Hierbij drie plaatjes van mijn nieuwe oude 1220 IIR's en de omgeving waarin ze zijn gebruikt.
Helaas zijn de fotoo's van de show zelf niet gelukt.
Wat stond, hing, lag en zat er allemaal:
Licht:
2 maal martin 1220
8 maal martin 218
2 maal fourbar met par 56 300w MFL voor front
3 maal fourbar par 64 1KW aan electron dimmers
10 maal fourbar DMX met par 64 1KW MFL met als extra bossen prikfitting voor de zaallichten
Dit alles bediend en geprogrammeerd met de pulsar Masterpiece 108, welke echt redelijk vol zat trouwens.
Geluid: dubbele Focal Set van Jack Bass PA, kwam net toe in het laag.
Discobar:
Denon dn 2500/denon 2600
Sony MD
Dateq GPM 8.2
2 maal Shure SM 58, waarvan een draadloos
Afwerking was niet echt denderend wegens haastklus, konden slechts 5 uur opbouwen en programmeren, inclusief geluid.
Organisatie had alles voor het podium geregeld, behalve de Backdrop....hoezo slordig.
En ja, ik weet het, de 1220's zijn erg vuil, en moeten dan ook volledig uit elkaar voor groot onderhoud.
Groeten,
Ralph
Helaas zijn de fotoo's van de show zelf niet gelukt.
Wat stond, hing, lag en zat er allemaal:
Licht:
2 maal martin 1220
8 maal martin 218
2 maal fourbar met par 56 300w MFL voor front
3 maal fourbar par 64 1KW aan electron dimmers
10 maal fourbar DMX met par 64 1KW MFL met als extra bossen prikfitting voor de zaallichten
Dit alles bediend en geprogrammeerd met de pulsar Masterpiece 108, welke echt redelijk vol zat trouwens.
Geluid: dubbele Focal Set van Jack Bass PA, kwam net toe in het laag.
Discobar:
Denon dn 2500/denon 2600
Sony MD
Dateq GPM 8.2
2 maal Shure SM 58, waarvan een draadloos
Afwerking was niet echt denderend wegens haastklus, konden slechts 5 uur opbouwen en programmeren, inclusief geluid.
Organisatie had alles voor het podium geregeld, behalve de Backdrop....hoezo slordig.
En ja, ik weet het, de 1220's zijn erg vuil, en moeten dan ook volledig uit elkaar voor groot onderhoud.
Groeten,
Ralph

Comment