Ambtenaren feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joopknoop
    • Dec 2004
    • 78

Ambtenaren feestje

Hee,

Afgelopen weekend een feestje gehad voor de ambtenaren van de gemeente Leiden. De sporthal was in tweeen gedeeld met aan de ene kant een receptie gedeelte waar gegeten kon worden en aan de andere kant een feestruimte. In de feestruimte speelde een band met af en toe een bandartiestje. Ik was bij deze klus verantwoordelijk voor het licht.

(het lukte me niet om de foto's direct op deze site te zetten,excuses)

Wat stond/hing er:

Licht:

6x movitec wl-250
    11x robe 250xt
    12x rek multipar
    29x snoeren kerstverlichting
    1 x 24kanaals stranddimmer
    1 x 12kanaals stranddimmer
    3 x spiegelbol
    4 x 1kw fressnel strand
    2 x 2000 watt strobe
    1 x licon jb-systems

Truss:

1x cirkel 5m
    1x cirkel 3m
    30 meter x30 prolyte

Geluid:

Granit eindset (vraag me niet welk type)
    lab-grupen

diversen:

1x antari z3000 met-jem fan
    1x sneeuwmachine
    aantal backdrops
    3x extension

Graag jullie commentaar over deze klus.
  • Roland
    • Jan 2001
    • 480

Ziet er mooi uit, vooral die lichtslangen in de backdrops.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• VERVALLEN

Echt lichtslangen zijn dat niet hoor Ronald. En maar best. Lichtslang of buisverlichting is zo brut grof, onfijn.
      Dit zijn van die fijne gloeilampkes op transfoke van 24V denk ik. Te koop in elke kerstdecoratiewinkel.
      Dit is idd een zeer mooi en knap effect. Mss dan dit eens uitproberen ipv de gezochte witte flash string van showtec die niet bestaat
      Verder mooi opstelling, kabels netjes weggeborgen, ...

Bravo!

Comment

• Bigfoot
        • Nov 2002
        • 151

Mooie plaatjes!....en inderdaad leuk van die kerstverlichting....
        Waarom die cirkeltruss in de zaal, als het vooral om de band draait?
        DĆ© SM58 is nog steeds de beste mic!

Comment

• Joopknoop
          • Dec 2004
          • 78

Sorry vergeten te vermelden dat er ook nog een dj draaide. Daarom ook nog wat licht in de zaal. Maar dan nog, zonder die cirkel zou het ook wel heel donker zijn geweest in de zaal.

Van die kerstverlichting klopt. Het zijn gewoon kerstsnoeren. De kerstversiering was in serie geschakeld dus had geen 24v adapter nodig. Maar dat betekende wel dat als er eentje kapot was dat je het snoer zo goed als weg kan gooien (of heel goed gaan zoeken naar dat ene kapotte lampje). Maar gelukkig zijn rond deze tijd de kerstnoeren in de aanbieding (1,50 euro per stuk)

Comment

• Harmen
            • Sep 2003
            • 379

leuke podium opstelling met die drop-arms!

Comment

• Dropsen
              • Jan 2004
              • 375

Mijn complimenten. Wat een hoeveelheidje lichtsnoeren al niet kan doen... Alleen hoe kom je aan het rare aantal van 11 headjes?
              Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Joopknoop
                • Dec 2004
                • 78

4x 250xt direct aan de achtertruss. 1x 250xt aan extension verder 2 washlights aan extensions en nog 2x 250xt op het podium. (Verder nog 4 250xt in de zaal). Heb het dus zo gedaan zodat de movingheads verspringen. hoog laag hoog laag hoog laag hoog

Het liefst had ik ook een washlight in het midden gehad van het podium. Maar degene van wie we de movingheads huurde bleek niet voldoende washlights te hebben. Vandaar 1 movinghead in het midden. Verder stond er nog 1 reserve.

Comment

• erik_gj
                  • Jan 2004
                  • 129

ziet er leuk uit! die die lichtjes geven een warm effect. Alleen vind ik dat die headjes voor aan de zijkant niet zo mooi. Krijg je zo'n mode-show effect....maarja smaken verschillen. Enne dansen die ambetnaren nog een beetje? verder duim om hoog!
                  zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• Spotter
                    • Nov 2003
                    • 77

Gaaf om te zien hoe het er uiteindelijk uit is gaan zien. Ziet er goed uit. Ben er zelf ook nog geweest op de donderdagavond (tijdens opbouwen dus). Vond het toen jammer dat ik het uiteindelijke product niet kon zien. gelukkig nu nog wel
                    Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• Jeeroen
                      • Aug 2004
                      • 39

Ziet er mooi uit!
                      Maar ist niet iets om tussen de 2 truss cirkels (zie foto) horizontaal wat six barren te knopen?

Heb het ooit gezien op een buiten evenement, ziet er echt goed uit! Ik twijfel alleen of dat voor het soort feest ook geschikt is, omdat dit denk ik meer pas in een dance evenement. Of niet?
                      Voorbeeld:
                      Halfzat is....... weggegooit geld!

Comment

• Stijn Vanstiphout
                        • Oct 2000
                        • 1160

citaat:Maar ist niet iets om tussen de 2 truss cirkels (zie foto) horizontaal wat six barren te knopen?
                        Noemen ze dat tegenwoordig niet verticaal?

mvg,
                        Stijn Vanstiphout,
                        LVL Multimedia
                        Belgiƫ

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5430

In elk geval geeft een aantal verbinding van het metaal van die sixbars tussen die twee cirkels een "prettiger gevoel" dan met allleen maar polyester....
                          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• tomv
                            • Jun 2003
                            • 331

citaat:Geplaatst door rinus bakker

In elk geval geeft een aantal verbinding van het metaal van die sixbars tussen die twee cirkels een "prettiger gevoel" dan met allleen maar polyester....
                            Ik snap wat je bedoeld, maar mijn vraag nu: is het rigging-technisch gezien goed door zo'n constructie te maken met 4 sixbars die dan aan allebei de cirkels vast zitten met zo een steigerklem?
                            Of zou ik dan ook in aanmerking komen voor het topic dat loopt in het rigging forum.[xx(]
                            Want dat is niet echt de bedoeling.
                            Tom

Comment

• rinus bakker
                              • Mar 2002
                              • 5430

Hoi tomv
                              "Rigging-technisch" valt dan uiteen in twee onderdelen:
                              1) sterkte-technisch:
                              We rekenen uit wat die onderste cirkel weegt,
                              en gaan er voor het gemak maar even van uit dat die aan twee van de vier 6-bars hangt.
                              De extra trekspanning die ontstaat in die metalen buis is dan uit te rekenen....
                              (en dat is f*ck-all) de andere twee 6-bars zijn dan de safety's voor die eerste twee.
                              Vertrouw je het dan nog niet dan doe je er nog twee steels bij als safety.
                              2) veiligheids-technisch :
                              die twee safety-steels zou je ook moeten aanbrengen naast die (polyester) spansets,
                              en dan hoor je mij niet meer.
                              Maar om voor zo'n "topic-from-hell" in aanmerking te komen moet je het wel echt bont maken.
                              Ik hoop dat je dat toch wel inziet aan de han van de bijgaande teksten en commentaren.
                              Dit hier is een vorm van veronachtzaming.
                              "Het andere topic" is gewoon een voorbeeld van lak hebben aan (of absoluut onkundig zijn van) elke denkbare Wet, regel, norm of voorschrift.
                              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...