Hier nog wat verlate foto's van de Inkom in Maastricht
3 avonden feest in het mecc met o.a
Roog, Rank I, Ali B, Lange Frans, Def T Baas B, Giel Beelen div. coverbandjes en ik zelf.
Helaas zijn er geen interessante foto's van de bandjes.

Giel Beelen aan het werk

Tijdens het optreden van Lange Frans en zijn vriendjes heeft het echt een half uur lang bier geregend richting podium. Maar het is respect als ze met bier gooien.

Voor Roog zijn er nog wat extra deksels van kisten geregeld om op te staan. Kerel kwam anders niet boven de mixer uit. Zelf vond ik het een perfect hoogte om mee te draaien.
Alle licht en geluid werd verzorgt door Purple
Wat hing er
Geluid
Combinatie D&B C3 en C4
Midas op Front
Soundcraaft op monitor
3 * Pioneer CDJ 1000
3 * Technics sl1200
1 * Pioneer DJM 600
Licht
Front truss met verschillende Fresnellen
Achter truss met stuk of 6 fourbars multipar 6 * mac 500
Boven dj podium carre met 4 * mac 300 en 2 * fourlight blinder
Zaal groot carre boven bar met parretjes
aan de zijkant nog een trussje met parretjes en mac 300's
Midden in de zaal voor het podium grote ster gevuld met 300, 600's 500's ACL Atomics en het spiegelbolletje van 2 mtr.
3 avonden feest in het mecc met o.a
Roog, Rank I, Ali B, Lange Frans, Def T Baas B, Giel Beelen div. coverbandjes en ik zelf.
Helaas zijn er geen interessante foto's van de bandjes.

Giel Beelen aan het werk

Tijdens het optreden van Lange Frans en zijn vriendjes heeft het echt een half uur lang bier geregend richting podium. Maar het is respect als ze met bier gooien.

Voor Roog zijn er nog wat extra deksels van kisten geregeld om op te staan. Kerel kwam anders niet boven de mixer uit. Zelf vond ik het een perfect hoogte om mee te draaien.
Alle licht en geluid werd verzorgt door Purple
Wat hing er
Geluid
Combinatie D&B C3 en C4
Midas op Front
Soundcraaft op monitor
3 * Pioneer CDJ 1000
3 * Technics sl1200
1 * Pioneer DJM 600
Licht
Front truss met verschillende Fresnellen
Achter truss met stuk of 6 fourbars multipar 6 * mac 500
Boven dj podium carre met 4 * mac 300 en 2 * fourlight blinder
Zaal groot carre boven bar met parretjes
aan de zijkant nog een trussje met parretjes en mac 300's
Midden in de zaal voor het podium grote ster gevuld met 300, 600's 500's ACL Atomics en het spiegelbolletje van 2 mtr.

]stealtje aan de bol en dan de truss omhoog, bij afbreken het zelfde verhaal maar dan andersom. Alleen moet je dan 100 maal zeggen tegen iedereen dat ze niet onder de truss moeten doorlopen tijden het afbreken [8D], maar daar zijn studenten te stom voor.

]
Comment