Wat je zoal kan doen met een pak TL's (het moet niet altijd hetzelfde zijn 2)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludwigvon
    • Jan 2009
    • 97

    Wat je zoal kan doen met een pak TL's (het moet niet altijd hetzelfde zijn 2)

    Mijn lichtbed ook eens gebruikt om een muziek video te maken. De jongen is daarna nooit meer dezelfde geweest...

    Productie : Estyllia



    Voor diegenen die zo geinteresseerd zijn in onze slaapkamer, het is eigenlijk een keuken

    The making of Tokota "And so they say" Photo Gallery by Joy Buapromma at pbase.com
    We do architectural for a living and theatre for the Art...
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

    #2
    Ziet er goed uit: je doet erg leuke projecten heb ik het idee. Wederom erg strak gedaan!
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

    Comment

    • @lex
      • Jul 2006
      • 1087

      #3
      Wow, impressive!

      Is ook veel leuker om het zo te doen dan 'in post' lijkt me?

      Was trouwens een hoop bloem denk ik, of was het toch cocaine?

      Gr @lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

      Comment

      • ludwigvon
        • Jan 2009
        • 97

        #4
        Originally posted by @lex
        Wow, impressive!

        Is ook veel leuker om het zo te doen dan 'in post' lijkt me?

        Was trouwens een hoop bloem denk ik, of was het toch cocaine?

        Gr @lex
        Geen cocaine en geen bloem, wel klei in het haar en witte theater make-up op de lichamen Daarna een week stofzuigen en dweilen om het weer weg te krijgen, nee niet dat van de lichamen wel van het hele gebouw

        We proberen zoveel mogelijk post- te vermijden. Maakt het veel spannender om te maken, voor iedereen

        Groet

        L.
        We do architectural for a living and theatre for the Art...

        Comment

        • rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

          #5
          Zeker erg mooi, in meerdere opzichten Wat doe je hier precies? Lichttechniek voor de fotograaf.. ? Leuke gecombineerde hobby/job.
          Licht is altijd zwaar.

          Comment

          • ludwigvon
            • Jan 2009
            • 97

            #6
            Originally posted by rene.derksen
            Zeker erg mooi, in meerdere opzichten Wat doe je hier precies? Lichttechniek voor de fotograaf.. ? Leuke gecombineerde hobby/job.

            De job is licht, vroeger LD, TD, nu ontwerp ik de spots, mijn madam is model en dus smelten we dat af en toe eens allemaal samen, meestal met onze vriendjes uit de fotografie en podiumtech...

            In ons huis heerst Kunst als levensovertuiging, al was het maar om ons ervoor te behoeden elkaar dood te zoenen...

            Groet

            L.
            We do architectural for a living and theatre for the Art...

            Comment

            Working...