ESP Vision (contest)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Je kan het downloaden op www.espvision.com
    daar kan je het zogezegd "kopen" voor 0€...
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• masterblaster

hoe snel lees jij trouwens door een topic heen??

Is volgens mij nog maar 3 keer vermeld op een pagina

Comment

• johannesV
        • Dec 2005
        • 38

Bij de readme van ESP demo staat:

When loading HogPC, point the Show directory to
        C:\ESP Vision Demo\Hog Disk
        We have included a pre-patched file so you can start immediately.
        An excel spreadsheet in C:\ESP Vision Demo\Patch.xls shows you the fixture
        numbers and patch.

[s]Wat bedoelen ze precies met de eerste zin? Hoe laad ik mijn show naar de desgewenste folder? Welk bestand moet ik dan verplaatsen?[/s]

EDIT: hebbem al: wat VREET dat ding geheugen van he grafische kaart zeg!
        Last edited by johannesV; 11-01-06, 03:34.

Comment

• Den dinge
          • Sep 2005
          • 15

Demo is geprobeert, presies wel heeel zwaar da programma.
          Iemand had het ervoor al is komen showen ben echt onder den indruk.

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Het is blijkbaar (nog) heel erg afhankelijk van de preciese apparatuur die je gebruikt. Mijn systeem is niet het lichtste maar ook zeker niet meer top-of-the-line en draait de demo echt zonder vlekkeloos. Ik heb al andere ervaringen gehoord van mensen met een prima systeem waarop het gebeuren allemaal wat minder vlot werkte. Lijkt er dus op (eigenlijk al aangetoond) dat ze nog moeite moeten gaan doen om het meer compatibel te maken met andere systemen. Op zich jammer, want dat betekend in 99% van de gevallen dat de performance af zal nemen, tenzij ze besluiten om het echt bij de nieuwste ATI en NVidia kaarten te houden. Ben benieuwd!

Iemand ondertussen al wat leuks geprogrammeerd? Ik ben er helaas niet meer aan toegekomen. De deadline loopt eind januari af als ik me niet vergis. Je wordt beoordeeld door o.a. Graig Caserta, toch niet de minste!

Comment

• johannesV
              • Dec 2005
              • 38

Het is ook wel handig om een 2de monitor erbij te hebben voor dit soort dingen, nou zit je hogpc steeds voor ESP. Eens kijken of ik er nog eentje kan vinden ergens...

Comment

Working...