Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Ik wilde nog ff wat zeggen over de foto's. Ik heb ze niet zelf gemaakt. Geen tijd voor..dus heb ze gekregen. En aangezien er vaak foto's worden gemaakt van de lichtshow speciaal voor op t internet, wat k dus ook vind bij die Nieuwjaarsparty hier op t forum. Ik wil maar zeggen, al met al was het een mooie dag, een mooie show, en mensen die Jannes niet kennen, hoeven niet te reageren op dit topic, even voor "showband"
Zo te zien (foto 1, rechts in het midden) zijn het WORK-statieven. Volgens mij is de meest gangbare variant belastbaar met 220kg. In deze opstelling mag die hele constructie dus (ervan uitgaande dat die 220kg kloppen) 440kg x 0,75 = 330kg wegen. Lijkt mij persoonlijk een beetje krap. Een meter of 16 boxtruss, 4 sixbars, 4 fourbars, een stuk of 10 heads + bijbehorende kabels? Red je het dan met 330kg?
Verder leuke show, maar met een beetje werk zou het er nog mooier uit kunnen zien...
All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
Comment