TMF Nomination Day Belgium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

TMF Nomination Day Belgium

Bij de een impressie van de TMF nominatie dag van de Belgische TMF vrienden.

HIGHLITE online -

Project: TMF Nomination Day - TMF studios- Lint (B)
    Production: Phlippo Showlights - Lier (B)
    Light Design: Jim Mattheus (B)

Equipment : 49 x Showtec active sunstrips, 49 x Showtec led par 36's, & 56 x Showtec new led octostrips!

Pictures by: Erwin van Buggenum
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Toe maar. Je ziet showtec toch steeds meer tegenwoordig.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Maar mensen, Face it: het goedkopere materiaal wordt ook steeds beter van kwaliteit.
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Prijzen lager, kwaliteit materialen beter...

Helaas de originaliteit en creativiteit van de ontwerpers steeds minder...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Daar heb je ook gelijk in
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• NiTRO
            • Sep 2002
            • 677

Originally posted by AJB
            Prijzen lager, kwaliteit materialen beter...

Helaas de originaliteit en creativiteit van de ontwerpers steeds minder...
            Over de originaliteit heb ik persoonlijk wel de voorkeur voor onze Belgische
            vrienden. Ik vind dat zij net iets creatiever zijn dan de Nederlanders.

Ook vind ik het jammer dat er vrij weinig gepost word door de grote Nederlandse produktie maatschappijen. Ik noem evenementen als Extrema Outdoor, Dance Valley, Sensation etc. Zelf ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar wat daar allemaal achter de schermen gebeurt.....

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Ik denk dat grote bedrijven iets beters te doen hebben dan forums afsneupen... Veel van het personeel dat de door jou genoemde evenementen doet, is wel degelijk aanwezig op dit forum.

Of de belgisch collega's origineler zijn ? Vind ik nog al een gewaagde uitspraak...Ken uit beide landen hele goeie, maar ook zeer waardeloze ontwerpers.. Denk dat het erg individu gebonden blijft.

Maar goed; als je producties wilt zien, moet je je aanmelden als tech en daar lekker gaan werken.
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Nisha
                • Jul 2006
                • 26

tja showtek is goedkoop en kwaliteit gaat vooruit
                de kans dat het op klus beschadigd is groot
                omdat showtek goedkoper is kan je die dus wegsaneren
                en blijft je bedrijf netjes voor de dag komen.

Comment

Working...