Foto's IndoorTractorpulling Zwolle NEW FOTOS!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lightjockey_richie
    • Sep 2004
    • 119

Foto's IndoorTractorpulling Zwolle NEW FOTOS!

(aangepast, nieuwe foto's)Hey mensen. Hierbij wat rigging foto's van de lichtshow voor aanstaande zaterdag(15 Januari) Indoor Tractorpulling Zwolle
    Dit is afgelopen Maandag gebouwd. Ik zal binnenkort de rest van de foto's plaatsen.

- 111m Truss Heavy Duty vierkant
    - 120 x Floodlight 1000watt
    - 8x Movinghead Mac600
    - 4x Sixbar voor Decoratie Tribune
    Dimmers:
    - 6x Lite-Puter DX1220
    - 4x Zero88 Rackmaster290 Spare

GRoetjes LJ Ritch

Dit soort speelgoed kom je daar dus tegen

De trussen naar de zijkant van de Hal zijn alleen voor de kabels af te werken naar het dimmergedeelte..
    Geweldige stroom aanvoer trouwens
    5x200Amperes uit de Muur!! Woeii

We Love Crown With GAE
  • Lightjockey_richie
    • Sep 2004
    • 119

mensen, Showfoto's kan k pas zaterdag maken omdat t evenement dus pas zaterdag is...en dan zal k gelijk ook even wat fotos maken van de stroomaanvoer....al die 80kwadraat kabeltjes per fase....*****...
    laturr

LJ Ritch

[u]To Joe</u>...tis in Zwolle...en daar zit n heeeeeleeee grote leverancier van stroom..ze hebben dus het bekende 3 fasen-net en Daarbij ook nog 2 losse Fases...
    We Love Crown With GAE

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Overplaatsen maar! Mag ik vragen waarom je het hele gebeuren een week te vroeg hebt opgebouwd? Organisatie heeft geld over en betaald die paar dagen wel bij ofzo? Of heb je erg veel programmeertijd over?

Comment

• Lightjockey_richie
        • Sep 2004
        • 119

Wij hebben het eerder opgebouwd omdat er de rest van de dagen allerlei andere werkzaamheden in die hal zijn, de gaan met die baan bezig, tribunebouwers zitten erin....Nu was er alle ruimte. Kun je je kabels fatsoenlijk afwerken etc etc. Vorig jaar was dat nogal beroerd omdat we er toen pas donderdag waren.

edit door mod: berekeningen over stroom etc werden verwijderd, wegens niet relevant voor het topic.
        We Love Crown With GAE

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

En je wilt echt je truss niet gaan opbouwen in die "mega-klei-zand-modder-bak".
          Of je cases spots en kabels daarover aanvoeren.

Ik heb ooit in Sportpaleis Ahoy' zo'n klus gedaan,
          De trussen met de monorails hingen op 15m hoog,
          maar ik vond mooi de klonten aarde er nog op liggen bij de afbouw.
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Lightjockey_richie
            • Sep 2004
            • 119

Nog ff voor Ice...omdat wij zelf over al het materiaal beschikken(eigendom) kun je zoiets wel eerder opbouwen, en hoef je niet alles n week van te voren in te huren.
            We Love Crown With GAE

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

citaat:Geplaatst door Lightjockey_richie

Nog ff voor Ice...omdat wij zelf over al het materiaal beschikken(eigendom) kun je zoiets wel eerder opbouwen, en hoef je niet alles n week van te voren in te huren.
              Dat hoeft niet te betekenen dat je het al zo snel opbouwd. Als wij zoiets doen is het prima, maar wordt er vanzelfsprekend wel een hogere verhuurprijs gerekend. Natuurlijk niet per dag, maar goed je bent wel je spullen langer dan een week kwijt.
              Dat van die modder kan ik dan nog wel inkomen, aan de andere kant; die ligt er dan bij het afbreken ook weer; of ga je zolang wachten dat het allemaal weer schoongemaakt is?

