Weer wat laserpics..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

Ok dat heb je even lekker uitgelegd !

Heh heh dus jij bent het met mijn stelling eens als ik het goed begrijp. Ik begrijp ook wel dat die laser van WSS meer is als een 30 of 40 mw groen met stappen moters maar het "SPECIALE " van laser is er vanaf ( maakt niet uit wat voor iets wat je hebt )

Ikzelf heb een laser 300mw groen DMX / Standalone en Ilda bestuurbaar ( die ik bestuur met Mamba Black en kost 2200,00 ) en kan daar mooie plaatjes mee maken of beams alleen is het 1 kleur, maar goed buiten de kleur heb ik net zoveel bereik als die kleuren laser van WSS. En ook is het effect mooier van de Mystique vanwege de kleuren.

Voorheen heb ik een argon laser gehad van 1W en een kleuren laser van 5W maar die heb ik weggedaan vanwege de ellende met water en stroom op lokatie !

Comment

• Controller
      • Apr 2002
      • 745

gedeeltelijk eens, het is nog wel speciaal ligt aan het model en natuurlijk de operator. En de shows, en dan praat ik niet over dmx effecte :P
      De operator speelt dus een zeer belangrijke rol.

Zelfde met confetti als het niet goed gebruikt wordt op het juiste moment (dus operator) is het effect weg.
      Confetti of Co2 is dus niet echt speciaal meer, maar als het samen met licht/geluid/evt. laser/ op het juiste moment gebeurd krijg je een wow effect.

Zelf heb ik een 500mW RGY DPSS Analoge Laser ILDA en stuur met Phoenix aan, volledig zelf gebouwd.
      Last edited by Controller; 26-04-06, 21:05.

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

daar heb je zeker gelijk in maar je begrijpt mijn standpunt wel in het algemeen.

Laser is mooi dat is een feit zeker heel erg mooi bij goed gebruik !

Maar dat is met alles.

Mijn reactie was puur algemeen wat betreft foto's van laser.

Comment

• Berend
          • Feb 2006
          • 85

Helemaal met Mephisto eens, een foto van een lasershow zegt niks, een lasershow live zegt alles.
          Misschien een kort filmpje op internet zetten ipv 20 foto's? Dan doe je je laser veel meer eer aan.
          dusssss.........

Comment

• Controller
            • Apr 2002
            • 745

Een filmpje kan ook een niet duidelijk beeld geven, (wat met de meeste projectoren gebeurd) maak een filmpje achter in de zaal dan heb je een beter beeld, maar niet 2 meter voor de projector he

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Ik denk dat het niet zozeer de laser is die het maakt, hoe het ook zei, een laser is een laser. dat is nu juist het probleem.

enige tijd geleden was een laser heel bijzonder, en dan maakt het niet uit om wat voor 1 het ging, het effect van een laser had bijna niemand.

Tegenwoordig MOET je wel met dit soort lasers aankomen om nog een beetje serieus genomen te worden. het is net wat al eerder is gezegt, er zijn bij iedere verhuurder lasers zoveel als je wil. wil je iets wat in ieder geval nog opvalt dan moet je al snel naar zo'n laser.
              het is nu wanneer er geen lasers hangen, wat een armoe, geeneens lasers, daar gaat het al mis. dan moet je al snel met de overtreffende trap komen om te "scoren".

hoe het ook zei, dit ziet er wel top uit.
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Dj-Sjors

Hier dat bedoelde ik dus ook: Een laser is een mooi effect, vooral als je het op het goeie moment gebruikt met andere lichten en parren enz. en gleuid maar ik de foto's op het net zijn meestal zo eentonig als je er 20 hebt gezien heb je de rest als het ware ook al gezien.

Comment

• Decitech
                  • Mar 2006
                  • 63

Je kan nog een laser hebben van een 20000 euro, uiteindelijk gaat het erom wat je ermee doet, ook in combinatie met parren/moving heads scanners! Vooral kleuren combinatie is erg belangrijk, en dit vond ik vrij goed eruit zien.
                  "If you like the resonsance you're going to bounce''

Comment

• Controller
                    • Apr 2002
                    • 745

Originally posted by Decitech
                    Je kan nog een laser hebben van een 20000 euro, uiteindelijk gaat het erom wat je ermee doet, ook in combinatie met parren/moving heads scanners! Vooral kleuren combinatie is erg belangrijk, en dit vond ik vrij goed eruit zien.
                    Dat bedoel ik, ik heb gewerkt met laser systemen van 400.000 euro. En ja kleuren zijn belangrijk.

En software moet zeggen dat Lasergraph DSP toch een heel stuk beter is dan Pangolin als het om kleuren gaat en de kracht van DSP.

Zal binnekort wel een filmpje van mijn projector 400mW projector online zetten. Of wat foto's :P

Comment

• Decitech
                      • Mar 2006
                      • 63

Originally posted by LJ Dwain
                      Dat bedoel ik, ik heb gewerkt met laser systemen van 400.000 euro. En ja kleuren zijn belangrijk.

En software moet zeggen dat Lasergraph DSP toch een heel stuk beter is dan Pangolin als het om kleuren gaat en de kracht van DSP.

Zal binnekort wel een filmpje van mijn projector 400mW projector online zetten. Of wat foto's :P

Doe maar een filmpje, zegt veel meer als foto's
                      "If you like the resonsance you're going to bounce''

Comment

• lightboy
                        • May 2006
                        • 1

vergeet niet wij zien dit regelmatig een lasser,maar de mensen die er op afkomen op dit soort feesten vinden dit helemaal te gek.ik vind een lasser een zeker toegevoegde waarde hebben op een feest

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Originally posted by lightboy
                          vergeet niet wij zien dit regelmatig een lasser,maar de mensen die er op afkomen op dit soort feesten vinden dit helemaal te gek.ik vind een lasser een zeker toegevoegde waarde hebben op een feest
                          Maar dan wel een Mig/Mag, of autogeen zekers, toch???

Comment

• laserguy
                            • Jun 2003
                            • 2755

ik vind een lasser een zeker toegevoegde waarde hebben op een feest
                            Ik kan daarmee akkoord zijn:
                            vorig jaar op een beurs in Tours & Taxis in Brussel waren ze tijdens de beurs nog bezig een stand af te werken achter speciale "gordijnen". En dat klank- en lichtspel van die lassers voegde inderdaad iets toe aan de beurs want ik ben het nu nog altijd niet vergeten!
                            Ik denk dat ik op het volgende trouwfeest dat wij van muziek en licht moeten voorzien eens "live" een brugstructuur in elkaar zal lassen. Wedden dat die trouwers+familie dat de rest van hun leven niet meer zullen vergeten en dat wij in alle fotoboeken en videoreportages zullen staan?
                            Het moet niet gekker worden maar het kán wel!
                            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Dj-Sjors

Ik zeg ook niet dat ik het niet een toegevoegde waarde is op een feest.

Tenzij je het te vaak gebruikt of de hele avond door.

Maar ik vind de foto's !! zo eentonig, daar ben je wel een keer op uitgekeken.

Filmpjes zijn ook wel mooi mits ze een goeie resolutie hebben en met muziek eronder vind ik!

Maar het is en blijft een mooi ding zo'n laser mits je het ding goed gebruikt

Comment

• Dj-Sjors

He leuk om te horen, iemand uit de buurt In de grote zaal in lucky neem ik aan?

Comment

Working...