Musical Goudkoorts

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Musical Goudkoorts

In navolging op dit topic: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=13822 nog even de beloofde plaatjes! Sommige zijn weer ietjes aan de donkere kant, maar dat ligt aan de manier van schieten. Kom maar aan met het commentaar

Apparatuur:
    1x Max 250 krypton
    5x Robe XT250
    rest conventioneel van het theater.
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

Mooie "sprekende" plaatjes...
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

Hmmm, komt me wel bekent voor....(maar dan studio 21 "dinner show")

Mooie kostuums trouwens! Alleen verder weinig decor....
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

1 Woord nu nog ff snel: PRACHTIG! Rest volgt z.s.m. wanneer ik niet omval van de slaap.
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Er staat maar weinig decor op de foto's, er was veeeeeel meer dan vorig jaar (nu was er vorig jaar ook wel erg weinig). Er zijn nog wat foto's gemaakt vanachter de geluidstafel dus zal eens kijken of daar nog wat tussenzit (nog niet gezien).

Geluid deden we ook met PM5D als console, D&B Q1 array als center en Q7 kasten voor links-rechts.. en dan nog een D&B systeem van het theater zelf erbij... hoe dat precies zit weet ik ook niet.

Ook leuk om te vermelden: geheel amateur productie, ook het script en de liedjes zijn zelf geschreven. Decorploeg zijn echte Nico's in hun soort dat heeft tot gevolg dat het niet allemaal even handig/praktisch is, maar goed; je kunt niet alles hebben. Volgend jaar bestaat de club 40 jaar dus is het uitpakken geblazen, hopelijk met wat budget om MACs 600 in te hangen, want 250-jes vallen toch wat weg naast een rijtje parren.

Comment

• PHsound
            • Mar 2002
            • 190

De plaatjes zien d'r mooi uit kerel volgende show kom ik zeker ff kijken

en dat center hoeveel kasten waren dat nou?

Goed bezig kerel......

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

He Ice, EEN HELE KRYTON?? hahahah moet ik altijd zo om lachen zulke dingen.. ookal is het niet raar, maar het staat zo stom op zo'n lijstje.

waarom de keuze voor die krypton terwijl de rest Robe is??
              Waren dit washes terwijl je maar 1 gobowapper nodig had?? ben wel benieuwd naar de achterliggende gedachte daarvan.

Ziet er verder erg netjes uit, kan niet annders zeggen.. hoeveel voorstellingen zijn er geweest??
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

Jep, ik ben zelf ook gewend om symmetrisch te werken (dus minstens 2) maar had er aan eentje wel genoeg. Daarbij was het budget niet groter dan 6 wappers en die washes waren harder nodig dan het spotje. Eentje is altijd wel handig om ergens een vaag gobo'tje of scherp speciaaltje mee te maken (leve de focus). Alleen jammer dat je er niet mee kunt zoomen dat mis je af en toe!

Het waren in totaal 3 voorstellingen en 2 verkorte middagmatinee's voor middelbare scholen.

@PHSound: eeeh geen idee, 2x Q7 en 6x Q1 ofzo? Dat moet je bij Roel navragen.

Tijdens de premiere had er iemand een jas over de schakelaar van de huisdimmers heen gehangen... niks gemerkt totdat de helft van mn standjes ineens verdwenen was [:P] Laatste 2 gingen gelukkig beter.

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

I'm impressed... Typisch geval van mooie BElichting ! Dit soort dingen zouden meer in het theater moeten staan...

Keep going dude !!![|)]
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...