Foto's Diverse Lasershow

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

Foto's Diverse Lasershow

Hallo,

Hier een aantal foto's van n lasershow die we hebben verzorgd voor
    Famous Music uit Grave.

Gebruikt is hier de Mystique van Medialas, en wel de 1,5watt versie.

Nu de foto's dan maar.....

Graag Jullie mening..... En dan niet over de dames.... Dat weten we nu wel
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

Graag Jullie mening..... En dan niet over de dames.... Dat weten we nu wel
    ziet er goed uit, licht kan ik niet erg goed beoordelen maar geloof dat ik wat wahses zie?

en wat die dames betreft,
    er zijn ergere ''objecten'' om uit te lichten

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Ik sta wederom te kijken naar dat fronttrussje, hoe bevestig jij dat aan die diagonale tentdoekdragers?

Laser pics zien er keurig uit, is dit een meerkleurenlaser, of is dat blauwe een stukje lensbedrog?
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• TVV
        • Aug 2004
        • 73

Volgens mij met spanbanden...

Voor de rest mooie lasershow. Welke is dat juist?

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Aan gokken heb ik niets, vandaar dat ik mijn vraag aan de plaatser van de foto's richt!

het waarom van deze vraag: ik sta zelf nogal eens te pielen in zulke tenten
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Fritz
            • Oct 2001
            • 621

Het gaat toch alleen om de lasershow, washes en fronttrussje heeft Famous er denk ik zelf neer gehangen...

Comment

• Ws Soundexpresse
              • Jun 2001
              • 1007

Klopt, wij hebben enkel laser, scherm en wat spiegelbolletjes+ de bediening van het geheel geleverd. Ben zelf niet opp die klus geweest, dus heb geen idee hoe het vasthangt.

De laser die we hebben gebruikt is de Mystique 1500 van Medialas, dit is een full-color laser, dus dat blauw is geen lens bedrog.....

Comment

• Ws Soundexpresse
                • Jun 2001
                • 1007

Heb het onderwerp even aangepast, en hierbij nog een aantal foto's van de lasershow die we op de opendag van HelmondSport hebben verzorgd. Grote nadeel deze avond was dat i.v.m. veiligheid er zo'n grote stadionlamp boven het evenemententerrein aan moest blijven.

Ondanks dat, is het toch allemaal goed gekomen, foto's zijn gemaakt tijdens n draaiset van Johan Gielen.......

De Foto's:

Feestje was dus outdoor. Als die Kl*te stadionlamp niet aan had gestaan was het perfect geweest.....

Comment

• bas_geluid
                  • Mar 2001
                  • 56

Ha Willem,

Dat feestje bij helmond sport ben ik bij geweest. Wat was het nat zeg.

Volgens mij ben jij daar zelf niet bij geweest want ik heb nog geholpen de laser naar beneden te halen.

ondanks de stadion lamp gaf de laser een leuk effect over het terein.

offtopic
                  wij waren daar om de DJ boot van Johan Gielen te verzorgen.
                  een ander bedrijf verzorgde de PA. een grote dynacord set welke minimaal 5 maal de stoppen deed doorslaan. maar dat is niet gek als je 6 versterkers op 16 ampere zet.

Groeten Bas Geluid

There are only 10 types of people in the world:
                  Those who understand binary and those who don't

Comment

• Ws Soundexpresse
                    • Jun 2001
                    • 1007

Heys,

Klopt idd, ben er niet zelf geweest, wegens drukte doe ik zelf vrij weinig laserdingentjes, maar heb hier een heel goede freelancer met veel ervaring voor gevonden.

Maar is leuk om te horen dat het toch nog tot zijn recht kwam.

Ga overigens in de toekomst wel zelf meer met de laser oppad, maar bovenstaande klussen waren bijde redelijk laat er nog bij gekomen, waardoor ik zelf niet onder de andere klussen uitkon.

Verder heb ik idd, het een en ander gehoord over de dynacordset die op 1 groepje zat.
                    Maargoed, de klant was tevreden, en al met al was het volgens hem nog redelijk druk geweest.

Heb je ook gezien hoe de logo's op het scherm uitkwamen? Had die dingen in n paar uur nog moeten omzetten en er iets leuks van proberen te maken....

Comment

• Martijnvanthiel
                      • Oct 2002
                      • 104

@ moderator, wij hebben de rest van de show daar verzorgd. (van de eerste foto's) Het "fronttrusje" hing met een stel 2 tons rondstroppen aan de dwarslegger in de nok van de tent... Dat was dus geen enkel probleem, en volgens mij de enige manier om een dergelijke truss te vliegen. Verders erg leuke klus, 1500 american car liefhebbers, 3 striptease's en een setje d&b...

Ter info

Met vriendelijke groet
                      Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel

Comment

• rkeizer
                        • Jun 2004
                        • 13

Ziet er fijn uit,
                        die laser is het een beam laser of maak je gebruik van dmx voorgeprogrammeerde shows?

Comment

• Ws Soundexpresse
                          • Jun 2001
                          • 1007

Het is een laser die werkt met ILDA aansturing (de standaard voor laser) geen DMX dus...

Comment

Working...