Battle of the dj's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier m
    • Nov 2007
    • 4

Battle of the dj's

hej ben hier nieuw en zal eens beginnen met een show van vorige week te posten

foto's: Pixagogo - battle of the dj's - Share your online photo albums - unlimited storage - upload photos - digital photography

licht: - 4movitec sl250
    - 4jb spotkight movinghead
    - 2 maal 4bar par 64
    - 2 maal 4bar par 56 (als blinder effect)
    - 1maal generic 1500strobo
    - 1 maal venus 100 color laser

geluid: - S.A geluidset
    - 2 maal pioneer cdj1000mk3
    - 2 maal technics 1210 mk2
    - pioneer djm600s

als je nog vragen hebt vraag je maar
  • StijnS
    • Sep 2006
    • 173

Ik ken niet veel van riggen, maar moeten er onder een truss cube met 3-hoeks truss geen baseplates? En moeten fourbars geen safety hebben?

't Ziet er niet slecht uit, maar ik zou de DJ booth toch beter afgerokt hebben, die kisten vind 'k niet zo mooi staan...

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

was er niet zo iets als "als iets met 2 punten bevestigd is hoeft dit in principe geen safety"?
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

om ff vervelend te doen moet elke lamp gesafed worden dus m.a.w. een six/four bar heeft minstens zeven/vijf safety's dat wordt toch aangeleerd (op bepaalde scholen)...

maar als ik ergens op een feestje kom zie ik overal graag een safety rond hangen ook al hangt het bevestigd op 2 punten( niet rond elke lamp maar rond elke MH/Scan/fourbar/sixbar... safety is zoiets als een verzekering in dit geval kost het amper iets maar het kan een fortuin aan kosten besparen...

en wat die baseplates betreft... op een carré lijkt het me niet 100% nodig aangezien ge een bijna vierkant hebt en dit toch vrij stevig is zolang ze er niet in kunnen/gaan klimmen ,maar kwa veiligheid kunt ge beter 100% werken denk ik dan meestal...
        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Didier m
          • Nov 2007
          • 4

baseplates is bij 3hoek truss inderdaad belangrijk maar die dag hadden we er geen maar gelukkig staat een carré opstelling wel heel stabiel.

heb eigenlijk is een vraag weet er iemand misschien dat global f33 truss compatibel is met milos of prolyte?

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

antwoord is eenvoudig: nee, de koppelingen passen niet.

zie voor meer info: http://www.licht-geluid.nl/forum/rig...ele-truss.html
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• dome
              • Mar 2002
              • 159

Wat mij opvalt is dat alle dj-gear erg laag staat, gezien alle dj's krom voorover staan om er goed bij te kunnen.
              Als je dan toch een gewone tafel op locatie gebruikt is het misschien een idee om de dj-gear op wat deksels van flightcases te zetten waardoor je wat meer hoogte krijgt.

Ziet er voor de rest netjes uit.

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Wat mij opvalt, is dat dit een topic is voor in het drive-in-show forum, en niet het (pro) licht forum !
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Didier m
                  • Nov 2007
                  • 4

de dj gear stond inderdaad te laag ja volgende opstelling lagen er dus ook al flightcase deksels onder
                  en zal het volgende keer wel in het forum drive in plaatsen hoor, ben hier ook maar pas nieuw.
                  Grtz

Comment

Working...