The [NEW] Shining

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nookes
    • Mar 2008
    • 10

The [NEW] Shining

Recent enkele shows gedaan voor een upcoming bandje uit Dinteloord, The [NEW] Shining. Ben nu bezig om een vaste show naast hun setlist te schrijven. 16 April de cd-presentatie in Bibelot. Dan krijg ik ook wat meer ruimte om een lichtset mee te nemen. Zit zelf te denken aan enkele trusspaaltje met pixeltracks achterop.

Hier kun je de foto's vinden van de Escape: Nookes.nl
    - 2x 4-Lite
    - 2x Strobe (ik geloof 1500w)
    - 18x PAR64 (OW/L120/L139)
    - 6x PC Front (L152)
    Aangestuurd met een Pearl

Hier kun je de foto's vinden van Xinix (Oude Gebouw): Nookes.nl
    - 4x Mac250 Wash
    - 2x Mac250 Entour
    - 18x PAR56 (L180/L139/L119)
    - 6x PAR56 Front
    Wederom aangestuurd met een Pearl

Foto's van Bibelot zullen snel volgen, eerst de show maar eens voorbereiden en draaien.

Mocht iemand nog intresse hebben in het bandje, ze maken Heavy Rock, hebben hun eigen sound en zijn hier te vinden: THE [NEW] SHINING :: THE OFFICIAL WEBSITE
    Some people believe if you play a Microsoft Windows cd backwards it plays satanic messages. That's nothing, if you play it forwards it installs Windows.
  • LJKEVIN
    • Dec 2005
    • 426

Leuke showtjes..

Al vindt ik de foto's bij je eerste link stukken mooier (zonder intiligent)
    dan je foto's bij je 2e link (met intiligent licht)

Heb je ook een foto van deze opstelling:

waar ik wat beter naar de manier van ophangen kan kijken?

Deze set up ziet er echt leuk uit!!!
    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Nookes
      • Mar 2008
      • 10

Het enige wat ik kan vinden op de website van Escape zelf zijn materiaallijsten, die niet kloppen. Verder heb ik geen tekeningen oid liggen waarmee ik je zou kunnen helpen.
      Some people believe if you play a Microsoft Windows cd backwards it plays satanic messages. That's nothing, if you play it forwards it installs Windows.

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Ik heb dezelfde mening als Kevin, de eerste foto's (Escape), vind ik mooier als de 2e.
        Al denk ik niet dat het de schuld is van de headjes, eerder aan de ophanging van het (andere) licht. Maar het was wellicht roeien met de riemen die je hebt.
        Wat helemaal niet wil zeggen dat het er niet mooi uit ziet op de tweede reeks foto's!
        exit night into LIGHT

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Eerste locatie zit wat meer diepte in als je het mij vraagt. 2e locatie alleen headjes op de grond, en de par 56's prikken er niet meer door heen. Maargoed het is wel vaak lastig om diepte te creeren in je ontwerp als je alleen een achtertruss hebt staan.

Wellicht eens wat movingheads op kisten zetten ? Verder mooie drumkit, masterworks ?
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Nookes
            • Mar 2008
            • 10

Drumkit weet ik niet, daar kan ik morgen wel antwoordt opgeven . Daar wil ik overigens nog wel iets mee gaan doen aangezien hij heldere vellen erop geeft. Zat zelf te denken aan een PAR30 achtige armatuur onder de toms. Kijken wat er gebeurt, misschien is het wel een ontzettend kazig effect. Wie weet.

Volgende week maandag locatiebezoek in de Bibelot voor de cd-presentatie, ik weet dat ze daar erg veel ACL hebben dus kijk al een beetje uit naar de show. De ACL is toch wel een van mijn meest favo effecten.

Comment

Working...