Beste allen,
Na mijn vorige klus, tevens mijn eerste klus, was deze binnengekomen. Dit was een Plug&Play avond bij ons op school. Dit houdt in, dat allerlei bands een aantal nummers spelen. Nu heb ik van een metal band, een video-opname gevonden op YouTube. Zouden jullie je mening kunnen/willen geven? Wel nog ff snel n opmerking: frontlicht was niet op mijn lichttafel. Wel geprobeerd, maar ging liggen rotzooien met de oorspronkelijke dmx-lijn van school. Hier bdw ook nog een lijstje van wat ik heb gebruikt:
* 2x PAR64 Raylight (Hier gebruikt als ACL)
* 2x 2-light
* 2x Showtec Sunstrip Active
* 4x Martin MAC 250 Krypton
* 2x 2m truss
* 2x 1m truss
* 1x Hazer
* 1x Avolites Pearl Tiger
Na mijn vorige klus, tevens mijn eerste klus, was deze binnengekomen. Dit was een Plug&Play avond bij ons op school. Dit houdt in, dat allerlei bands een aantal nummers spelen. Nu heb ik van een metal band, een video-opname gevonden op YouTube. Zouden jullie je mening kunnen/willen geven? Wel nog ff snel n opmerking: frontlicht was niet op mijn lichttafel. Wel geprobeerd, maar ging liggen rotzooien met de oorspronkelijke dmx-lijn van school. Hier bdw ook nog een lijstje van wat ik heb gebruikt:
* 2x PAR64 Raylight (Hier gebruikt als ACL)
* 2x 2-light
* 2x Showtec Sunstrip Active
* 4x Martin MAC 250 Krypton
* 2x 2m truss
* 2x 1m truss
* 1x Hazer
* 1x Avolites Pearl Tiger

), maar je merkt dat je daarna met mh's veel mooiere shows kan maken als je telkens op de beat mee kan. Leer erna vooral te werken naar de qlimaxen om de details in orde te brengen.
Comment