van waar komen die touch-screens als ik mag vragan ?
Nieuw LaserPC Rackje....
Collapse
X
-
-
Jupjup :-) in pangolin is het super om gwn de proggies aan te tikken, maar op de snelheid instellen en die andere schuivertjes mochten ze toch wel wat beter nadenken vind ik :-) lukt totaal niet met een 15" (heb ook wel van die frietvingers maar toch :-)
Mijn gewone (monitorachtige niet inbouw) touchscreens komen rechstreeks van techdata, maar inbouwtoestelletjes hebben ze niet echt veel, ik begin altijd te zoeken op google, dan vergelijken welke het beste koop zijn. (In nederland zijn er redelijk wat die ze verkopen, in belgie ist een ramp)
Groetjes
SpekBeter een halve signature...Comment
-
Schermpjes worden normaal gebruikt in van de spelcomputers voor in cafés, deze zijn dus wel degelijk.
resolutie is ook goed, en met pangolin is 2 schermpjes wel aan te raden.
Een muis gaat nogsteeds mee, omdat touchscreen niet altijd ideaal is, vandaar....Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
-
Voor spelcomputers? Wat denk je van de schermpjes die gebruikt worden voor Music-systemen in cafe's? Die hebben ook wat nattigheid en ruwe handelingen te verduren!
Moet ik het voorbeeld nog stellen of kan iedereen wel bedenken hoe het er aan toe gaat als men op een drukke zaterdagavond even snel dat ene nummer wil horen?....Comment
Comment