Het duurt ff.. maar dan heb je ook wat.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timescape
    • Oct 2002
    • 328

Ehh ja....
    misschien omdat dit topic al weer enige maanden oud is, en de ruimte nu voor andere foto's gebruikt wordt ?

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

Kortom, door een paar (onbewuste) betatesters, degene die de eerste lading hebben gehad, is het nu een mooi spotje, maar dat wat je zehgt van de pan-tilt vaagheden op een hog is volgens mij te danken aan de snelheid en nauwkeurigheid van je spotjes, bij de efteling sprookjesshow zat ik regelmatig te pielen met een hog, met daaraan mac5/600's en hier kwam het probleem ook voor, bij de grandMA trouwens hetzelfde bij epileptisch gebruik van de trackerball :-)

Zie dit dus niet echt als een probleem, hoe vaak gebruik je nu je faderwielen oid live om mee te wapperen?

Weet je trouwens of er al Flightcases of schuim voor in je case met de krypton vormen te koop is?

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Hoi

zover ik weet had Case Concept in Duitsland deze inlays al een paar maanden beschikbaar !

DeeJ
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• CyberNBD
          • Aug 2000
          • 1318

Tis ook niet om live mee te wapperen die wielen.. maar om te programmeren wel zo makkelijk als je niet steeds moet wachten tot de spotjes weer hun plekje gevonden hebben.
          Inlays kamen bij CC inderdaad een weekje of 2 nadat ik de cases van mijn maccen afhad.
          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

en de tweede gebruiker met L1err is ook bekend, idd eens snel achter nieuwe software aangaan.......

maar ben aqardig onder de indruk van het spotje, snelheid is erg goed te doen, gobo's zijn goed te gebruiken (al denk je eerst wel even JUK wat lelijk) prisma is toch snel genoeg hoor vind ik, temperatuur vindt ik meevallen, en die blauwe rand om de bundel bij project....valt weg wanneer je gobo's gebruikt dunkt me..

leuk spotje kortom

Comment

Working...