ff wat foto's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

citaat:Op foto 4: is dat een zelfgemaakte contructie om de truss in te hangen???
    Die is op foto 1 ook al te zien...
    Ik heb zelf ook zo iets alleen dan in een Y vorm,gaat prima, als je maar kan lassen!![8D]
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Johannez
      • Feb 2005
      • 38

Vergeet je de safety's/steels niet om de boel te safen?!

Verder mooie plaatjes
      Muziek maakt meer goed dan je lief is

Comment

• smokey
        • Dec 2003
        • 31

als ik alles goed heb hangen loop ik er vaak met safety's langs op.
        over safety's gesproken bij de colors die wij gebruiken ook op de foto's tezien kun je de lenzen stellen doormiddel van een stelschroefje iets los te draaien kun je de lens naar binnen of iets naar buiten schuiven.
        Maar als je een stelschroefje niet heb aangedraaid kan de lens eruit vallen en dat lijkt mij vrij vervelend als de boel om hoog gedraaid is en er staan mensen onder.
        Het is nog niet gebeurd gelukkig om dat ik vaak de stelschroefjes ff controleer.

Comment

• Rich
          • Mar 2005
          • 5

dat is echt wel mooi die lampen
          k zou die show eigenlijk niet willen missen

hoeveel kost dat ongeveer allemaal bij elkaar

Groetjes Rich

Comment

• Rich
            • Mar 2005
            • 5

heey
            antari is een goed rookmachine merk he
            wij hebben de antari f780 fogger
            die heeft een zeer hoge rookopbrengst
            en is super zuinig
            dat is wel handig

Comment

• stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

Dat wou ik zeggen, want anders zit je met deze opstelling wel heel erg aan flinke podiummaten gebonden..

ziet er goed uit, alleen vindt ik dat er wel wat vulling bij zou kunnen van wat conventioneel licht. Parren bijvoorbeeld.. Intelli is prachtig, maar ik vind dat een goede lichtshow een basis van conventioneel licht moet hebben.

Maar dat is mijn mening hoor..

wat voor geluid gebruiken jullie??
              misschien wat een late reactie, parren zouden zeker op hun plaats zijn toch om de band uit te lichten want dat is niet gebeurd denk ik, voor het "effect licht" ben ik zeer teverden over, het is echt mooi gedaan, ik vind in dit geval colorchangers een betere optie dan parren.om dit effect met parren te krijgen moet je toch wel een aantal 4-barren neerhangen.color's zijn een betere oplossing omdat je maar 1 colorchanger nodig hebt om een 10-tal kleuren te verkrijgen waarbij je heel wat meer parren nodig hebt.
              bij de "hardere" muziek geres(punk,..) zijn wat 4 barretjes met flikkerende parren beter op hun plaats.nuja dit is mijn mening[]
              exit night into LIGHT

Comment

• smokey
                • Dec 2003
                • 31

ik denk dat paren erbij het inderdaad net ff afmaakt voor basislicht.
                Maar goed wij hebben hiervoor gekozen omdat we nu niet een dimmerrack nodig hebben en het gesleep met die 4-barren is ook niet altijd even handig.
                Voorheen hadden we wel 24kw aan paren maar dat wou nog wel eens een brom op het geluid geven.
                Voor de front hebben we wel 2 4bars dmx gestuurd dus zonder dimmerrack en 2 losse theater spotjes erbij.
                En met de antari rookmachine hebben we wel schik ja alleen ik zou nog graag een blower erbij willen hebben voor een betere spreiding van de rook.

Comment

• soundcheckfrits
                  • Jan 2005
                  • 455

zag dur mooi uit in witkamp laren

ik was met band boven in de rockzaal aan het werk (jpr-strinxband)
                  licht wat erhing was niet erg super (was van witkamp {parretjes speigelbol)maarjah wat jullie hadden ut zag erleuk uit
                  lekker veel intellie's en veel vrolijke kleurtjes
                  de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• mark_b
                    • Feb 2005
                    • 75

Netjes voor elkaar. Ga zo door!
                    speaker re-cone-er

Comment

Working...