Lipgloss housefeestje in een Kerk...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

Lipgloss housefeestje in een Kerk...

Hey Mensen,

Weer foto's van een nieuwe editie van het clubfeest Lipgloss.

DJ's:

Giographic
    Cusco
    Don Diablo

Special acts:

Rick Driegen (drums)
    Susanne Alt (sax)

Rest van de foto's te vinden in dit online album.

En ook hier: http://www.studiotas.net/index-lipgloss.htm

[u]Gebruikte materialen</u>

Light:

14 x Mac 250
    6 x mac 300
    4 x Claypacky Stagecolor 575
    4 x High-end trackspot
    8 x martin 218 scan
    18 x fourbar p64
    24 x Ledtube
    8 x Rainbowpar
    2 x Spookyblue laser
    partij par 64 vloerspots
    Swefog cracker

Licon 1
    Pearl 2000

Trusscircle 11 meter
    Trusscircle 3 meter

+/- 100 mtr truss

geluid:

4 x KS triaks stack
    4 x KS CPAII top
    8 x KS TW 18" sub
    2 x KS CPA2 Dj monitor
    GAE floormonitors
    Pioneer DJM600 + 2 CDJ-1000
    Technics sl1210 limited edition
    Midas Venice zaaltafeltje..
    Ashly EQ's
    Shure U4 wireless

Voor meer pics check www.lipgloss.nl

Groeten Sander
    Zo niet, dan toch!!!
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

ziet er weer eens zeer goed uit hoor[^]

niet teveel gerammel van die kisten waar je geluid op stond? Het is waarschijnlijk nogwel eens gevraagd, maar hoe zit het met de akoustiek in zo een kerkgebouw? Jullie doen wel meer klussen in van die "nachtmerrie's" van zalen kwa akoustiek als ik me niet vergis?
    Of viel het wel mee daar, aangezien er vanuit 4 punten naar elkaar toe gespeeld werd?

hoe heb je die grote halve cirkelconstructie eigenlijk omhoog gekregen?

veel vraagjes weer

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• fl@x
      • Oct 2003
      • 194

citaat:Geplaatst door ronny

ziet er weer eens zeer goed uit hoor[^]

niet teveel gerammel van die kisten waar je geluid op stond? Het is waarschijnlijk nogwel eens gevraagd, maar hoe zit het met de akoustiek in zo een kerkgebouw? Jullie doen wel meer klussen in van die "nachtmerrie's" van zalen kwa akoustiek als ik me niet vergis?
      Of viel het wel mee daar, aangezien er vanuit 4 punten naar elkaar toe gespeeld werd?

hoe heb je die grote halve cirkelconstructie eigenlijk omhoog gekregen?

veel vraagjes weer

mvg
      ronny
      Hey Ronny,

Gerammel van kisten hebben we geen last van gehad, ze waren alleen wel noodzakelijk i.v.m met hoogte van de set.

Acoustiek is natuurlijk erg belabberd in zo'n grote kerk, we hebben gebruik gemaakt van drie maal een vierkant opstelling, zodat je in op elke plek in de kerk een zo direct mogelijk geluid had.

Die cirkel hebben we met speciale adaptors onder 4 x genie SL-25 gehangen. We hebben de ledtubes en bekabeling tezamen met de mac's ingehangen en omhoog... Later hebben we met een liftje nog de zware Claypaky's gehangen.

Mvg Sander
      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Zo dat is weer eens iets anders dan een standaard vierkant carré! [^]

Heel mooi hoor!

Maar als je zo een halve cirkel hebt staan, hebben de "poten" dan niet de neiging om uit elkaar te gaan ??
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• fl@x
          • Oct 2003
          • 194

citaat:Geplaatst door beyma

Zo dat is weer eens iets anders dan een standaard vierkant carré! [^]

Heel mooi hoor!

Maar als je zo een halve cirkel hebt staan, hebben de "poten" dan niet de neiging om uit elkaar te gaan ??
          Tja dat is ook een eis van de opdrachtgever, het moet telkens weer iets creatiefs zijn.

