Heb vandaag de MZLS4 laserunit binnen gehad. Het is een unit met 60mw rood en 40mw groen die samen nog geel maken. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze laser ??
Hier wat enkele foto's :

Persoonlijk vind ik het een super apperaat zeker voor het geld ( 756,55 heb ik er voor betaald )
Rood is minder sterk ( ondanks zijn 60mw ) maar groen is weer heel erg sterk ( 40mw ) Heb eerst een stealth gehad ( 30mw ) maar deze groen is een heel stuk sterker dan die stealth en het scheelt maar 10mw !!
Het geel is voor mijn gevoel niet echt geel maar meer tegen gifgroen ......
Je kunt op de projector wel de groene laser van stand veranderen ( X en Y ) verder zit er een afstandbediening bij met valle funktie's :
Je kunt een monokleur bepalen ( rood groen of geel )
Je kunt kiezen voor multicolour
keuze van Auto - music en patronen
elke funktie heeft 9 shows erin zitten
blackout
Verder is deze projector ook DMX ( 9 kanalen )
Hier wat enkele foto's :

Persoonlijk vind ik het een super apperaat zeker voor het geld ( 756,55 heb ik er voor betaald )
Rood is minder sterk ( ondanks zijn 60mw ) maar groen is weer heel erg sterk ( 40mw ) Heb eerst een stealth gehad ( 30mw ) maar deze groen is een heel stuk sterker dan die stealth en het scheelt maar 10mw !!
Het geel is voor mijn gevoel niet echt geel maar meer tegen gifgroen ......
Je kunt op de projector wel de groene laser van stand veranderen ( X en Y ) verder zit er een afstandbediening bij met valle funktie's :
Je kunt een monokleur bepalen ( rood groen of geel )
Je kunt kiezen voor multicolour
keuze van Auto - music en patronen
elke funktie heeft 9 shows erin zitten
blackout
Verder is deze projector ook DMX ( 9 kanalen )
Comment