Opening FeedBack Apeldoorn

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BasVal
    • Apr 2008
    • 2

Opening FeedBack Apeldoorn

Hey Luitjes,

Ik zal ook eens wat posten

Licht verzorgd voor de (her)opening van Feedback Apeldoorn mmv:

vanVelzen, Jeroen de Rijk, 3j's, Joris Luts, Jeroen Rietbergen, Sean Mac en nog veel meer.......

gebruikt:

SGM lichttafel
    4 x Robe spot 250XT
    5 x Robe wash 250XT
    3 x fourbar par 64
    2 x aircraft par 64
    8 x actieve sunstrip
    1 x Martin Atomic
    1 x Martin Hazer
    2 x blinder (4 voudig)
    2 x 1Kw front
    2 x 500w frontlicht

ladders waar de heads aan hangen zijn self made en de truss is daar vast aanwezig

mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel

Bas

Last edited by moderator; 16-04-08, 12:07.
  • gertgeluid
    • Dec 2006
    • 520

Ziet er netjes uit.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoeveel grappen zijn er die dag gemaakt die te maken hebben met de naam van de firma?

Hee! De 3J's! Wie kwam er banden instarten? Leon? Chris? Don?

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Jij zegt het en ik dacht het.

Uit de pippi tijd?
      Wel handig riggen met coenraads kleefpasta onder je schoenen. je loopt zo tegen de truss omhoog.
      Geen harnassen, touwen, leeflijnen en ander gezeur
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

klein vraagje over de sunstrips:
        hoe heb je deze onder elkaar gekoppeld?
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• gertgeluid
          • Dec 2006
          • 520

Sunstrips?? Oh, dit is het lichtforum! Nou, best gezelig hier. Ik blijf even plakken.

Ohja, voor de lichtmensen die een harde plasser krijgen bij de onderste foto: deze foto is met perspectief. Het object op de voorgrond lijkt daardoor groter dan het object op de achtergrond. Dus helaas, die lichttafel is in het echt nog niet eens half zo groot als die mooie Harrie op de achtergrond.

(als ik zo doorga, is er straks geen enkele lichttech meer in NL die me even een handje helpt om de mixer op de tilt te slingeren haha )

Groeten,
          Gert

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Zolang die lichttafel meer kanalen heeft dan die Harrie geef ik de audio dude met liefde een tilhandje
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• gertgeluid
              • Dec 2006
              • 520

Originally posted by moderator
              Zolang die lichttafel meer kanalen heeft dan die Harrie geef ik de audio dude met liefde een tilhandje
              Gemeen. Heel gemeen!

Ik ben ALTIJD lief voor de knippernicht. Ik help de knippernicht ALTIJD met het inpakken van z'n Hog. Jammer alleen dat hij dan binnen 5 minuten naar de backstage wandelt en mij alleen achter laat met een Harrie en enkele racken die ook nog in de hoedjes moeten worden getild. En dan te bedenken dat ik een kanaaltje van ONZE multi ter beschikking heb gesteld voor DMX omdat hij te lui was om een haspeltje uit te rollen

Houd het ooit op?

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

dr zitten maar een paar xlrr-en op...
                MAarh, is dit toevallig niet de oude MusicFactory?
                Last edited by Gast1401081; 17-04-08, 07:14.

Comment

• Brinky
                  • Jun 2005
                  • 104

Die kopjes achterin onder elkaar, hè,

Slingert dat niet teveel van voor naar achter van links naar rechts als ze een beetje actief worden?

Het lijkt nl dat ze aan ketting hangen dus helemaal stil zullen ze niet hangen lijkt me...

Vertel!
                  Don't give me that shit!!

Comment

• BasVal
                    • Apr 2008
                    • 2

@ Brinky,

De ladders hangen inderdaad aan kettingen en bij wilde bewegingen bewegen deze inderdaad.

Bij dit soort klussen echter geen probleem en bij wildere feestjes is het zowieso niet handig om koppen zo laag te hangen

@ Matthias,

Sunstrips hebben mooie bevestigingsbussen en daarmee zijn ze makkelijk te koppelen onder elkaar..... bekabelings is kwestie van netjes wegtapen allemaal.

Comment

• JustME125
                      • Jun 2006
                      • 297

Misschien in de toekomst een setje downriggers ofzo gebruiken. of 2 buizen (50mm) naar beneden hangen en daar dan dwarspijpen in maken met de goede klemmen (ik ga de buis en de klemmen niet bij naam noemen omdat we dan rinus uit het rigging forum gelijk op ons dak krijgen vanwegen foutieve benamingen). Hangt stabieler denk ik en is op zich ook makkelijk te maken met de juiste voorbereiding.

Mzzls
                      Correct me if I'm wrong

Comment

• Jeroen
                        • Aug 2000
                        • 1021

Mwah een audio desk met (meer dan) 9216 kanalen gaat er voorlopig niet komen denk ik,... dus blijven sjouwen
                        Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

Working...