Hallo, ik zoek voor een aftertje(feest) mooi helder geel/wit feestlicht dat onwijs fel kan schijnen maar ook een beetje kan sluimeren. Weet iemand iets leuks? Thanks!
Wit feestlicht
Collapse
X
-
Hungaro Flash, ACL, 8-lite, 4-lite, sunstrip, bouwlampen, 100W gloeilamp...
noem maar op... wat versta je onder feestlicht? wat is je budget? hoe fel moet het zijn(blind-functie)? moet het de hele avond branden of is het puur een effect wat eens in de zoveel tijd aan moet (atomic stobe)...
Groet, Thomasdus... -
ik snap nog steeds niet wat je hebben wil.
ik dacht meteen aan het ouderwetse priksnoer, maar gezien de andere reacties begrijp ik je bedoeling niet of de andere reaguurdersJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
-
Comment
-
Of misschien wel zo'n lichtgevende ballon. Wil je meer licht, trek je hem gewoon aan het touwtje omlaag... :P
Panavision: Services & Systems: Lighting: BALLOON LIGHTAll of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Of misschien wat meer informatie van de toppic starter zodat wij weten wat er juist bedoeld wordt?exit night into LIGHTComment

Comment