Foto's boxgala

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bihca
    • Jan 2007
    • 77

Foto's boxgala

Vorig weekend een boxgala gedaan in opdracht van de bond.
    Omdat er geen mogelijkheid was om het licht te hijsen, hebben we toch maar een carré gezet.
    Hieronder een paar foto's

Voor wie nog geinteresseerd is in een lijstje....

Carré van 8 x 8 x 4,5
    6 x 4-bar multipar
    4 movingheads
    1 x volgspot
    4 x 2 kW Floodlights
    2 x rookmachine
    24 kringen dimmers
    MA 24/6

Het was niet veel, mja er was uiteraard ook nauwelijks budget...
    Last edited by Bihca; 17-02-07, 10:10.
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

carre

Is het niet wat laag die carre, vind dat die zeker een 2 tal meter hoger zou mogen, zal ze nogal gehinderd hebben denk ik.

Comment

• Bihca
      • Jan 2007
      • 77

ik weet het, truss op zn hoogst stond op 4,5 meter. om de simpele reden dat we geen statieven hadden die hoger konden, ging het niet, hijsen was geen optie.

Desalniettemin was de organisatie zéér tevreden. We hebben het nog terug gezien op tv en het viel eigenlijk best mee, maar ik ben het persoonlijk met je eens dat ie net een metertje hoger had gemogen.

BTW : onder de poten op de laatste foto, kwam nog een meter stukje..
      Last edited by Bihca; 17-02-07, 10:17.

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Een metertje hoger ???? HALLLLOOO! !! je maakt hier zijlicht met een partij lampen waar je als boxer doodziek van wordt ! Zo kun je toch niet vechten ? Zet dan boven aan de tribunes trussjes niet ofzo (kan vanaf de foto niet goed zien wat er allemaal kan). De hoek van inval is absoluut niet acceptabel voor een vechtsportgala.

Zelf heb ik een aantal jaren RINGS Freefightgala's belicht en gedraait i.o.v. ProFacilities, en ik weet 1 ding zeker: er komt meer bij kijken dan je soms leuk vind. Maar zo ziet het er normaal uit:

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Je hoeft in het ieder geval niet speciaal 'Beauty lights' in te hangen. Dat scheelt weer een hoop werk

Tja, het is een leuke nette opstelling, alleen niet geschikt voor dit evenement. Ik zit me ook zwaar af te vragen hoe ik dit egaal en dekkend uitgelicht moet krijgen, dat lijkt me een hele opgave. Maar als we dit bij een dansvloer zetten als basis dan komt het wel goed.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• tomv
            • Jun 2003
            • 331

Als je dan toch zo beperkt zit met de hoogte had ik dan toch m'n licht bovenop truss gemonteerd. Scheelt alweer halve meter.

Nu zie ik wel juist dat het iets moeilijker is met jouw balkjes, maar bij ons zijn het allemaal buizen. Steigerklem errond, vastdraaien en voila, halve meter hoger...
            Tom

Comment

• Bihca
              • Jan 2007
              • 77

We hebben de floodlights ook geprobeerd zoveel mogelijk naar beneden te laten schijnen, de parren werden niet gebruikt tijdens de partij, wat denk ik wel logisch is.

En tuurlijk had ik het ook anders gezien, mja als je een budget voor licht en geluid krijgt van 1200 euro waar je toch ook nog eens 4 man van moet betalen, mja...

Comment

• Elmo
                • Jun 2006
                • 208

Originally posted by Bihca
                We hebben de floodlights ook geprobeerd zoveel mogelijk naar beneden te laten schijnen, de parren werden niet gebruikt tijdens de partij, wat denk ik wel logisch is.

En tuurlijk had ik het ook anders gezien, mja als je een budget voor licht en geluid krijgt van 1200 euro waar je toch ook nog eens 4 man van moet betalen, mja...

Waar ben jij voor dit klusje vier mensen voor nodig dan? of was er meer dan alleen licht?

Comment

• LJKEVIN
                  • Dec 2005
                  • 426

Originally posted by Elmo
                  Waar ben jij voor dit klusje vier mensen voor nodig dan? of was er meer dan alleen licht?
                  Er staat "1200 euro voor licht en geluid"

Dan is het + geluid.

Ik zou zeggen, dan maar met zijn 2en of 3en eerst geluid zetten,
                  en daarvan is dan bijv. 1 licht-technieker en 2 mensen van geluid die ook helpen met het tikken van de caré en het omhoog takelen van je care'tje daar is altijd wel iemand voor te vinden...

Wanneer je een hele korte opbouw tijd hebt is het een ander verhaal.
                  (maar dan kun je als het toch over tijdgebrek/personeelskosten gaat)
                  ook alvast je hoeken op je trussen monteren, etc.

heb je ook foto's van de uitvoering???

(niet zien als afkraken aub!! Puur suggestie voor de volgende keer.)
                  (p.s. respect voor AJB :P)
                  Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Bihca
                    • Jan 2007
                    • 77

We hadden 3 uurtjes om te bouwen, het is gelukt, misschien had het ook met 3 man gelukt, maar goed, we zijn er met 4 naar toe gegaan, 3 daarvan bleven op deze klus, ikzelf ben naar een andere klus gegaan, moest nog 2 bandjes voorzien van licht.

Ik heb geen foto's van de wedstrijden, ik zal zo eens kijken of er ergens anders foto's zijn te vinden.

Comment

Working...