Live 8

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

correct, in londen hinger er 16 VL2416s links en rechts ''upstage''
    de apparatuur kwam van prg en ld was Peter Barnes

zuid afrika hing trouwens ook een zwerm intelligent, alleen opzich weinig creatieve opstelling, recht toe recht aan.

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

ik las daarstraks op teletekst dat madona de belichting slecht vond. zij moest in londen als ik me niet vergis. ik vond het licht ook wel wat minder maarja als ze het beter kan dat ze dan maar zelf achter de tafel kruipt.
      exit night into LIGHT

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Ik vind het beetje stom om te zeggen "doe het dan lekker zelf" Je kan andere ook becritiseren terwijl je er zelf niks van kan.
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

Ik kan bijvoorbeeld prima zien als van Basten een bal naast het doel schiet. Maar iedereen snapt dat 'doe het zelf beter' niet van toepassing is.
          lekker belangrijk!

Comment

• deurklink

Ik vroeg me af bij engeland (ik vond het er vreselijk uit zien) net zoals top of the pops vind ik het een vreselijk kermis! Heeft nederland gewoon een andere smaak ? Want zulke kermis praktijken zie je in nederland haast nooit! Vind in nederland veel meer stijlvol. Of heb ik het gewoon verkeerd!?

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Nederland (of het alleen Nederland is weet ik niet) heeft zeker een andere smaak. Zet maar eens een concert uit de USA op, dat vind ik altijd een stuk minder dan Europese tours. Meer geknipper, meer wilde kleurencombi's, meer show eigenlijk. Dat terwijl het bij ons als erg draait om de plaatjes die je op het podium creeert, meer "oooh" ipv "WOW!". Gaat uiteraard niet voor alles op en over het algemeen vind ik shows van bijvoorbeeld R.Williams ook prima te doen. Maar van wat ik gezien heb zaten er weinig echt supermooie podia tussen, hier niet en in andere werelddelen ook niet.

Comment

• Bobbo
                • Jan 2005
                • 41

Dank u wel heer Joop Knoop. (aan het begin van dit topic)

Kijk daar word ik nou zo moe van op dit forum, je vertelt of vraagt gewoon iets heel simpels en er word weer meteen gereageerd of je deb..l bent. En weer lekker de grond in getrapt.

Zzzzuuuccchhhhtt!!!!

Daarom Joop hartelijk dank dat je het even voor mij op kon nemen, in de tussentijd dat ik weg was.
                Zijn er gelukkig toch nog nette mensen in deze wereld.

Groet,
                Redelijkheid en Billijkheid... tja....

Comment

• stekelvarke
                  • Dec 2004
                  • 1062

citaat:Geplaatst door René.D

Ik vind het beetje stom om te zeggen "doe het dan lekker zelf" Je kan andere ook becritiseren terwijl je er zelf niks van kan.
                  nuja je zegt dan niet onbeleeft van kan je niets doen aan dat verdomde licht(en zeker niet terwijl het hier eigenlijk gaat om liefdadigheid).de persoon die het licht daar voor zn rekening nam zal wel weten wat hij doet en smaken verschillen nu eenmaal.

maar nu terug naar de foto's zeker
                  exit night into LIGHT

Comment

• deejayke
                    • Mar 2005
                    • 77

persoonlijk vind ik dat ook belgie mooie shows geeft en engeland toch ook wel regelmatig zelf vond ik de lichtshow van "dance valley" toch wel netjes... hangt er steeds vanaf wie het licht verzorgd he... en dat van madonna zijn gewoon sterallures kom je wel meer tegen []grtzzz
                    blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• DeMennooos
                      • Aug 2000
                      • 1416

Op http://www.pixelpar.nl/index.php?id=live8 staan FOH en Backstage foto's van Live8.
                      Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• Joopknoop
                        • Dec 2004
                        • 78

Als je de optredens nog een keer wil zien, kan je ook kijken op http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlights . Allemaal streams.

Comment

• DeMennooos
                          • Aug 2000
                          • 1416

Ook op BNN highlites op zondagavond ook kwam ik vanavond per toeval achter.
                          Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

Working...