Wat lampjes bij een gymuitvoering

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

erboven dus, geen idee wat het is, is bij mij op de foto niet duidelijk te zien

Ralph,
    Sounddesigner

Comment

• Thomas
      • Apr 2001
      • 49

Hebben ook al een paar keer zo'n gymfeesten gedaan. T zou inderdaad niet de eerste keer zijn dat ze TL's aan willen. En een groot probleem is het licht in de ogen zodat ze hun tuigen niet meer zien als ze gooien en alles laten vallen. Volgens mij hangt de lichtbrug toch wat laag hoor.

Groeten uit België

Comment

• FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

Lijkt op een lichtkrant ofzow...
        maar beetje onlogisch dat die erop staat..

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Joost van Ens
          • Jan 2001
          • 628

Wat er op staat zijn van die griven black light tl's voor de witte shirtjes. De parren die uitstaan zijn botex t4 balkjes met 500W raylights en kleurfilters, omdat ze de opening en afsluiting met "feestelijk" geknipper wilden. Tsja, hoogte, Ieder z'n smaak maar het voldeed hier toch zeer goed. En verder vind ik idd de opmerking van mark ook een beetje misplaatst. Ieder z'n eigen inzichten t.o.v. het budget van de opdrachtgever enz. enz. Alles kan altijd groter en beter. maar dan nu jouw foto's graag.

groeten

Comment

• Mark Vermeulen
            • Feb 2002
            • 98

Ik heb in meerkerk geen foto`s gemaakt, maar dat van het budget bedoelde ik niet en natuurlijk ieder zijn waar voor zijn geld maar die post was meer voor pieterjan bedoeld, en als ik tijd heb zal ik zaterdag wat piccies proberen te maken.

Groetjes Mark Vermeulen
            maar mijn baas heeft AD en EAW.
            Groetjes Mark Vermeulen
            maar mijn baas heeft AD en EAW.

Comment

• Joost van Ens
              • Jan 2001
              • 628

Oke, sorry dan heb ik het gelezene verkeerd uitgelegd. Maar verder, foto's in forum natuurlijk altijd goed.

groeten

Comment

Working...