Foto's Inkom 2004 Mecc Maastricht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Mja, nou moet ik wel erbij zeggen dat mijn "indrukken" opdgedaan waren in c.a. 30 minuutjes... Dus tjah om dan echt een oordeel te trekken is misschien wat stom van me. Maar al bij al vond ik het feestje zelf niet slecht voor zover ik heb gezien.
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Roland
      • Jan 2001
      • 480

Dat er weinig effect op het podium hangt heeft te maken met budget,

en omdat de hoofdacts alleen maar DJ's waren en dus vanaf een ander podium hun ding deden, vul de rest zelf maar in.
      Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

citaat:Geplaatst door René_Master

Mja, ben zelf heel ff aanwezig geweest. Voor zover ik kon zien vanuit achter was het er erg gezellig, veel bier en people on the floor . Ik vond het geluid zeer zeker niet slecht klinken. Zag er erg mooi uit!
        Was jij bij de crew van dit feestje dan ?? lijkt me namelijk niet dat je zulke sets door jongens van 15 laat breken toch ?
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Heeft er trouwens niemand een live set van de dj's die deze avond draaiden ?? Was echt een tegekke set namelijk ! en zou em heel graag willen hebben.
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

veel over de DJ Boot, maar zijn er ook foto's van??
            en dan doel ik op pic's vanuit de zaal natuurlijk!
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

citaat:Geplaatst door René_Master

Mja, ben zelf heel ff aanwezig geweest. Voor zover ik kon zien vanuit achter was het er erg gezellig, veel bier en people on the floor . Ik vond het geluid zeer zeker niet slecht klinken. Zag er erg mooi uit!
              Was jij bij de crew van dit feestje dan ?? lijkt me namelijk niet dat je zulke sets door jongens van 15 laat breken toch ?
              Nee hoor, wees maar niet bang Er stond een 100-volt set achter die opgehaald moest worden voor verdere transport, wij kwamen toevallig van die bunker af waar de dansvloer lag om af te breken. Dus vandaar
              Licht is altijd zwaar.

Comment

• Roland
                • Jan 2001
                • 480

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

veel over de DJ Boot, maar zijn er ook foto's van??
                en dan doel ik op pic's vanuit de zaal natuurlijk!

Er staan nog meer foto's op www.inkom2004.nl

Comment

• davehouben
                  • Dec 2003
                  • 92

citaatat er weinig effect op het podium hangt heeft te maken met budget,

en omdat de hoofdacts alleen maar DJ's waren en dus vanaf een ander podium hun ding deden, vul de rest zelf maar in.
                  Ja ok maar dit jaar waren er toch ook enkele bekende DJ's, vond het kwa artiesten niet veel verschillen van voorgaande jaren. Dus lijkt het me net mooier wanneer podium en DJ gedeelte wat meer gescheiden zijn. Maar goed, maakt ook nie uit, het zag er toch evengoed netjes uit.
                  Kan me inderdaad verder wel voorstellen dat je niet in 30 minuten over het geluid kunt oordelen maar ja, smaken verschillen natuurlijk ook op dat gebied. De set klonk lekker sprankelend maar ik vond dat het geen body had. Het mid klonk gewoon niet lekker. Bas gaat opzicht wel lekker vooraan.

Comment

• Upgrading your system
                    • May 2003
                    • 1684

He Roland, ik heb gekeken op de site. maar of ik kan niet goed oeken, of er is geen foto van de booth vanuit de zaal.

al die er wel is, wil je dan A.J.B. een linkje naar die pic posten of de foto

alvast bedankt
                    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Roland
                      • Jan 2001
                      • 480

Dave, op welke dag ben je daar geweest. De dinsdag is er vrij rustig gedraaid omdat we nog de hele week door moesten. Op woensdag is er iets harder gedraaid en dacht op vrijdag ook.

Upgrading, nee denk niet dat die er zijn. Booth was vrij simpel gewoon een steiger van 5 bij 5 met zwart doek ervoor. Was in ieder geval een zwart vlak. 2 meter hoge steiger en daar nog een prakkie op van een mtr.

Comment

Working...