Coverbandje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

coverband en veel budget ... een combinatie die niet vaak voorbij komt ...
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

• Robert H
      • Jan 2006
      • 378

Originally posted by ikke1234
      coverband en veel budget ... een combinatie die niet vaak voorbij komt ...
      Hahahah, kleine correctie: Coverband met een aanzienlijk budget waarbij de bandleden niet elke avond met EUR 200,00 netto naar huis gaan...

Budget valt op zich nog wel mee hoor. En dan gaat er los van al dit Robe-gewapper ook nog een behoorlijk stoere geluidsset mee. Met een coverband die relatief vaak speelt valt er simpelweg altijd wel wat te regelen bij de PA-boer. De commerciƫle losse huurprijs van onze complete set - inclusief vervoer en bediening - is uiteraard een aanzienlijk bedrag. Wanneer zo'n setje echter gegarandeerd 100 keer per jaar op pad is, wordt de deal opeens een stuk gunstiger voor beide partijen!

Ik ben niet zo'n type van geheimen, dus zou jullie graag vertellen wat wij kwijt zijn aan onze spullen...

...ik heb echter geen flauw idee, hahahahahaha! Zoals ik in andere topics weleens eerder heb gemeld: Don't shoot me, I'm just the bassplayer!

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

Robert, het lijkt mij niet verstandig hier klakkeloos op te gaan noemen wat jullie betalen aan de Pa boer. Eerste: niet reeel wat jullie optreden tegen het aantal dat de een ander bij dezelfde huurt. Natuurlijk wil een Pa boer wel wat met de prijs doen wanneer er een garantie wordt gegeven. Maar om deze prijzen te gaan noemen, nee niet doen, voor hem zou het niet eerlijk zijn, en de link naar de betreffende persoon is snel gemaakt, zodat men daar straks komt en begint over "jullie" prijzen. Wat jullie kosten is wel te vinden, wat jullie uitgeven natuurlijk niet. Maar denk ik ook niet echt van belang. Door elkaars prijzen te weten wordt de markt ook voor een deel "verziekt". Er zijn namelijk heel veel hobby boeren die dus rustig een stukkie onder 'de redelijke prijs" gaat zitten.

Door hier te vertellen wat jullie zoal doen om aan zoveel optredens te komen, daar is niets mis mee, zeker ook leerzaam voor anderen. Maar om elkaars portmonnee te bekijken, Nee niet doen.

(oja wanneer jij vermeld wat jullie betalen aan de Pa boer, volgende week krijg je een ander aanbod dat 50 euro minder is als wat jullie nu betalen, Bij 100 keer optreden willen er namelijk wel veel meer mensen, maar het is wel meteen broodroof van jullie huidige verhuurder.)

mod: off topic verwijderd
        Last edited by moderator; 19-04-06, 12:32.
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Robert H
          • Jan 2006
          • 378

Originally posted by Watt Xtra
          Robert, het lijkt mij niet verstandig hier klakkeloos op te gaan noemen wat jullie betalen aan de Pa boer.
          Was het ook stiekem niet van plan hoor... Was meer een geintje, ik weet tot op zekere hoogte (uiteraard) wel wat wij aan onkosten hebben ;-)

mod: off topic verwijderd
          Last edited by moderator; 19-04-06, 12:32.

Comment

• Dj-Sjors

Hoeveel multi parren hebben jullie gekocht dan 8 of gewoon 4?

en even off-topic: Wat voor geluidssetje hebben jullie er staan dan. Was volgens mij nog niet langs gekomen?

Comment

Working...