nog niet maar er moet een manier zijn
Laserworld RGY800
Collapse
X
-
Er moet zeker een manier zijn want de shows die LW er gratis bijgeeft en die los te koop zijn zijn ook shows van HElaser.
Ik denk dat je met Pangolin deze shows wel kan openen en opnieuw kan opslaan maar dat weet ik niet zeker.
De rede dat ik Mamba Black heb weggedaan is dat een kennis deze zocht en ik wou de LW proberen.
Ook had ik met Mamba heel veel problemen. vastlopen enzo en geen herkenning van Key en dongle ( ook met de nieuwste software )
Met LW heb ik nergens last van is sneller en je hebt minder usb nodig ( key zit verwerkt in de dongle dus je gebruikt maar 1 usbpoort )
Maar als je deze software eenmaal kent is het programeren een stuk makkelijker maar het blijft minder simpel als bij Manba.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Seppe dat kan verschillende oorzaken hebben, je snelheid van je scanner en hoe groter je tekst maakt hoe meer knipper. Maak eens een woordje van een twee en drie letters etc test het eens met een ander lettertype.....
Ik had ook Mamba black maar vond hun software op sommige punten niet goed. Veel vastlopen. Nu heb ik Phoenix-Showcontroller en dat is 1000% beter. Vaste shows geen vastloop strakke teksten veel meer mogelijkheden. Er is zelfs al een goedkopere reeks de LIVE versie. Heb ik al liggen moet hem enkel nog eens aan de laser hangen.
Wat betreft Laserwold, schuim eens youtube af......misschien dat jullie wat wijzer worden
IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.Comment
-
Dat geknipper zou kunnen dat je woord lang is of dat je scan snelheid te laag staat ( zet hem eens op 20.000 ) mss dat het dan iets beter is.
Hoe hoger de scansnelheid hoe minder het geknipper maar de tekst zal er ook niet mooier op worden.
Op Youtube staan idd wat negatieve filmpies maar ondanks die filmpies blijf ik erbij dat LW goede projectoren levert qua prijs kwaliteit verhouding.
Goede service en goede produkten.
Mijn laser ( RS800RGY ) doet vrrij goed met de gegevens van LW
FAbriek zegt 800MW LW zegt gegarandeert 700 en mijn laser na ongeveer 500 branduren met een Coherent lasertest 602mw
Dus op zich nette metingen
Ook kwa geld is het produkt zijn waarde waard en er zullen altijd betere zijn maar niet voor deze prijs !!!
Heb al diversen maken met andere projectoren getest en LW komt er altijd bovenuit.
Maar goed ieder zijn mening hierover.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment

Comment