K3 SHOW-The Hague (STUDIO-100 NV)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

K3 SHOW-The Hague (STUDIO-100 NV)

In deze show zijn onder andere de Showtec Led Tube Basics gebruikt.

Equipment:

44x Showtec sunstrip,
    150x Showtec led tube basic,
    56 x Showtec led tube controller basic,
    5x Showtec white led star sky II cloth

• DJ_MERiNOS
    • Dec 2005
    • 12

Ik ben geen K3 fan maar WOW want een decor :s
    DJ MERiNOS

Comment

• axys
      • Aug 2006
      • 107

Ziet er idd netjes uit. Simpel maar toch effectief.
      Mooi gedaan.
      JP/PA Geluid & Licht

Comment

• flurk
        • May 2003
        • 409

Typisch painting with light concept.

Comment

• Sam Vercammen
          • Jun 2005
          • 12

Show gedaan door phlippo. Toont best wel groot en profesioneel. Begrijp overigs niet waarom men zoveel geld en tijd spendeerd aan zo'n show, al die kleine kinderen komen toch voor hun favoriete studio 100 verzinsel. Ik denk niet dat er veel kinderen van wakker liggen hoe de zaal er uit ziet.

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

De complete aankleding van zo'n show is juist wat de aantrekkingskracht is voor die kids....show sluit aan bij het hele imago van K3...

bij de weg, K3 shows zijn ook leuk om te zien als je alleen maar belangstelling hebt voor licht en visuals, heb nochtans bij "met K3 de wereld rond" een uitermate leuke voorstelling gehad!

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Ik denk niet dat Kristel, Karen en Kathleen het even goed doen bij TL licht en verder is het ook moeilijk om kinderen een hele show geboeit te houden, dus moeten er constant dingen gebeuren. Stel je K3 eens voor met de techniek van een Bassie & Adriaan show???

En volgens mij doet Flashlight/APR al jaren de techniek voor de K3 shows en staat dat ook bij de topicstarter zijn foto's. Dus wat doet Phlippo hier?
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• DjFlo
                • Jun 2003
                • 332

Ziet er echt top uit!

Ben ik btw de enige die af en toe nog k3 muziek luister en draai ?

Gr

Floris

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4524

Originally posted by Sam Vercammen
                  Begrijp overigs niet waarom men zoveel geld en tijd spendeerd aan zo'n show, al die kleine kinderen komen toch voor hun favoriete studio 100 verzinsel. Ik denk niet dat er veel kinderen van wakker liggen hoe de zaal er uit ziet.
                  Dat soort denken maakt dat mensen uiteindelijk lekker voor de buis gaan hangen.

Je moet als team altijd de best mogelijke show opzetten. Ongeacht het butget en de omstandigheden. Zodra je denkt "ze merken het toch niet" ben je erger dan een marktverzieker die te goedkoop werkt. Je bent namelijk te duur aan het worden voor wat je levert. En dan haakt het publiek af!

Laat al die kinderen en ouders maximaal betoverd raken bij die K3 show. Die gaan later namelijk kaartjes kopen voor nog eens 30 jaar voorstellingen omdat ze in de ban geraakt zijn van het theater. Dat is leuk voor hun én goed voor de handel!
                  lekker belangrijk!

Comment

• Halo
                    • Nov 2005
                    • 178

superstoer meer kan ik er niet op zeggen
                    steel verstandig...........................jat een appel!
                    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• BlackLight_Frank
                      • Feb 2004
                      • 143

Ik zat samen met mijn collega met vrouwen en kinderen ook te genieten van het licht daar !

Licht was inderdaad erg mooi, geluid vond ik niet fantastisch.
                      Had ik toch meer van verwacht, budget genoeg lijkt me toch.
                      Een lekker afgestemd geluidje is voor die kinder-oortje wel zo netjes, wij zaten mooi in het midden, zo'n 5 meter voor de licht en geluid boy's, maar de bas was wel erg overheersend op die plek.

Maar het ging hier over het licht en dat was echt top !

Frank
                      Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• axs
                        Moderator
                        • Jun 2002
                        • 2687

Originally posted by ralph
                        bij de weg, K3 shows zijn ook leuk om te zien als je alleen maar belangstelling hebt voor licht en visuals, heb nochtans bij "met K3 de wereld rond" een uitermate leuke voorstelling gehad!
                        Yup, samen onverwacht genoten van de premiere... héhé
                        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

Originally posted by Sam Vercammen
                          Begrijp overigs niet waarom men zoveel geld en tijd spendeerd aan zo'n show, al die kleine kinderen komen toch voor hun favoriete studio 100 verzinsel. Ik denk niet dat er veel kinderen van wakker liggen hoe de zaal er uit ziet.
                          Je hebt geen critischer publiek dan kinderen (en ze zijn nog eerlijk ook). Als ze de show niet leuk vinden dan gaan ze rondrennen en gillen. Verder lees het stukje van Showband, als wij zo denken als jij hebben we over 30 jaar geen werk meer want het kan ook bij TL-licht met een Philips Soundmix-versterker. Al die kinderen zijn het publiek van de toekomst en zorgen dus ook dan dat wij nog de magie van licht en geluid kunnen laten zien.

Comment

Working...