Nieuwjaarsparty
Collapse
X
-
Geluid werd idd verzorgd door Frontline-audio uit Lichtenvoorde.
Met idd zijn Nieuwe EAW set, heerlijke set!
Licht werd gedaan door Robert Wit www.witlicht.nl
Ben zelf actief geweest als cameraman.
Naast het podium hingen namelijk 2 schermen van 3 bij 4 meter met Beamers. (zal eens foto's zoeken)
Deze werden door ons van beeld voorzien dmv. 2 camera's, en dvd beelden, geschakeld in een aparte ruimte.
Eén vaste Camera bij de PA-tafel en één loop-camera op het podium. (incl. kabeldrager
)
Het was een erg [8D]leuke klus, en dat op nieuwjaarsdag

Comment
-
rond die heads: volgens mij hangen die vier (jawel, vier. als je goed kijkt op de derde en vierde foto kun je de lichtbundel van nog twee heads zien) aan een ander circuit...It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
Aan de rechter en linker zijde van de Bühne hingen Mac 600 (Washers)citaat:Geplaatst door Funkmaster
rond die heads: volgens mij hangen die vier (jawel, vier. als je goed kijkt op de derde en vierde foto kun je de lichtbundel van nog twee heads zien) aan een ander circuit...
Vanaf lichttafel locatie werden Gobo's op de luxaflexen geprojecteerd.
Rook werd door hazers vanaf de linker en rechter zijde voor de luxaflexen langs geblazen!
Rob KuenenComment
-
En waren het er twee (1L - 1R) of vier (2L - 2R)?? FF benieuwd of mijn oogjes me bedrogen of niet...citaat:Geplaatst door Bor
Aan de rechter en linker zijde van de Bühne hingen Mac 600 (Washers)
Vanaf lichttafel locatie werden Gobo's op de luxaflexen geprojecteerd.
Rook werd door hazers vanaf de linker en rechter zijde voor de luxaflexen langs geblazen!
In ieder geval zeer mooig gedaan... En leuk gebruik van die luxaflexen
It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
-
Het gehele licht en geluids is verzorgd door Frontline (www.frontline-audio.nl)
Frontline heeft Robert Wit ingehuurd voor advies en uitvoering.
De achterwand is een groundsuppert.
De zijkanten hingen met kettingtakels aan de staalconstructie van de sporthal.
Op de bühne werd voornamelijk gebruik gemaakt van in-ear monitoring, m.u.v. de blazers en de 2 gitaristen. Hierdoor was er een laag volume op de bühne en kon er dus lekker gewerkt worden door zowel FOH als bühne mixer.
Rob KuenenComment
-
citaat:Zeer mooie plaatjes. 1 klein puntje: derde foto, 6 headjes met gele kleur: buitenste 2 kloppen niet. Maar wel een mooi effect met die leds erdoor. Weet je daar wat meer over te vertellen?
Hallo hallo,
Ben even weg geweest en lees dit nu pas ( thanx AJB ), heer Dropsen heeft bovenstaande quote gedaan en een scherp oog, de linker mac 500 bleek 2 uur voor aanvang opeens geen pan functie meer te hebben, na herhaaldelijk resetten nog steeds niet... genie kon er dankzij de heerlijke arbo-poten ook niet meer bij kunnen dus helaas... Maar het publiek heeft er, mede dankzij het bier wat rijkelijk vloeide, nix van gemerkt.
Wat betreft de led-palen: die heb ik ooit bedacht voor een theatertour van Slagerij van Kampen, waar ik nog steeds mee reis. Uitgevoerd door Lagotronics. De palen zijn 4,8 meter hoog en met z'n 2en makkelijk rechtop te zetten op een stalen voet van 70 x 70 cm, die 135 kg (!) weegt. Er zitten wieltjes onder waardoor ze makkelijk te verplaatsen zijn, bij Van Kampen hebben we ook verschillende posities waardoor je makkelijk een totaal ander toneelbeeld krijgt.
Er zitten 2 rijen ledstrips in onder een hoek van 45 graden, 16 x rgb per paal, is dus 96 rgb strips totaal. Ik zal binnenkort op www.witlicht.nl wat filmpjes plaatsen van effecten die met de palen te maken zijn. Stel je overgens nix voor van deze site, die is er nu nog puur om wat foto's op kwijt te raken.
Dank aan ieder voor alle complimenten etc., ben zelf ook wel blij met het resultaat en vooral blij, dat de spare Hog III niet nodig was. Had tijdens programmeren van de leds met name nogal wat vastlopers en kon me inderdaad niet permiteren om nat te gaan, ik had nl. ook al het zaallicht op de tafel.
Ook dank aan de vrijwilligers van de party 2005, en complimenten aan Frontline ( Martijn ) die hun zaakjes erg goed voor elkaar hadden!
Groetend,
Robert WitFreelance belichter, operator en ontwerper
Tel. 0653189291Comment

])
Comment