kempen) nog steeds opvalt is dat je mensen uiteindelijk toch kan overtuigen van het verschil in prijs, als je er even mee doorpraat. Als je zegt 'bij mij krijg je dat, daar kan dit en dat mee' dan zeggen de meeste dat ze dat op een ander ook kunnen krijgen. Als je dan effe vraagt wat die ander meegeeft, kan je vrij snel een mooi beeld van situatie schetsen.
Bij ons in de buurt is het momenteel trouwens mode om zo groot mogelijke budgetten uit te geven voor (mega-)fuiven. ik weet niet waar het vandaan komt, maar als ik zie wat voor geld die scouts en chiromensen uitgeven aan belichting (want dat is het enige wat ze interesseerd, geluid moet hard gaan en that's it), enkel om beter te doen dan de andere schouts in de buurt, tja... Daarmee betaal je een jaarlijks kamp voor 1000 man."En Go"Comment
-
tja neeltje , het enige wat ik er uit concludeer na 4 jaar fuifjes te hebben gezien links en rechts in de kempen is dat het altijd dezelfde dj's zijn en altijd dezelfde soort fuiven /zalen/inrichting altijd ongeveer dezelfde opstellingen anltijd dezelfde licht show , ik kan je bijna precies vertellen wat de movingheads doen op de klj zomerfuif om 11:00 s'avonds he , daar zit nix niet meer in begot, en daarbij het zijn altijd maar multipars en MH's , wat op den duur SAAAAAAI wordt
greet's ljantonComment

Comment