Leapday 2009

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jupilears
    • Dec 2007
    • 35

    Leapday 2009

    He mensen,

    We hebben een klus gedaan op de 28ste van Februari rondom het thema leapday. Samenwerking tussen de Band Doin'It en Dj prepair & friends.
    De eerste keer dat de LeapFrog mee ging en de eerste keer dat ik er live achter stond. en soms was dit wel eventjes te merken.. en soms een beetje mis communicatie tussen band, dj en techniek maar dat mocht de pret niet drukken!
    Wel een tof feestje om te doen. leuke band!
    laat maar weten wat jullie er van vinden..

    wat hadden we mee genomen:

    Licht:
    1x Zero88 LeapFrog 48
    6x Martin Mac 250 krypton
    6x Martin Robocolor
    1x Martin Atomic
    2x 4-bar par 56
    1x trosje spiegelbollen
    1x blacklight
    4x 500 watt Theaterspotje
    x aantal meter xlr en shucko

    Rigging:
    4x 2 meter truss
    2x Lifter

    Geluid:
    Kmp Audio Service
    Licht:
    Rent-A-Dj

    Main Act:
    deel 1: YouTube - Doin' it & Prepair @ Leap Day 2009 part 1 of 2
    deel 2: YouTube - Doin' it & Prepair @ Leap Day 2009 part 2 of 2
    en nog een keer de band doin'it alleen:
    YouTube - I wish
    Last edited by Jupilears; 26-03-09, 18:04.
    [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

    [CENTER]CBADB[/CENTER]
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    #2
    Ik vind het filmpje érg goed gemonteerd, grappig!
    Maar we praten hier niet over videobewerking. Ik vind het licht maar matig. Veel dezelfde bewegingen... overdreven lang dezelfde kleur (wit...). Was daar nog een reden voor? Daarnaast is de truss smal en zitten alle MH's krap op elkaar. Dat er één vooraan wat lager stond maakte het geheel al wat beter... dat had nog wel wat meer gekund wat mij betreft. Daarnaast overheersen de MH's, terwijl er 'voldoende' basisverlichting aanwezig was.

    Kortom: het ziet er gezellig uit -en dat zal het ook zeker geweest zijn- maar ik denk dat er met deze apparatuur veel meer te bereiken viel.

    Mvg,

    Teun

    ps. Wil er wel bij vermelden dat licht niet mijn 'ding' is, dus het is puur mijn droge mening en indruk.
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

    Comment

    • Toan_08

      #3
      Zo ze konden wel een de esser gebruiken. Maar Toch wel een uniek optreden dit

      Comment

      • Jupilears
        • Dec 2007
        • 35

        #4
        Originally posted by 4AC
        Ik vind het licht maar matig. Veel dezelfde bewegingen... overdreven lang dezelfde kleur (wit...). Was daar nog een reden voor? Daarnaast is de truss smal en zitten alle MH's krap op elkaar. Dat er één vooraan wat lager stond maakte het geheel al wat beter... dat had nog wel wat meer gekund wat mij betreft. Daarnaast overheersen de MH's, terwijl er 'voldoende' basisverlichting aanwezig was.
        Tja, het vele wit en scan patroon/beweging hoorde bij de act en was op aanvraag. tevens was het voor ons ook nog een beetje wennen aan onze nieuwe tafel. De vele heads op een kleine ruimte heeft te maken met het feit dat we alle ruimte die er was hebben gebruikt. het was dan ook echt op!

        op de filmpjes (niet door ons zelf gemaakt) krijg je wel een slechte indruk over de groote van het zaaltje. (max 300 man) En ook wij hadden na het opbouw zo iets van: hmm.. misschien een tikkeltje teveel.. maar we hadden een budget afgesproken en naar behoren en in overleg ingevuld. normaal draaien we in de zelfde zaal een danceparty en dan is de set ook een stuk kleiner maar niet minder gezellig. het was nogmaals helemaal op aanvraag! De klant is koning ofzo iets..
        [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

        [CENTER]CBADB[/CENTER]

        Comment

        Working...