Foto's Inkom 2004 Mecc Maastricht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roland
    • Jan 2001
    • 480

Foto's Inkom 2004 Mecc Maastricht

Hier nog wat verlate foto's van de Inkom in Maastricht
    3 avonden feest in het mecc met o.a

Roog, Rank I, Ali B, Lange Frans, Def T Baas B, Giel Beelen div. coverbandjes en ik zelf.

Helaas zijn er geen interessante foto's van de bandjes.

Giel Beelen aan het werk

Tijdens het optreden van Lange Frans en zijn vriendjes heeft het echt een half uur lang bier geregend richting podium. Maar het is respect als ze met bier gooien.

Voor Roog zijn er nog wat extra deksels van kisten geregeld om op te staan. Kerel kwam anders niet boven de mixer uit. Zelf vond ik het een perfect hoogte om mee te draaien.

Alle licht en geluid werd verzorgt door Purple

Wat hing er

Geluid
    Combinatie D&B C3 en C4
    Midas op Front
    Soundcraaft op monitor
    3 * Pioneer CDJ 1000
    3 * Technics sl1200
    1 * Pioneer DJM 600

Licht

Front truss met verschillende Fresnellen
    Achter truss met stuk of 6 fourbars multipar 6 * mac 500
    Boven dj podium carre met 4 * mac 300 en 2 * fourlight blinder
    Zaal groot carre boven bar met parretjes
    aan de zijkant nog een trussje met parretjes en mac 300's

Midden in de zaal voor het podium grote ster gevuld met 300, 600's 500's ACL Atomics en het spiegelbolletje van 2 mtr.
    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

1 Woord, Vette schit!! ziet er top uit.

Rare vraag mischien, hoe zit die 2 meter bol verpakt? in een case neem ik aan, maar is dit een stolp of hijs je hem eruit omhoog?? hoe zit dat
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Roland
      • Jan 2001
      • 480

Bolletje zit idd in een case. Truss werd op 2 mtr nog wat hoogte gezet, stealtje aan de bol en dan de truss omhoog, bij afbreken het zelfde verhaal maar dan andersom. Alleen moet je dan 100 maal zeggen tegen iedereen dat ze niet onder de truss moeten doorlopen tijden het afbreken, maar daar zijn studenten te stom voor.

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4516

citaat:Helaas zijn er geen interessante foto's van de bandjes.
        welles.

waar http://www.inkom.unimaas.nl/2004/con..._overzicht.htm staat als link

lekker belangrijk!

Comment

• DJRenz
          • Dec 2000
          • 99

Ziet er zeer goed uit zeker die bol.
          citaat:
          Voor Roog zijn er nog wat extra deksels van kisten geregeld om op te staan. Kerel kwam anders niet boven de mixer uit. Zelf vond ik het een perfect hoogte om mee te draaien.
          Dat heb ik vorig jaar ook op Riverdance mee gemaakt ja. Het is ook maar een klein mannetje maar draait wel lekker....
          Bemin met mate, want liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5429

citaat:Geplaatst door Roland

Bolletje zit idd in een case. Truss werd op 2 mtr nog wat hoogte gezet, [}]stealtje aan de bol en dan de truss omhoog, bij afbreken het zelfde verhaal maar dan andersom. Alleen moet je dan 100 maal zeggen tegen iedereen dat ze niet onder de truss moeten doorlopen tijden het afbreken [8D], maar daar zijn studenten te stom voor.
            [}] het woord is 'steel' (zelfstandig naamwoord} van steel wire rope = staalkabel.
            'steal' is (een werkwoord) in de betekenis van "het zich wederrechtelijk toeëigenen", ofwel klauwen, jatten, pikken, gappen, strietsen, enz, enz.
            [8D] geldt dit dan niet netzogoed tijdens het hijsen of tijdens de show? er is niet zichtbaar in een safety oid voorzien....
            wat weegt zo'n bolletje wel niet?
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Roland
              • Jan 2001
              • 480

Volgens mij hangt dat ding rechtstreeks aan de motor.

Heb nu wel 2 nieuwe spiegelbolletjes binnen gekregen met 2 haken en een haak voor onder de motor.

nu plaats je tussen de motor en de bol een extra opzetstuk waarbij de binnenste pin onafhankelijk draait van het buiten gedeelte. Nu kun je dus een safety aan je spiegelbol zetten. Is ergens hier een enorm topic over geweest, terwijl de oplossing simpel is.

Comment

• Harmen
                • Sep 2003
                • 379

in love with the mirror ball

wat voor sturing?

Comment

• William
                  • Oct 2002
                  • 233

citaat:Geplaatst door Harmen

in love with the mirror ball

wat voor sturing?
                  pearl waarschijnlijk[?]
                  V*L...........punt

Comment

• Roland
                    • Jan 2001
                    • 480

Was idd pearl 2004. Volgens mij met de lichtman van Di-Rect.

Comment

• FiëstaLj
                      • Oct 2000
                      • 2068

Nope andre stond hier geen licht te doen.

Ik was zelf ook op het feestje. Erg leuk lichtplannetje. Alleen was het podiumlicht vrij weinig tenopzichte van het zaallicht.

Hier hingen namelijk 4 (of 6... tis tenslotte alweer tijdje geleden) fourbarren en 6 mac500's

In de zaalconstructie hingen de nodige mac500/600 flink wat barretjes met multiparren
                      en niet te vergeten een fikse spiegelbol...

Maar al met al... Petje af.

Trouwens zit men in het mecc met een geluidsrestrictie ?? vond het allemaal niet zo verdomd hard gaan namelijk... als je paar meter van het podium af was, dan was je het sub al kwijt.
                      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Dreezz

Ziet er goed uit Vooral de Dj booth
                        Welke firma deed deze productie eigenlijk?
                        Aangezien ik hier D&B C3 en C4 zie.. en max monitors

Comment

• FiëstaLj
                          • Oct 2000
                          • 2068

Purple group
                          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• rene.derksen
                            • Feb 2004
                            • 649

Mja, ben zelf heel ff aanwezig geweest. Voor zover ik kon zien vanuit achter was het er erg gezellig, veel bier en people on the floor . Ik vond het geluid zeer zeker niet slecht klinken. Zag er erg mooi uit!
                            Licht is altijd zwaar.

Comment

• davehouben
                              • Dec 2003
                              • 92

citaat:Midden in de zaal voor het podium grote ster gevuld met 300, 600's 500's ACL Atomics en het spiegelbolletje van 2 mtr.
                              Heyyyyy.... niet de vertrouwde Movitec sl250 vergeten he!!!

Het zag er wel weer leuk uit afgelopen jaar wat Purple gamaakt had! Ben er zelf 3 dagen geweest. Alleen vond ik het voorgaande jaren vetter, toen de DJ nog in het midden stond. De zaalconstructie kwam veel meer tot zijn recht toen deze wat verder van het podium vandaan hing. Maar goed, zal ook wel met budget te maken hebben ofzo.
                              Verder heb ik de D&B set er nog nooit echt super horen klinken! Terwijl dat zeker wel mogelijk is met zo'n setje, neem aan dat iedereen het daar wel mee eens is. Maar goed, verder stond/hing er wel leuk materiaal. Vooral vette Midas op front!! []

Comment

Working...