Vervolg Licht Oranjefeest 2002 Lelystad

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yvobtv
    • May 2002
    • 272

Vervolg Licht Oranjefeest 2002 Lelystad

wat er precies hing moet ik aan mijn licht-collega vragen, maar ongeveer:
    2 * aircraft-set
    8* Mac250
    8* Mac300
    2* 4-bar par 64
    x-aantal losse par56 op de grond.
    6* theater "spots" a 2 KW voor het front licht.
    1* pro 2000 rook
    1* Jem hazer
    alles aangestuurd door een pearl 2000.

(((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))
  • JeroentjE
    • Oct 2000
    • 197

Ik denk dat je van die 16 Mac 500's beter 8 x 250 en 8 x 300 kan maken, als ik even snel over de foto heen kijk ..

Vliegen is de meest milieuvervuilende manier van reizen.
    Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
    Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
    Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• Delirium crew
      • Feb 2002
      • 151

Ziet er leuk uit.

Wie trad er op ?
      en hoelang heb je gebouwd met licht ?

Comment

• yvobtv
        • May 2002
        • 272

De locale dansschool deed een paar dansnummers en DJ Blackfoot uit lelystad trad op.
        ook Peter Koelewijn was er. Een kerel die wat opera zong, er was een fakir-act en het 100 talige mannenkoor deed een paar nummers.
        we waren met 6 man van 11.00 tot 17.45 aan het bouwen. (Podium was net gebouwd door extern bedrijf) de show begon om 19.30 en in die tussentijd werd het licht geproged en het geluid afgeregeld. ikzelf zat op het podium en deed de tapes instarten en de monitor mix.
        afbreken deden we met twee man extra en het was binnen 3,5 uur leeg. op het podium na dan.

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

6 man ?!

En dan ruim 6 uur bouwen ?!

wij bouwen in 4 uur tijd met 4 man een care truss, met 30 kw licht, beetje intelli, axys arena frontset en complete backline !

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• yvobtv
            • May 2002
            • 272

het podium stond op een bordes van een hotel, dus er zat wat meer tijd in om alles via de lift een verdieping omhoog te brengen.
            de podium boeren hadden een heftruk meegenomen die niet zo hoog kon komen. vandaar wat extra tijd. tevens moest er rechts van het podium een spanscherm komen van ongeveer 6*8 m. en er was toen wat wind dus daar hebben we ook met z'n allen aan lopen sjorren. lol

Comment

Working...