Woedstock

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xav
    • Feb 2008
    • 4

Woedstock

Enkele fotos van een paar weken terug op fuifke
    eerste keer dat ik iets post
    reacties van harte welkom

geluid:
    2x axys source set bestaande uit 8xb89 en 4xt86 (tot 4,8kw)
    4x Axys monitor ufm92
    Rodec denon

licht:
    carre 5 x 7 X 4,5
    6 Coemar Pro Spot 250
    4 sixbar par 64 1000W
    4 par 56 500W
    6m backtruss
    1 sunstrip
    spiegelbol 50cm
    4 ledtubes
    avolite azure

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
    Last edited by xav; 27-02-08, 22:47. Reason: foutje in av'o'lite
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

ha de yap op het forum

ziet er absoluut niet slecht uit!
    maar ik vraag me nog altijd af waarom men daar het podium in die hoek propt...?
    en nu weet ik ook mee waarom wij ineens met jullie set onderweg waren

groetjes
    Funmaker (lgr, ruben (die kleine ))
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

om even te reageren op het DJ meubel (rodec-denon)
      ik zou het als dj echt K*T vinden moest ik met een cdspeler mixen die zo "naast" het mengpaneel in een kist staat

ik zou het echt super-onhandig werken vinden met deze opsteling... is er een reden voor?!
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• xav
        • Feb 2008
        • 4

ja da podium moet daar bijna altijd staan van organisatie en zo slecht is dat ook niet
        stroomkast staat just daarachter

Comment

• xav
          • Feb 2008
          • 4

Matthias: groot gelijk, alleen draaide de dj enkel met zijn pc en was de cd speler enkel gebruikt om af en toe een plaatje op te zetten

Comment

• Leks
            • Oct 2007
            • 330

eens ff een vraagje uit nieuwsgierigheid als dat mag.

foto: IMG_5229

( bovenste kistje) dmx -> dmx splitter -> demux -> socapex(toch? ronde multi) ->

(onder) -> analoog naar dimmers via multi-> rode patch draden van 1/30 -> naar dimmerchannels ( analoog signaal patch?!) -> door 12 stekkers eruit -> naar 3 * 16p? (1 t/m 8, 9 t/m 12 2keer? )

sorry voor de nieuwegierigheid.. maar klopt dit ongeveer? k was vooral verbaasd over de analoge patch:P ( sorry ben van de digitale generatie)

leks
            Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• xav
              • Feb 2008
              • 4

Originally posted by Leks
              eens ff een vraagje uit nieuwsgierigheid als dat mag.

foto: IMG_5229

( bovenste kistje) dmx -> dmx splitter -> demux -> socapex(toch? ronde multi) ->

(onder) -> analoog naar dimmers via multi-> rode patch draden van 1/30 -> naar dimmerchannels ( analoog signaal patch?!) -> door 12 stekkers eruit -> naar 3 * 16p? (1 t/m 8, 9 t/m 12 2keer? )

sorry voor de nieuwegierigheid.. maar klopt dit ongeveer? k was vooral verbaasd over de analoge patch:P ( sorry ben van de digitale generatie)

leks
              ik heb u vraag zeker 5 keer moeten lezen vooraleer ik wist wat jij bedoelde
              tzit zo: dmx converter => socapex 10volt en die stuurt de dimmers er moet nog een korte socapex komen voor tussen de 2 dimmers maar word opgelost door die rood/zwarte kabeltjes
              voor elke fc 12kanalen (tot 24) waarvan er toen maar 21 gebruikt waren
              op de links boven 2x six 500w gelinkt en onder de pars die de truss uitlichtte, rechts 2x sixbar 1000w
              de multis die vertrekken hebben natuurlijk nog kanalen over en die gebruiken we dan voor vaste spanning, kan je een van zien onderaan int midden van die foto =>gaat naar stroomkast IMG_5230

begrijpt ge het of heb ik u vraag niet goed begrepen?
              Last edited by xav; 29-02-08, 02:20.

Comment

• Leks
                • Oct 2007
                • 330

juist, dat was idd de vraag... sorry voor de vage formulering.

hartelijk bedankt.
                ik was vooral verbaasd over het "patchen" tussen de 2 fc's met 0-10v. Ik was dit nog nooit tegen gekomen..... weer wat geleerd.

groeten,

leks
                Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• vaud
                  • Dec 2002
                  • 24

Originally posted by Leks

ik was vooral verbaasd over het "patchen" tussen de 2 fc's met 0-10v. Ik was dit nog nooit tegen gekomen..... weer wat geleerd.
                  Ik zat ook even met mijn ogen te knipperen toen ik de foto's zag maar begrijp het nu helemaal.
                  vaudje!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                    • Nov 2005
                    • 950

Ik was ook even verbaast over het patchen tussen 2 kisten,
                    heb hier analoge dimmers staan en die hebben ook analoge (soft)patch, idem zoals op de foto, met bananenpluggen. Werkt zeer gemakkelijk!
                    Tegenwoordig wordt het echter onnodig door de komst van de softpatch lichttafels...
                    MEEO Audio Licht Rigging,
                    Mark van der Werff
                    Groningen

Comment

• StijnS
                      • Sep 2006
                      • 173

Meen ik daar nu YAP stickers te herkennen op de apparatuur?
                      [ Edit: Ja dus ]

Foto 5292 vind ik overigens wel erg stijlvol. Erg leuk effect in die truss.

Comment

Working...