motor & sickboy @ Mezz Breda

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • burrnout
    • Apr 2008
    • 19

    motor & sickboy @ Mezz Breda

    Feestje poptrash Mezz Breda
    8mac250 entour
    8mac250 wash
    6mac575 krypton
    56 par 56parren

    besturing: GrandMA fullsize
    besturing 575 Pearl2004

    YouTube - Kanaal van burrnout
    Last edited by burrnout; 31-03-09, 07:53. Reason: dit is een beter linkje
    lichttech @ Mezz Breda
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

    #2
    waarom twee tafels voor dit lichtsetje? een fullsize lijkt me al meer dan groot genoeg!
    Last edited by Harmen; 31-03-09, 17:02.

    Comment

    • burrnout
      • Apr 2008
      • 19

      #3
      ja dat is zo, de Mac575 is te nieuw voor de GrandMA. of beter gezegt er was geen personality file voor. de grandma die wij hadden had een software update 6.0 en de mac575 staat pas erin bij updata 6.1
      vandaar
      lichttech @ Mezz Breda

      Comment

      • rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

        #4
        Dan download je de personality file toch even, of je steekt er een halfuurtje werk aan om em zelf aan te maken?

        Verder ziet het setje er wel leuk uit, maar toch wel érg veel geknipper en snelle bewegingen ook al is het een stampfeestje.
        Licht is altijd zwaar.

        Comment

        • AJB
          • Jul 2003
          • 2289

          #5
          Of je neemt een echte operator... Een personality op de GrandMA maak je BINNEN 10 minuten, als je rap bent binnen 5....

          Beetje raar op een Avolites in te zetten voor die lampen...
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

          Comment

          • burrnout
            • Apr 2008
            • 19

            #6
            wat heeft nou voor nut om zon reactie neer te zetten. normaal als ik jouw reacties lees ajb dan heb ik wel respect voorje maar die is nu snel verdwenen. normaal staan al die lampen altijd op een avolites te draaien. De MA was een verhuur. en niet iedereen is even goed achter elke tafel.
            persofile konden we niet vinden. vind dit dan een uitstekende oplossing. het werkte dus daar gaat om. snelle bewegingen en knipper horen nu eenmaal bij deze avond.
            lichttech @ Mezz Breda

            Comment

            • JeroenVDV
              • Mar 2004
              • 963

              #7
              Zie dit als tips voor de volgende keer, maar...

              - Ik mis werkelijk ELKE interactie tussen licht en muziek (lijkt me toch WEL het idee..)
              - Zelfs als ik m'n geluid uit zet zie ik geen mooie plaatjes, geen vette shapes/chases, geen mooie show-elementen

              Dus:
              - Leer muziek uit te drukken en uit te beelden met licht
              - Leer mooie showelementen maken en gebruiken, shapes laten wapperen en chases laten knipperen kan iedereen die het knopje "gas" kan vinden..
              Creating shows beyond Imagination

              Comment

              • ludwigvon
                • Jan 2009
                • 97

                #8
                Hallo,

                Ik onthoud me meestal van kritiek op een forum, maar Jeroen doet het helemaal goed voor mij. Ik heb de drie filmpjes eens bekeken en waarempel, in eentje op één moment zag ik iemand op het podium.

                Groet

                L.
                We do architectural for a living and theatre for the Art...

                Comment

                • LJmalcolm

                  #9
                  Had je ivm het ontbreken van die personality op de MA niet gewoon je show op de pearl kunnen doen? Dat is wat fijner schuiven ook

                  Comment

                  • Harmen
                    • Sep 2003
                    • 379

                    #10
                    Originally posted by LJmalcolm
                    Had je ivm het ontbreken van die personality op de MA niet gewoon je show op de pearl kunnen doen? Dat is wat fijner schuiven ook
                    vind je? denk dat er hier een groot aantal mensen (mezelf voorop) het daar niet helemaal mee eens zijn.. maar dat is een kwestie van voorkeur voor een tafel, feit blijft wel dat ik niet geloof dat die personality er nog niet is op het ma forum..

