Live 8

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bobbo
    • Jan 2005
    • 41

Live 8

Hee heeft misschien iemand al wat opbouw fotos gespot, op het net van dit mega spektakel?
    Redelijkheid en Billijkheid... tja....
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

post verwijdert
    [:I][:I][:I]

Comment

• Joopknoop
      • Dec 2004
      • 78

To luc2366,

Bobbo schrijft het helemaal goed. Het evenement heet dit keer niet live aid, maar live 8!
      check: http://www.clubmetro.nl/index.php?ac...&c=15&id=26260
      Dus geen hippe chat verbastering.
      Check het dus eerst even zelf, voordat je iemand gaat beschuldigen met grove woorden.

Comment

• Robert
        • Aug 2000
        • 630

Precies! De 8 verwijst naar de G8 top volgende week (G8 = 7 rijkste industrielanden ter wereld + Rusland). Live 8 moet deze landen aanzetten om de schulden van de armste landen ter wereld kwijt te schelden, en meer te doen aan ontwikkelingshulp.

Comment

• Wiggalowile
          • Nov 2003
          • 34

citaat:Geplaatst door luc2366

het gaat 'm op dit event om de hulp (AID!) en net dat verneuk je in de titel. is die slang-taal (hopelijk is dat de juiste benaming) nu altijd nodig? dit is een forum, geen chat.

daarnaast heb ik natuurlijk ook interesse in opbouw podium, klank- en lichtmateriaal,... van dit (toch wel nodige) event
          Oh boy...
          *** created light so in a way were just advertising ***.

Comment

• dokter dB
            • Nov 2003
            • 1535

ja ik kom net van Londen (hyde park)... het wireless festival is op dezelfde lokatie en gaat dit weekend over in Live-8.
            Heb wel 1 of 2 telefoonfotootjes maar das alles.
            Qua licht weet ik niks, maar ik was op Main stage, en daar hangt EV X-line. er komen voor L-8 nog wat delaystacks bij zei de systec.
            Sound was vrij matig trouwens (brit-row), oneven dekking etc... maar al met al kwam ik er zelf wel mee weg, maar sommige anderen helemaal niet...
            De hoeveelheid bbc/broadcastwagens is niet normaal. de hoeveelheid kabels ook.
            knoppen en waarden :)

Comment

• BlackLight_Frank
              • Feb 2004
              • 143

Op het filmpje is een klein beetje van het podium te zien in de USA.

Frank
              Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• rene.derksen
                • Feb 2004
                • 649

Net op het nieuws kwamen bijna alle landen een keertje voorbij, wat een verschil in podia, allemaal wel heel groot. Maar in engeland zie je een hoop led en MH's terwijl je ze in andere landen afrika bijvoorbeeld alleen maar met parren ziet shouwen en wat MH's erbij.
                Licht is altijd zwaar.

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                  • Jun 2001
                  • 1429

Leuk zo'n topic in het foto gedeelte van 'licht', alleen jammer dat er niet 1 foto te bespeuren valt!

Comment

• stekelvarke
                    • Dec 2004
                    • 1062

ik heb live 8 op de belgische televisie voor een grood stuk gevolgd, wat mij op viel is dat op alle podia veel besteed was aan videowalls. in londen vond ik het podium ontwerp lelijk(natuurlijk ieder zn smaak)gewoon teveel video. waar in het begin van de show ook nog eens lelijk bediend werd. naar het einde toe was het al wat beter. het podium in rome vand ik dan weer enorm mooi. er was zeker een video wall maar deze was echt prachtig. ook nog mooi gebruik gemaakt van vl*5's en ander licht.

maarja een foto toppic zonder foto's lijkt er ook niet echt op. dus eve kijken of ik niets kan vinden op het wereld wijde web.
                    exit night into LIGHT

Comment

• Harmen
                      • Sep 2003
                      • 379

hey stekelvarken,

er waren een aantal podia, bij een aantal hing er veel led en video bij een aantal bijvoorbeeld berlijn hing er juist weer veel conventioneel.
                      en de complete rig in amerika waren mac2k's..

Comment

• SpaceyDeeJ
                        • Sep 2001
                        • 876

Van www.ad.nl geplukt :

[/img]
                        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5430

En wat denken de heren op dit forum dat van deze hele zwaar opgeklopte media-hype
                          de verdere invloed zal zijn op de acties van de echte (!) machthebbers in de wereld?
                          Ik zal een voorspelling doen: 0,0000 repetent. (Wel wat loze beloftes, maar doen politci al 20000 jaar!)

Maar een aantal van de uit de volkomen uit de aandacht verdwenen muziekmiljonairs
                          hebben zich weer even wereldwijd in de aandacht mogen begeven.
                          Of dat nou terecht was of niet:
                          Zo'n PinkFloyd optreden was toch ronduit stuitend slecht.
                          En McCartney die grafroof pleegt op het 1/2dode lijk van the Beatles.

En wat kan Sir Bob nou nog anders dan zich in de picture houden met dit soort dingen.

Laat Shakira die kont maar eens even lekker schudden op de G8,
                          dat heeft volgens mij meer impact dan dit hele mediatechnische hoogstandje.
                          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• dj_janneke
                            • Dec 2004
                            • 22

in philedelpia hing vooral veel martin
                            mac 2000
                            mac 2000 wash
                            mac 600
                            en natuurlijke videoschermen
                            in londen heb ik ook enkele mac 2000 zien hangen
                            en vanboven een soort van kleine langwerpige led schermen
                            in moskouw vooral veel blinders en led's
                            in berlijn redelijk wat par's en blinders met scrollers voor
                            andere podia heb ik niet gezien
                            (ik vond het optreden van will smith een van de beste)

groeten jan

Comment

• LichtNichtje
                              • Nov 2004
                              • 220

dacht ook vari*lite gezien te hebben??

Comment

Working...