Tilburgse Kermis 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • First Impression
    • Aug 2006
    • 35

Originally posted by hugovanmeijeren
    Op de laatste foto uit het eerste onderwerp, zijn de safety's duidelijk zichtbaar...

Mooi met dat verloop in de contructie; steeds lager. Alle café's van dezelfde eigenaar zeker?

Groeten Hugo
    Volgens mij heb je niet echt gevoel voor 'diepte'..
    Maar ze zijn echt allemaal even hoog, maar door het verloop in het 'diepte perspectief' lijkt het misschien zo...

Comment

• SPS
      • Mar 2004
      • 1662

Ze zijn toch niet alle drie even 'diep' (dus breed) vanuit de gevel gezien toch???
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Juan
        • Nov 2004
        • 21

Wel Jammer dat er nog steeds geen buitenarmaturen gebruikt worden.

Ik zal maar niet vragen of de constructie ge-aard is.
        Groeten Juan Neele

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

Originally posted by First Impression
          Volgens mij heb je niet echt gevoel voor 'diepte'..
          Maar ze zijn echt allemaal even hoog, maar door het verloop in het 'diepte perspectief' lijkt het misschien zo...
          Ik zou toch zweren dat die balk aan de linkerkant (waar het bord aan hangt) bovenop het andere carré ligt, en dat het laatste carré lager uitvalt dan de eerste 2, maar goed kan ook optisch bedrog zijn, beetje moeilijk te zeggen van de foto...

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Lazy
            • Sep 2003
            • 294

Originally posted by Juan
            Wel Jammer dat er nog steeds geen buitenarmaturen gebruikt worden.

Ik zal maar niet vragen of de constructie ge-aard is.
            Waarom moet iedereen hier altijd iets aan te merken hebben...??
            Het lijkt wel alsof iedereen hier alleen maar perfecte producties uitvoerd waar alles volgens de normen gerealiseerd wordt...

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

aan een kant logisch : het is een buitengebeuren en de armaturen hangen allemaal in de regen ( en het heeft VEEEL geregend die week )

Zelfs de showtec dimmers hingen niet bedekt !

Veilig is het niet in mijn ogen ................

Comment

• Juan
                • Nov 2004
                • 21

Dat bedoel ik dus, terras vol mensen, afstand tussen break out en dimmer vast een eind.

En de mensen op het terras willen vast nog een biertje drinken, laatste ronde krijgt anders wel vreemde betekenis.

En dan nog een klein details het vakwerk van de trussen loopt niet door.
                Niet dat dit noodzakelijk is met zo weinig gewicht, maar het oog wil ook wat.
                Groeten Juan Neele

Comment

• Lazy
                  • Sep 2003
                  • 294

Originally posted by Juan

, maar het oog wil ook wat.
                  Ja daar zal inderdaad de gemiddelde kermisbezoeker wel op letten....

Comment

• Kilian
                    • Dec 2005
                    • 179

Originally posted by Lazy
                    Ja daar zal inderdaad de gemiddelde kermisbezoeker wel op letten....
                    Ik let er op.

Al alleen omdat ik op mn donder krijg als t verkeerd doe op mn werk

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Originally posted by mephisto
                      aan een kant logisch : het is een buitengebeuren en de armaturen hangen allemaal in de regen ( en het heeft VEEEL geregend die week )
                      die week was het snikheet, en kurkdroog volgens mij ...sproeiverboden, droogte-heibranden, en een record bij het knmi. Alle homo's van nederland op maandag in Tilburg, wegens te warm om te werken, kortom, die regen is in nederland niet gevallen...

tenminste, als we het over dezelfde kermis hebben, van 21 tot 30 juli 2006.

Last edited by Gast1401081; 05-08-06, 20:21.

