Beatrix in Den Haag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LND
    • Jan 2004
    • 100

Beatrix in Den Haag

Misschien interessant om weten :

230 VL5s
    18 VL5Arcs
    58 VL6Cs
    26 VL6s
    16 VL6Bs
    40 VL2500 Spots
    30 VL3000 Spots
    4 VL2416s

4 Wholehogs II
    a large amount of conventional material

Foto's zullen wel volgen zeker ...
    Eigenlijk wel leuk dat de helft van de Nederlandse budgetering naar België gaat

Leander
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

Dat klinkt heel goed! dat wordt een leuk feestje denk ik, ik ben benieuwd!!

Grtz,

Martijn

Comment

• RRWagemakers
      • Apr 2005
      • 1

Klinkt erg goed. Veel succes ermee.

Groet Remco

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Kijk dat bedoel ik, daar is het nóg groter als op de Dam !

(en daar waren mijn andere collega's aan het decorbouwen, die hebben het écht heel zwaar gehad[xx(])
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Live stream van het Museumplein (538): http://kdag.garnierstreamingmedia.com/kdag1.asx

Niet zo groot als de andere 2 locaties, maar toch ook weer netjes gedaan!

Lol... de soundcheck mics staan nu aan op de livestream, hoe slecht Je hoort de soundcheck op t moment harder dan het live gebeuren.

Comment

• PowerSound
            • Nov 2001
            • 1892

Leuke streaming, ziet er erg goed uit !
            PSL Bvba powered by
            L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
            Yahama LS9-32 / MC7L-48
            Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
            Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Geluid trekt op niks van de live-stream...
              Audience komt er te hard door, presentatie helemaal niet..., zangprestaties van de artiesten is maar zwak.

MAAR...

Komt er een belgische groep op het podium (Lasgo) en die klinkt dan meteen stuk strakker! (en ze zingt in tegenstelling tot de rest ook nog eens live erg goed mee!). Belg achter de knoppen voor deze act?

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• kokkie
                • Nov 2003
                • 1166

De beste act stond 29 april na het diner al op het podium van het Museumplein.
                Pa bedankt!
                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• SpaceyDeeJ
                  • Sep 2001
                  • 876

Ik heb naar 538 via de radio zitten luisteren.

Wat was dat waardeloos zeg ! Voor een goeie radio mixage, neem je van alle groepen (drum, gitaar, etc etc ) een aparte cleanfeed. Zet 2 aplause mics neer en mix dit bij de rest ( wel zelf een nette compressor op drum en vocalen neerzetten) en voila, je hebt een nette radio mixage....

Wat 538 uitzond, klonk als het direct doorprikken van alleen de applaus mics... totaal geen definitie in het geluid....

jammer !
                  cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5946

Heeren, onderwerp is beatrix in den haag....

Ik heb gisteren een stukje kunnen kijken. Erg mooi gedaan met de trap en de visuals daarachter cq doorheen!!!!!

Verder een hoop LED tegels, zag er ook smaakvol uit.
                    Hele podium was eigenlijk wel erg mooi, zeker als je bedenkt dat het allemaal uit een feesttent kwam.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jo vaes
                      • Jul 2002
                      • 221

Ja, en de presentator die eventjes in het donker stond
                      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• SjoerdOptLand
                        • Jul 2003
                        • 261

@jo vaes: Klopt, maar ik vind dat het voor de rest (licht, geluid voor broadcast, regie) echt extreem goed liep! Complimenten voor iedereen die dat tot stand heeft gebracht.

(Het enige waar ik echt moeite mee had was het eerste liedje met Karin Bloemen, het decor gaf me een beetje FoxKids associaties (kromme tenen).)

Groetjes,
                        Sjoerd

Comment

• beyma
                          • Oct 2002
                          • 1614

citaat:Hele podium was eigenlijk wel erg mooi, zeker als je bedenkt dat het allemaal uit een feesttent kwam.
                          Bedankt,ik zal het doorgeven aan mijn collega's !!!

Onze uitvoerder aldaar heeft bijvoorbeeld 29 uur achter elkaar door gewerkt....en verder mijn collega's allemaal gemiddeld 14 tot 16 uur per dag [xx(] (waar ook weer dezelfde uitvoerder bij liep)

Comment

• wimbru
                            • Sep 2003
                            • 148

Even een stok in het hoederhok smijten: wie heeft het decor ontworpen, wie heeft het lichtontwerp gedaan; wie heeft het meeste licht geleverd; wie heeft het podium geleverd; wie heeft geluidsmateriaal bijgeleverd?.... een heleboel domme Belgen!

Tegenwoordig moet men in Nederland regelmatig een Vlaams dialectenwoordenboek raadplegen… “scheef” betekent “schuin” en zo…

Comment

• beyma
                              • Oct 2002
                              • 1614

citaat:wie heeft het decor ontworpen, wie heeft het lichtontwerp gedaan; wie heeft het meeste licht geleverd; wie heeft het podium geleverd; wie heeft geluidsmateriaal bijgeleverd?.... een heleboel domme Belgen!
                              Het was inderdaad een behoorlijk "belgies" feestje !
                              Maar ik weet wat mijn collega's daar hebben moeten doorstaan,en dat wilde ik toch ook even melden...wat dat betreft had ik een 'makkie' met die klus op de Dam [] (en ook daar veeel -zeer gezellige-belgen)

Comment

Working...