Daar heb ik mijn twijfels over Woody..... fase-nul is 220, fase-fase is 380..... misschien zie jij een andere schakeling voor je.....
Kijk en dat is weer het leuke aan de Enigma..... je moet praktisch alles zelf programmeren....
En heeft dan ook tal van mogelijkheden....
Je kunt dus een knopje maken voor omhoog....
En 1 voor omlaag....
Maar dan wel zo dat de ene afvalt... als de andere acief word....
Handig toch??
Dat hebben we ook bij de spiegelbol.... alleen daar zit dan ook nog een noodknop op.... (zie foto) Als ik daar een ram op geef doet de spiegelbol niets meer... hij kan tot de grond... en om een bol met een diameter van 1M en BEHOOOORLIJK wat kilo's op je knar te krijgen... nee dankje....
Wel grappig.... ik heb helemaal geen vragen gehad over die grijze unit ... met die joystick er op... naast de lichttafel... die had ik toch wel verwacht...
Maar die zullen nu wel komen.....

-----But first there was Light-----
Kijk en dat is weer het leuke aan de Enigma..... je moet praktisch alles zelf programmeren....
En heeft dan ook tal van mogelijkheden....
Je kunt dus een knopje maken voor omhoog....
En 1 voor omlaag....
Maar dan wel zo dat de ene afvalt... als de andere acief word....
Handig toch??
Dat hebben we ook bij de spiegelbol.... alleen daar zit dan ook nog een noodknop op.... (zie foto) Als ik daar een ram op geef doet de spiegelbol niets meer... hij kan tot de grond... en om een bol met een diameter van 1M en BEHOOOORLIJK wat kilo's op je knar te krijgen... nee dankje....
Wel grappig.... ik heb helemaal geen vragen gehad over die grijze unit ... met die joystick er op... naast de lichttafel... die had ik toch wel verwacht...
Maar die zullen nu wel komen.....

-----But first there was Light-----

Comment