Poten zakken wel iets uit, heb gaffa geplakt onder de baseplate om dit te controleren. +/- 0,5 cm uitzakking. Dus dat viel wel mee.
          Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Hoe bereken je zo'n constructie? Rechtoe rechtaan verticale lasten kan ik wel, maar van zoiets zou ik niet weten waar ik moest beginnen met cijfertjes opschrijven.
            Net klusje verder!

Comment

• mtouch
              • Feb 2005
              • 58

Strakke set hoor! Hoe heb je de liggers op de cirkel bevestigd? Dat kan ik niet zo goed zien. Met gewone T-stukken, T-clamps?

Groeten, Michiel.

Comment

• fl@x
                • Oct 2003
                • 194

citaat:Strakke set hoor! Hoe heb je de liggers op de cirkel bevestigd? Dat kan ik niet zo goed zien. Met gewone T-stukken, T-clamps?
                Deze zitten met multi-corners van Prolyte in de constructie verwerkt.

citaat:Hoe bereken je zo'n constructie? Rechtoe rechtaan verticale lasten kan ik wel, maar van zoiets zou ik niet weten waar ik moest beginnen met cijfertjes opschrijven.
                Net klusje verder!
                berekening heeft een dochterbedrijf van ons gedaan, ik bedenk en operate dit soort shows n.l
                Zo niet, dan toch!!!

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Heey Sander,heb je weer netjes gedaan kerel ! Zie zelfs onze grote vriend Binnert nog op de laatste foto
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• fl@x
                    • Oct 2003
                    • 194

@ Arvid,

Ja zelfs Binert te vinden op een housefeest! Was weer een toppertje afgezien van een kleine storing!

Greetz Sander
                    Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Vertel
                      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• fl@x
                        • Oct 2003
                        • 194

haha

Tja, het bleek dat onze nieuwe 220V verdeeldozen iets te wijde bussen hadden voor de kleine gegoten stekkers van de Pioneer CDJ-1000 en DJM-600 mengtafel. Hierdoor viel het geluid een aantal keren uit en zoek dan maar eens uit waar het aan ligt! Gelukkig het probleem snel gevonden en verholpen. Don Diablo heeft er in ieder geval geen hinder van ondervonden. We hebben ook nog een Dj monitor moeten vervangen omdat één van de DJ's 2 x 600watt KS CPAII niet genoeg vond. Je kon werkelijk niet in de buurt van die draaitafels komen zo hard ging het daar. Helaas vond één topje dat niet zo leuk en ging in de beveiliging.

Tja hoort er bij zeg ik dan, volgende keer maar een KS standard stack als Dj-monitor neer zetten ( 2 x 2kW )

Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Christiaan Visser
                          • Apr 2004
                          • 235

Mijn Complimenten,

Zéér goed afgewerkt, creatief bedacht en een mooi eindresultaat!

Alleen toen ik die 20 fotos bekeek dacht ik bij de 19de foto, was er eigenlijks wel publiek..8-| maar gelukkig, bij de 20ste ( de laatste foto) waren er toch nog mensen te zien.

keep up the good work!
                          Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• fl@x
                            • Oct 2003
                            • 194

citaat:Mijn Complimenten,

Zéér goed afgewerkt, creatief bedacht en een mooi eindresultaat!

Alleen toen ik die 20 fotos bekeek dacht ik bij de 19de foto, was er eigenlijks wel publiek..8-| maar gelukkig, bij de 20ste ( de laatste foto) waren er toch nog mensen te zien.

keep up the good work!
                            Thanx, tja foto's zijn allemaal voor opening feest gemaakt dus logischerwijs geen publiek

Zo niet, dan toch!!!

Comment

• flurk
                              • May 2003
                              • 409

Misschien wat of topic maar kan dit zomaar bij jullie?Ik bedoel in een kerk.Bij onsdit is gewoon ondenkbaar.Je wat wordt zowat naar de hel verbannen.

Comment

Working...