Marco Borsato in Antwerpen; Symphonica

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Carlo Zaenen
    • Jun 2004
    • 34

Naar jaarlijkse traditie zal ik terug de Marquee doen, weet nog niet zeker maar denk op HogII. Zie je wel verschijnen:-)
    citaat:Geplaatst door Silence

hoi carlo, operate jij ook op rockwerchter? mainstage of marquee? Vorig jaar was het virtuoso in marquee, dit jaar terug? Dan kom ik even langs gelopen. groet

Comment

• Wysirik
      • Feb 2002
      • 97

citaat:Geplaatst door Carlo Zaenen

Naar jaarlijkse traditie zal ik terug de Marquee doen, weet nog niet zeker maar denk op HogII. Zie je wel verschijnen:-)
      citaat:

Carlo,

Wordt nu wel tijd voor de Hog3! Hoorde dat Ollie er zeer positief erover was!!
      Tafel is zeer stabiel! Vooral met de nieuwe software.

grt'n

Rik

Comment

• Carlo Zaenen
        • Jun 2004
        • 34

Zullen wel zien, maar Werchter is te vroeg denk ik, eerst elders wat mee spelen. Leer ik jou de grote, jij mij de kleine. En anders de Maxyzz, Chamsys of grootmoeder schijnen ook heel betrouwbaar te zijn (zie Versuz forum) Tot binnenkort, grtn
        citaat:Geplaatst door Wysirik

citaat:
        Carlo,

Wordt nu wel tijd voor de Hog3! Hoorde dat Ollie er zeer positief erover was!!
        Tafel is zeer stabiel! Vooral met de nieuwe software.

grt'n

Rik
        [img][/img]

Comment

• Christiaan Visser
          • Apr 2004
          • 235

Nog een filmpje van iemand gekregen.

Hij staat weer op de server http://www.members.lycos.nl/cfv/Licht./Marco%20Borsato/.

Leuke, zeer fijne Bewegende Trussen! en wat een older machtig mooie sfeer, Marco klapt maar 1 keer, en het hele paleis klapt meteen mee!
          Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• puin
            • May 2005
            • 22

Carlo Zaenen op een HOG komt dat zien komt dat zien lol

Mss idd Maxyz is proberen.

Comment

• stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

warom niet de vertrouwde virtuoso?
              exit night into LIGHT

Comment

• Carlo Zaenen
                • Jun 2004
                • 34

Virtuoso op festivals is voor visiting LD's niet zo aangenaam. Dan is de Hog II toch de meest aangewezen console. We hebben dit al op Virtuoso gedaan, maar dan gemergd met een Hog zodat we konden swoppen tussen consoles. Maxyzz zal het niet worden hoor, heb maandag in de Versuz genoeg gezien, of niet gezien!
                Voor de liefhebbers, op www.paintingwithlight.be staan enkele renders van tijdens het Wysiwyggen ginds.
                Groeten,
                citaat:Geplaatst door stekelvarke

warom niet de vertrouwde virtuoso?

Comment

• LichtNichtje
                  • Nov 2004
                  • 220

Virtuoso op festivals is voor visiting LD's niet zo aangenaam. Dan is de Hog II toch de meest aangewezen console. We hebben dit al op Virtuoso gedaan, maar dan gemergd met een Hog zodat we konden swoppen tussen consoles. Maxyzz zal het niet worden hoor, heb maandag in de Versuz genoeg gezien, of niet gezien!
                  Voor de liefhebbers, op www.paintingwithlight.be staan enkele renders van tijdens het Wysiwyggen ginds.
                  Nog altijd zo een problemen? Tja, is ook nog nieuw hé. En HOGIII is ook nog niet stabiel?

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Onderwerp opgeschoond, mag vast wel even benadrukken dat het een professioneel licht en geluids forum is!
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Club Borsato
                      • Jun 2005
                      • 1

Ik wil niet vervelend zijn hoor.
                      Maar hoe kun je profecioneel worden als je niet mag leren??

Comment

• Percy
                        • Jan 2005
                        • 80

Ze hebben hier overal aan gedacht: Leren doe je overal, maar vooral hier --> http://licht-geluid.nl/forum/forum.asp?FORUM_ID=3
                        Het is alleen niet de bedoeling dat je een topic overneemt. Dus nu weer terug naar het onderwerp.. Anders kunnen ze weer gaan opschonen hier..

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

citaat:Geplaatst door Club Borsato

Ik wil niet vervelend zijn hoor.
                          Maar hoe kun je profecioneel worden als je niet mag leren??
                          Je kunt beginnen met je spelling, verder kan je denken:
                          1. ik heb een vraag....
                          2. Ga ik anderen om antwoord vragen?

....ff denken nog....

Heej, google!
                          Heej zoekfunctie...

3. Ik stel een vraag die zin heeft, nog niet behandeld is, of ik zoek een forumonderdeel wat bij mijn (starters)niveau past.
                          Wil beslist niet bot overkomen, maar zoals hierboven geschetst is wel DE manier waarop hier werkt.

Veel leesplezier!
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...