                    Comment

                    • Lighting
                      • Sep 2004
                      • 209

                      #11
                      Originally posted by burrnout
                      ja dat is zo, de Mac575 is te nieuw voor de GrandMA. of beter gezegt er was geen personality file voor. de grandma die wij hadden had een software update 6.0 en de mac575 staat pas erin bij updata 6.1
                      vandaar
                      Dat is niet helemaal waar.....Als je op MA-share.net gekeken had had je gezien dat de pers. file al beschikbaar was een week na de release.
                      Mocht het nou zijn dat hij daar niet te vinden is is ZELF MAKEN..... ook een oplossing

                      Lighting
                      Last edited by Lighting; 30-03-09, 16:44.
                      LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

                      Comment

                      • AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

                        #12
                        Mijn opmerking over de tafel was vriendelijk bedoeld en ging niet alleen over de personality file. Zoals de andere deelnemers vriendelijk aangaven is het licht niet in orde. Ik zal mij onthouden van kritiek omdat het dan een naar topic gaat zijn. En da's zonde.

                        Elke operator die besluit om een lichtshow van deze omvang op 2 tafels te draaien (rock&roll) heeft het niet begrepen. Da's namelijk een extra obstructie om je show goed te timen (zoals je ziet, is dat inderdaad niet gelukt).

                        Daarnaast een Full GrandMA inhuren en vervolgens geen tijd hebben om deze degelijk te programmeren: zonde...

                        Daarmee mijn antwoord, ga me hier verder niet over opwinden.

                        Mezz is een super locatie waar het facilitair gewoon uitstekend voor elkaar is (let's be honest, het is een poppodium). Als tech kun je daar goed binnenrollen. Nu nog een goede training voor de lichtafdeling: komt het best goed.
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

                        Comment

                        • burrnout
                          • Apr 2008
                          • 19

                          #13
                          kijk, liefst hadden we alles op de MA gedaan. op dat moment hadden we ons best gedaan om perso te zoeken. het verhaal is. ik was 2e lichtman die avond en de 1ste die kan een MA goed programeren. alleen hij werkt er nooit dagelijks mee dus hij weet ook niet alles. en dat kun je hem dan ook niet kwalijk nemen. deze avond is het de bedoeling dat licht lekker freaky is. normaal inderdaad moet je ook met dance avonden bovenop timming zitten en een fatsoenlijk plaatje maken. alleen 6 575 op podium is eigelijk toch wel wat te veel voor mezz. we hadden er zelf nog 4 extra in dak zitten in de zaal. maar dan werd het te veel met de wappers. (die 6 waren ook extra)die 4 hebben dus niet gebruikt. MA was ingehuurd als voor de lichtman zijn verjaardag. normaal word dus alles gedraait op een pearl. lichtafdeling heeft wel voor elkaar hoor lijkt mij.
                          lichttech @ Mezz Breda

                          Comment

                          • LJmalcolm

                            #14
                            Originally posted by Harmen
                            vind je? denk dat er hier een groot aantal mensen (mezelf voorop) het daar niet helemaal mee eens zijn.. maar dat is een kwestie van voorkeur voor een tafel, feit blijft wel dat ik niet geloof dat die personality er nog niet is op het ma forum..
                            Ik bedoelde dus op 1 tafel programeren/schuiven en niet op 2!

                            Ik sta ook liever achter een MA maar als daar niet alle personality's op staan dan toch liever 1 wat mindere tafel

                            Comment

                            • AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

                              #15
                              "Personalities"....

                              Vroegah, moest je dat soort shit downloaden van een website. Voor Avo zelfs nog met een "cache-builder". Dat hoeft niet meer als je in het (gelukkige) bezit bent van een GrandMA. Deze tafel maakt in een handomdraai ter plekke de file aan. Kind kan de was doen.

                              Voor echt luie mensen worden deze files nog wel online gezet, maar uitsluitend in de community met gebruikers (Ma-share.net). Elke software update bevat weer alle recente spots.
                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

                              Comment

                              Working...