Foto's personeelsfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StevenGeerts
    • Nov 2005
    • 101

Foto's personeelsfeest

Eindelijk ! Velen van jullie hebben de opstart van mijn zaak vorig jaar gevolgd op dit forum (en in grote mate ook mee geholpen)

Als tegenprestatie nog eens een paar pics van wat men met beperkt materiaal kan doen. We hebben zowel het podium, de truss, de doeken, de palmverlichting en buitenverlichting gedaan.

Wat stond/hing er :

Podium 5mx7m Stagedex
    Carre H:4m, B:7m, L:5m + cantilever van 1,5m x 7m (Prolyte H30V)
    Front: 2x6bar 300W + 2x Moduled318
    Side: 2x Moduled318
    Back: 6x SCX600 scan + 1 x Abstract XP5
    Mirrorbal met 2x Truss decolight (Showtec)
    In rechtopstaande truss: 2x Truss decolight (Showtec)
    Backcurtain: 2 x Star Sky Color (Showtec)

DJ-bar: 2 x 6bar 500W + 3 x Abstract XP5

Tafel: Chamsys Pc wing
    Dimmers: Quadrant

Een volledige blackbox rondom de truss zodat ongezien kon opgesteld en afgebroken worden.

Verder nog Led Palmtrees + Aircones

Het was supermoeilijk werken omdat de zaal vol met lange lichtarmaturen hing die niet verplaatst konden worden. We moesten er dus tussen gaan om alles op te stellen....

Last edited by StevenGeerts; 30-01-07, 19:34.
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

netjes, 1 opmerking, probeer een beetje je kleuren te beperken.
    op de foto in het 2e rijtje zie je 8 parren hangen waarin zoveel verschillende kleuren hangen dat het wel heel erg disco wordt.

persoonlijk vindt ik een selectie van 2 of 3 bijeenpassende kleuren netter.

MAAR LET WEL: dat is mijn mening, verder ziet het er afgewerkt uit
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

je foh truss staat me niet aan... persoonlijke mening...
      weet niet welke truss je gebruikt en wat de max belasting is en wat er exact aan gewicht aan hangt en hoeveel meter er tussen de carre en die front truss is,... ben ook geen rigger vind het alleen gek maar das mijn mening...
      voor de rest netjes afgewerkt! mijn complimenten!
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• jerre
        • Jun 2003
        • 286

zag er inderdaad goed uit, ik was op 't feestje (electrabel, kallo). Heb trouwens nog een secondje of 5 met je aan het praten geweest (niet dat ik er nog veel van weet, ik was toen 1 vd "feestgangers").

Mooi gedaan, het geluid was van iemand anders dacht ik, was ik iets minder over te spreken, maar dat heeft dus weinig met jouw prestatie te maken.
        nu gij en dan ikke weer

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

16 parretjes en een spiegelbol wegen ook de wereld niet. En hoe lang zal de uitsteek zijn? 1,5 meter? Ik kan me ergere dingen bedenken. Voor de zekerheid zou ik toch wel hieraan rekenen volgende keer (als dat tenminste nu niet is gedaan). Ik ken alleen de Showtec Decolight truss niet.

Verder: chapeau! Basis ziet er goed uit, afwerking is verzorgt, sfeer komt erg positief over. Kortom: je mag er best trots op zijn en de foto's mogen uitvergroot in je portfolio!

Als enige kritiekpuntje schaar ik me achter Upgrading your systems mening over de kleurtjes in foto3.

Comment

• StevenGeerts
            • Nov 2005
            • 101

Wat de berekeningnen van de trussen betreft...ik kan jullie verzekeren dat dat tip top in orde was.
            Aangezien het een personeelsfeest voor Electrabel betrof (de aller grootste Electriciteitsproducent in Belgie),
            diende ik een volledig technisch dossier af te leveren met alle sterkte berekeningen. Ik denk dat de berekening van de truss alleen 4 blz in beslag nam.
            Daarin toonde ik aan dat alle belastingen op de truss in zowel horizontale als verticale richting geen ontoelaatbare buigingen konden veroorzaken en
            dat de cantilever de belasting volledig aankon (zelfs meer dan het 10-voudige).
            Cruciaal in de berekeningnen is de "Buckling factor" die ik empirisch heb moeten bepalen aan de hand van voorbeelden uit de witte gids van Prolyte.
            Het betrof dan ook de H30V van Prolyte
            Ook attesten van de gebruikte doeken mbt brandveiligheid moesten in het dossier naast natuurlijk ook de elktrische vermogens....

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

ok dan heb je een puikwerkje dat ind in het groot bij je referenties mag
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• jerre
                • Jun 2003
                • 286

lol, zo ken 'k ze weer (Electrabel), zeker als t een feestje is voor de kerncentrale (veiligheid nr1 priority).
                Misschien 1 kleine opmerking, je liep er wat gestressed bij op de laatste minuut, had je nog problemen? Je was bezig over nog een adres instellen terwijl de show al bijna bezig was?
                Bon, k zal eens naar de centrale rijden, plicht roept.
                nu gij en dan ikke weer

Comment

• StevenGeerts
                  • Nov 2005
                  • 101

Stress had 2 oorzaken. Tijdsgebrek doordat de organisatie op het laatste moment nog een paar dingen wijzigde en daar verloren we tijd.

Dan nog een paar moonflowers die we niet aan de praat kregen. Achteraf bleek bij de een de shutter gebokkeerd te zijn, bij de andere zat het kleurenwiel vast op geel
                  Last edited by StevenGeerts; 30-01-07, 19:33.

Comment

• StevenGeerts
                    • Nov 2005
                    • 101

Wat de kleuren betreft....het ging om een echte disco party, vandaar dat ik zoveel kleuren heb gebruikt en persoonlijk vond ik dit zeer geslaagd.
                    Last edited by StevenGeerts; 30-01-07, 19:33.

Comment

• StevenGeerts
                      • Nov 2005
                      • 101

Comment

• djbirdie
                        • Oct 2002
                        • 509

Heeft iemand wat meer informatie voor mij over die Led Palmtrees?
                        Welk merk is dit? Waar worden deze verhuurd?
                        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• StevenGeerts
                          • Nov 2005
                          • 101

Ik verhuur ze. Ik heb er 10 rechtstreeks geïmporteerd uit China. In stock zijn :

LED Palm 3m rood : 1
                          LED Palm 3m oranje: 1
                          Conventionele Palm 3m Geel-Groen-Oranje: 2
                          Conventionele blauwe palm 3m: 2
                          Conventionele Palm 4,5m : Groen met bruinoranje stam: 2
                          LED Palm 4,5m : Rood met nietverlichte Skintree stam: 1
                          LED Palm 4,5m : Geel met nietverlichte Skintree stam: 1

De coconuts zijn ook altijd ingbegrepen en tevens verlicht

Je kan contact met me opnemen voor prijsinfo (omdat we dit nu eenmaal niet via dit forum doen).

De bedoeling is om ze ook te gaan verkopen in de toekomst maar het traject tussen China en hier neemt tussen de 2 a 3 maand in beslag. Ik doe dus eerst nog wat marktonderzoek om te zien dewelke ik "veilig" in stock kan nemen
                          Last edited by StevenGeerts; 01-02-07, 22:14.

Comment

Working...