Comment

• FiëstaLj
                • Oct 2000
                • 2068

Ik kan er maar 1 ding over zeggen... Wat een kabelzooi ! Kan je die krachtkabels en multi's niet netjes uitlopen ? Als er nu iets fout gaat en je moet iets omprikken wordt je er toch nooit meer wijs uit ?

Ik zie trouwens dat je je hartings merkt... Heel slim.. Maar waarom je krachtkabels dan niet ? Als je nu bij je verdeling staat zie je niet meteen welk dimmerpack op welke krachtaansluiting zit.
                Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Lightjockey_richie
                  • Sep 2004
                  • 119

Alle dimmers zijn aangesloten..dus in principe hoef je dat niet om te steken..t lijkt n rotzooi maar je komt er heel makkelijk uit...Alle adressen zijn ook gelijk..het staat tog alleen maar aan of uit. Maar enigzins heb je wel gelijk. Latur

To ice:
                  van de baan heb je geen last..maar de tribunueluite lopen je met opbouwen vaak gigantisch in de weg..vrachtwagens enzo..Ach..als je in de buurt bent..kom even kijken..

GRoetjesss
                  We Love Crown With GAE

Comment

• delighted
                    • Jul 2003
                    • 420

Alle dimmers zijn aangesloten..dus in principe hoef je dat niet om te steken..t lijkt n rotzooi maar je komt er heel makkelijk uit...Alle adressen zijn ook gelijk..het staat tog alleen maar aan of uit. Maar enigzins heb je wel gelijk. Latur
                    Je multi's hoef je in principe ook niet om te steken, omdat het in principe nooit fout gaat. Helaas blijkt de praktijk nog wel eens anders te zijn.

Comment

• beyma
                      • Oct 2002
                      • 1614

citaat:je wilt echt je truss niet gaan opbouwen in die "mega-klei-zand-modder-bak".
                      Toch zie je op de foto's dat het zand al aangevoerd is
                      Het lijkt me trouwens ook verschrikkelijk om daar te moeten werken of zitten als publiek,in die herrie en uitlaatgas dampen[xx(]
                      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door beyma

citaat:je wilt echt je truss niet gaan opbouwen in die "mega-klei-zand-modder-bak".
                        Toch zie je op de foto's dat het zand al aangevoerd is
                        Het lijkt me trouwens ook verschrikkelijk om daar te moeten werken of zitten als publiek,in die herrie en uitlaatgas dampen[xx(]
                        Daarmee er geen rookmachine meer op de lijst stond

Comment

• Roeltej
                          • May 2001
                          • 761

[quote]citaat:Geplaatst door beyma

afzuiging... ik weet niet of ze dat ook in zwolle doen, maar heb paar keer beelden gezien van tractor pulling in de ahoy, daar hangt er een grote afzuiginstallatie rechtstreeks op de uitlaat van die tractoren.
                          Vitality Show

Comment

• Lightjockey_richie
                            • Sep 2004
                            • 119

In de IJselhallen rijden ze alleen maar met Methanolgestookte motoren, Menthanol heeft een hele schone verbranding en is daarom niet zulke afzuiging nodig..wel zitten er mega-giga grote slakkenhuizen op het dak gemonteerd.. zal vanavond ff de fotos bewerken en uploaden
                            Groetjuhs
                            We Love Crown With GAE

Comment

• Wysirik
                              • Feb 2002
                              • 97

In de IJselhallen rijden ze alleen maar met Methanolgestookte motoren, Menthanol heeft een hele schone verbranding en is daarom niet zulke afzuiging nodig..wel zitten er mega-giga grote slakkenhuizen op het dak gemonteerd.. zal vanavond ff de fotos bewerken en uploaden
                              Groetjuhs
                              Ik heb jaren vlak naast die Ijsselhallen gewoond. Ik verzeker je dat ze op de gewone ontluchtings gaten elk jaar extra afzuigings-installaties plaatsten. Zag ieder jaar van die houten rare bakken aan de buitenkant van de ronde hut uitstekken. Vaak weken nadat een tractor-pull was geweest zaten die dingen er nog op (iets met vorst en glad dak te maken).

grt'n

Rik

Comment

Working...