Op zoek naar..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjJeroen
    • Oct 2000
    • 288

Dat Masterlight hebben wij ook nog op de zaak staan.

Heb het eigenlijk alleen nog nooit gezien/gebruikt.

Groeten Jeroen

Jammer dat ik me gebruikersnaam niet meer kan veranderen!

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

er is geen documentatie meer voorhanden, dus als iemand (djjeroen??)er nog wat foto's van op het net kan knallen...

wat was mijn allereerste handtekening???

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

heej, als iemand nog wat hostingruimte heeft heb ik die studie over intelligent licht, met flink wat foto's wel beschikbaar.

groeten,
        Ralph

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

citaat:
          heej, als iemand nog wat hostingruimte heeft heb ik die studie over intelligent licht, met flink wat foto's wel beschikbaar.

Hoeveel heb je nodig? Ik heb misschien nog wel wat...

Greetz, een lichthobbyist.
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

Anders heb ik nog wel wat (veel, denk niet dat je paar gb aan pics en tekst hebt)

(: Vitality
            Vitality Show

Comment

• olvaar_be
              • Mar 2004
              • 64

Ik heb nog een posi-spot staan ... da's een par 64 can als yoke .. aangestuurd met AMX (analog multiplexed 0-10V x 24 kanalen (dacht ik) ..
              Surf eens naar mijne website.

Comment

• Orbis
                • Feb 2004
                • 217

Ik denk dat je de Colibri's van Abstract hebt, Halogeen lampje pan en tilt beweging mogelijk en een schijfje ervoor met 3 kleuren (gewoon met kleurfiltertjes erin geklikt)

Kan op internet niet onmiddellijk een foto ervan vinden maar ik heber zo acht liggen (was ook het maximum dat je op één 'sturing kon aansluiten)

Ik heb nog alles liggen eigenlijk, heb dat ooit eens 2dehands overgehouden om wat te knutselen maar nooit gebruikt eigenlijk...

er was een 19 inch module bij met paar honder kleine knopjes waarmee je telkens analoog het pan en tilt bereik van de analoge motortjes moest instellen.

Zal es kijken of ik er nog foto's van liggen heb, wil het wel verkopen, ligt hier toch helemaal niets te doen...
                sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• marcelb
                  • Jan 2004
                  • 17

als het goed is hebben ze nog iets van 4 posi spots en ook nog een controller inderdaad vulture in den haag had er 24 stuks, bewegende par 64 lamp verschikkelijk om te programmeren een tafel om de spots te bewegen en een losse o-10 volt tafel voor de lampen aan te sturen. Vulture heet nu
                  Aveco

Comment

Working...