Eplosion @ heuvelhal essen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by Upgrading your system
    Beamer.... Tsjah, zal ik maar over zwijgen, ook al is dat niet door jullie ingehangen, toch windt ik het mede jullie verantwoording dat dit zo hangt.. maarja, dat zal ik wel weer zijn.
    Originally posted by djbbe
    reactie :
    over punt 1 tjah ...
    Ik vind jou er nogal makkelijk over doen maar ben het volkomen met Upgrading eens. Dit is volkomen onverantwoord en iemand heeft het goed gevonden om het op deze manier in JULLIE truss te hangen. Als het misgaat is diegene die het goed vond ook verantwoordelijk.

Ik ben toch bang dat jullie als eigenaar zijn gevraagd en de goedkeuring hebben gegeven dus ook verantwoordelijk zijn en dan is het wel heel makkelijk wijzen naar een ander. De vrager gaat ervan uit dat jullie weten wat jullie doen en mogelijk is om er in te hangen bij goedkeuring en dat die ander het er dan zelf inhangt neemt de verantwoordelijkheid niet bij jullie weg. Jullie horen het berekend te hebben. Wederom misschien terecht twijfel aan jullie kunnen maar dat is door andere ook al in het andere topic aangehaald.

Fotobrowser V2.0 image:IMG_2063.jpg
    Lijken trouwens wel aan elkaar geknoopte lakens meer iets voor in de bajes

(Als de truss niet van jullie is en ook de goedkeuring door een ander is gegeven dan kun je dit als niet verzonden beschouwen)
    Last edited by vasco; 12-01-07, 13:43.

Comment

• sound-freak
      • Mar 2006
      • 7

Waarom zitten licht en geluid in 1 flightcase eigelijk?

Comment

• djbbe
        • Jun 2005
        • 54

dit is een discobar die ook wel eens voor feesten wordt gebruikt.
        dan is dit wel handig.
        minder sleurwerk .

Comment

Working...