Showtje Geert Teis Stadskanaal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Showtje Geert Teis Stadskanaal

Leuk eenmalig kamper-showtje gedaan in Geert Teis;

Lekker fout allemaal

Lichtmateriaal;

16x Robe Spot 250XT
    12x Robe Wash 250XT
    43x Par 64 1Kw
    Swefog 200 oil-cracker
    GrandMA-Light (moving)
    Compulite Spark Top (conventional)

Geluid;

KS Digitaal T4 (dubbele set)
    2x Yamaha O1V
    hoop zendertroep etc.

Artiesten; Grad Damen, Rene Beckers, Jannes, Lucas&Gea
    [)][8D][8D]
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Kamper showtje?? ik zat eerst aan de introductie van een nieuw campermodel te denken en dat jij een spelfoutje hebt gemaakt.. maar het blijkt toch wat anders..

wat is dat, ik ken het woord niet..

Ziet er trouwens netjes uit
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• LND
      • Jan 2004
      • 100

Zeer mooi gedaan. Ook niets van de structuur te zien !

Alleen vind ik dat de tweede foto iets te veel kleuren bevat (disco frisco).

Heb je misschien ook foto's van opbouw of de truss/trekken bij gewoon licht ?

Leander

Comment

• Dropsen
        • Jan 2004
        • 375

citaat:Geplaatst door LND

Zeer mooi gedaan. Ook niets van de structuur te zien !

Alleen vind ik dat de tweede foto iets te veel kleuren bevat (disco frisco).

Heb je misschien ook foto's van opbouw of de truss/trekken bij gewoon licht ?

Leander

Daarom staat er ook dat het allemaal lkkr fout is. En dat kan ook helemaal geen kwaad bij dit soort artiesten. Maar idd miss nog wat foto's van de apparatuur bij normaal licht?
        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Dj Nvie
          • Dec 2004
          • 161

ziet er zeer mooi uit en netjes afgewerkt! compimentos!
          Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• erik_gj
            • Jan 2004
            • 129

Het ziet er strak uit, goed over na gedacht!, maar naar mijn mening: nee ik vind het te druk overal waar je kijkt lampen lampen en kleuren! misschien wel lekker fout.. maar toch niet fijn om lang naar te kijken. vind de parren die zo traps gewijs naar achter afdalen wel erg leuk! mijn mening over de headjes op de pilaren/blokken blijft ongegewijzigd... te mode-show-achtig had ze liever of weg gelaten of ergens anders tot hun recht laten komen

greetz erik

p.s. hoe is dat een hele avond deze figuren:Grad Damen, Rene Beckers, Jannes, Lucas&Gea. vind 1 per avond wel genoeg.....
            zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• Lykle
              • Dec 2003
              • 63

Ziet er lekker uit.

Gelukkig was er ook veel publiek

Groeten,

Lykle

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Je moet je voorstellen; een avond met publiek uit de laagste laag van onze sociale samenleving... Vervolgens geen decor, maar wel de opmerking in het programmaboekje; de artiesten staan in een enorm lichtdecor...

Vervolgens neme men een set apparatuur die beschikbaar is van een compleet andere theatertour, en make er een zwaar overtrokken, vet geheel van...

4 lichttrekken, tussendiepte 1,5m. Achterste op 3m hoogte, vervolgens 4, dan 5 en uiteindelijk 6 mtr. hoogte... Lekker vet gewoon

Helaas geen foto's van opbouw, onze chauffeur heeft toevallig tijdens de show e.e.a. geschoten

ps erik gj; die vloermaterialen heb ik daar om 2 redenen geplaatst... 1)(main reason); er staan op een podium van 12mtr. breed, maar 2 poppetjes, die amper bewegen... Doorgaans zelfs maar 1... Je moet the stage dus op een of andere manier verkleinen. Dat heb ik in de kap gedaan door een "lichtkoepel" te maken met trekken, en aan de andere kant met die boog spullen. Reden 2); het geeft weer extra diepte...
                Arvid Buit

Comment

• cyberterrorist
                  • Dec 2004
                  • 16

echt heel mooi

Comment

• LichtNichtje
                    • Nov 2004
                    • 220

kwam uit die robe mh's veel licht? heb geen ervaring mee (meer movitec gebruikt...)

Comment

• fl@x
                      • Oct 2003
                      • 194

Hee die AJB,

Ziet er weer netjes uit. Alleen wel hele foute kleurtjes
                      Past wel een beetje bij muziek uit de woonwagen.
                      Die Robe spotjes hebben inderdaad een leuke output!!!!En hoe bevalt de MA? Moet altijd nog een keer bij je langs komen voor een cursusje

Keep up the good work!

Groeten Sander
                      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Ha die Sander,

Ma-tje is te gek he, je moet zeker eens langskomen, mail me anders even, dan kom je gewoon ff langs bij de kameleon ofzo !

Robe's hebben uitstekend output, en zijn enorm bedrijfszeker gebleken (DE reden dat we 30 van die dingen gekocht hebben...)

Zal proberen binnenkort eens Kameleon foto's te plaatsen, heb alleen om precies te zijn 0,0 aan materiaal nog...Even kieken of onze videoman eens iets kan regelen...

groet'nn Arvid
                        Arvid Buit

Comment

• cornedure
                          • Jul 2002
                          • 230

Mooie opstelling. Volume creëren, daar hou ik wel van.

Klein vraagje: Is de Movitec Wash Head (250 W versie) dezelfde als de Robe Wash 250 XT? Of is er een beduidend verschil?

Mijn ervaring met de Movitec wash is niet echt positief te noemen:

* heel trage dimmer
                          * zéér trage CMY.
                          * niet-consistente CMY (kleur verschilt tussen een Mac 300 en Movitec 250 wash bij dezelfde waarden en soms tussen Movitec's onderling)
                          * schokkerige beweging
                          * Strooilicht!

Ik hou het dus bij de Mac 300.

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

Robe is totaal niet te vergelijke met de Movitec... Allereerst smooth movement, en ook mogelijk om circle te draaien (movitec kon pan.tilt niet tegelijk uitsturen, waardoor alleen vierkanten mogelijk zijn). Kleuren prachtig en strak (geen verschillen onderling ook. Strooilicht amper (bij de spot heb je een beetje strooilicht uit het ventilatierooster, maar da's practisch verwaarloosbaar...)

grtz. Arvid
                            Arvid Buit

Comment

• Jasper-Lichtbron
                              • Jun 2001
                              • 2155

Geen kleurverschillen onderling ben ik het niet mee eens, vanaf afstand zijn ze te verwaarlozen, dat wel. Wij hebben ook 6 XT's aangekocht en ik ben er tot nu to erg tevreden over. Beestjes zijn net zo snel als onze macs op fast mode! Daarbij moet je niet de dimmer parameter gebruiken voor chases maar de shutter; die is vele malen sneller dan de dimmer. Dimmer dus gebruiken waar ie voor bedoeld is; en als je sneller nodig hebt shutter ervoor gebruiken.

Ontopic: netjes! Beetje kermis inderdaad, maar als dat past; dan past het! Het komt op de foto's over alsof je cracker echt enorm oversized was, maar dat zal aan de foto's liggen? Even ter referentie; hoe groot was je toneel(opening)?

hoe heb je trouwens je trekken afgestopt? Haal je dat met een normale fries op deze manier?

Comment

Working...