Sensation 2005 - White edition

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

citaat:Geplaatst door Harmen

die led's aan het line-array, gaat dat goed, in de zin van krijgen die niet erg veel te verduren?
    Zoals? Het enige wat ik zou kunnen bedenken is magnetisch veld, maar hoe dat een ledje moet beinvloeden is me dan weer niet duidelijk. Verder hangt het stil (zo goed als) en gaat er wat stroom doorheen, no problemo lijkt me.

Comment

• lefke
      • Apr 2005
      • 39

citaat:Geplaatst door Van_Diemen

Ik zal me dus blijkbaar wel vergissen wat betreft die bezuiniging.
      Maar waarom ik dat zei, er lijkt me wat weinig zaal licht. Veel op de podia, maar vergeleken met vorig jaar en het jaar daarvoor niet zo veel truss en licht verspreid door de arena.

We zullen het allemaal wel gaan zien...en ach...waarschijnlijk ben ik gewoon te verwend!
      volgens mij heeft ook de hoeveelheid niet zoveel belang maar eerder wat men ermee doet, het is toch ook niet omdat er "minder" hangt dat het geen goede show zal zijn.
      kzou zeggen, oordeel op het moment dat je daar staat en laat weten hoe het was
      And *** said: \"let there be light\" and so the lightjockey was born

Comment

• Van_Diemen
        • Oct 2001
        • 189

Volgens mij reageerde ik op de fotos die van white zijn gepuliceerd op de ID&T site. Als ik daar naar kijk LIJKT het mij dat het wat minder is dan vorige jaren en ik DACHT dat dat kwam omdat ik zo op t eerste oog wat minder zag hangen!

Ik zal zaterdag zeker oordelen (en fotos maken) en hier laten weten hoe het was!
        Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Echt een mooie show die Sensation feesten. Ze weten er wel weer wat van te maken.
          Leuke beschrijving van ID&T release wat er hangt: 350 speakers met een totaal van 700.000 watt, 5000 lampen en 50 rookmachines. In de breedste zin van het word denk ik dan maar. Is natuurlijk ook voor de leken onder ons.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Italio
            • Jan 2004
            • 47

Ik ben er ook naar toe geweest, er was zeker niet bezuinigd en het geheel was leuk aangekleed. Echter vond ik de bediening niet altijd even geweldig. Vooral halverwege de avond niet, af en toe bijna alleen maar strobo's aan en om dan ook maar niet te spreken van de timing.

Ben er vorig jaar ook geweesten en die vond ik beter dan dit jaar, maar dat is natuurlijk persoonlijk
            Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

Working...