Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
mzz tjah wat moet ik er van zeggen... de foto's lijken Veel anders dan zaterdag 4 nov veel minder scherp zal wel komen door veel rook enz...
Verder deed de vrouwelijke Lj het goed mijn comlimenten.
Greetz
En de jongen die er vanaf 01.00 uur achter stond, dat was ik.
Maar hoe was je indruk verder kwa, geluid, licht, etc?
Gr Roy
Licht niets te klagen geluid ook niet, maar de Dj's daar mag nog wel wat aan veranderd worden een paar maanden geleden was ik er ook maar toen draaide er ene Bazz? die deed het wel goed, Luna was ook goed bezig
Heb um vandaag mogen aanshouwen, wat een juweeltje zeg ,...Echt kheb non-stop mijn glimlach gehad, mooi werk jonges! (lkkre show op Dj Tiesto - Adagio For Strings)
Ja weet het, loop bij band stage die er vrijdag heeft gespeeld, en hij heeft me even jullie tafeltje (Lief!) een beetje uitgelegd, en daarna een super showtje gegeven
sooooo gisteravond nog geweest @ qwakedance geweest de lasers zijn echt verbeterd veel en veel scherper (y) zou alleen nog mooi zijn geweest als de stukken truss naar beneden zouden worden gehesen vereder niets op aan te merken top
Comment