Comment

• tijn
                        • Oct 2003
                        • 184

die week was het snikheet, en kurkdroog volgens mij ...sproeiverboden, droogte-heibranden, en een record bij het knmi. Alle homo's van nederland op maandag in Tilburg, wegens te warm om te werken, kortom, die regen is in nederland niet gevallen...

tenminste, als we het over dezelfde kermis hebben, van 21 tot 30 juli 2006.

http://www.knmi.nl/klimatologie/maan...260_200607.jpg
                        http://www.knmi.nl/klimatologie/maan...260_200607.jpg
                        Alleen stonden de straten donderdag en vrijdag blank in Tilburg ...

Comment

• Max
                          • Feb 2003
                          • 680

Originally posted by tijn
                          Alleen stonden de straten donderdag en vrijdag blank in Tilburg ...
                          Klopt.

Stond ook een ander bedrijf op de korte heuvel met twee carré's met hierin Robe headjes en DMX T4's. Allen niet afgedekt, dus ben benieuwd wat hier nog van over is .

Comment

• davehouben
                            • Dec 2003
                            • 92

Originally posted by Max
                            Klopt.

Stond ook een ander bedrijf op de korte heuvel met twee carré's met hierin Robe headjes en DMX T4's. Allen niet afgedekt, dus ben benieuwd wat hier nog van over is .

Yep het weer was op de Vrijdag nogal erg klote voor onze headjes. De Donderdag was alleen s'morgens een klein buitje geweest dus hebben ze erna gewoon kunnen draaien. De Vrijdag was het echter zo'n slecht weer geweest dat we de headjes niet hebben laten draaien. Parren in carre hebben wel gewoon kunnen draaien.
                            De dag erna alle headjes in onze loods opengeschroeft om te kijken of er geen schade was maar ik kan je vertellen dat er totaal geen gebreken aan het licht zijn gekomen. Hebben ze allemaal getest. Wel gelijk maar weer ff van binnen een grote schoonmaakbeurt gegeven. De kappen waren anders wel mooi schoon geregend!
                            Was erg frustrerend die regen maar goed... hebben ook al vaker headjes gehad die cola of bier over zich heen hebben gekregen, nou dan doe toch maar regenwater. Helaas is een roof systeem voor veel organistaties te duur en ik vindt dat er nog weinig goede en betaalbare andere dingen zijn voor buiten evenementen als dit.

Comment

• Max
                              • Feb 2003
                              • 680

Dave (Demo Prod.),

Leuk om eens een ander bedrijf in Tilburg te zien. De geluidsinstallatie die ik bij jullie zag staan kon ik echter niet thuis brengen, hier stond namelijk geen merk op (ook niet aan de achterkant ) was dit een zelfbouw systeem?

Comment

• Controller
                                • Apr 2002
                                • 745

Originally posted by davehouben
                                Yep het weer was op de Vrijdag nogal erg klote voor onze headjes. De Donderdag was alleen s'morgens een klein buitje geweest dus hebben ze erna gewoon kunnen draaien. De Vrijdag was het echter zo'n slecht weer geweest dat we de headjes niet hebben laten draaien. Parren in carre hebben wel gewoon kunnen draaien.
                                De dag erna alle headjes in onze loods opengeschroeft om te kijken of er geen schade was maar ik kan je vertellen dat er totaal geen gebreken aan het licht zijn gekomen. Hebben ze allemaal getest. Wel gelijk maar weer ff van binnen een grote schoonmaakbeurt gegeven. De kappen waren anders wel mooi schoon geregend!
                                Was erg frustrerend die regen maar goed... hebben ook al vaker headjes gehad die cola of bier over zich heen hebben gekregen, nou dan doe toch maar regenwater. Helaas is een roof systeem voor veel organistaties te duur en ik vindt dat er nog weinig goede en betaalbare andere dingen zijn voor buiten evenementen als dit.
                                Oplossing transparante bakken of gewoon zwarte speci kuipen boven je headjes hangen headje hangt dan beschut.

Comment

Working...