Within Temptation

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stekel
    • Nov 2004
    • 2

citaat:
    jammer van die "line array"
    Misschien mag ik toch even opmerken dat het niet alleen een 'lichtfeestje' was. Er wordt ook nog muziek gemaakt.

Ennuh, het hele idee van een line array is natuurlijk dat je het geluid kunt richten, zodat je minder de akoestiek van de kerk aanspreekt.
    Ik was, gezien de omstandigheden, ook best wel tevreden, en ik vond ook dat Purple goed werk heeft afgeleverd.

groeten,
    Jan-Willem

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Dan nog zijn er subtielere manieren om een array te camoufleren
      maar idd, tis een concert, op een bijzondere lovatie, dus roeien met de welbekende riemen!

welkom stekel...
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5429

Hoi Jan-Willem,

IDD welkom aan boord....!

maar nou nog even echt over die akoestiek -
        hoeveel extra ellende levert een galmbak als een kerk op voor een geluidsman?

Rinus Bakker
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Smaakvol en strak ! Very nice Jolijn En nu hebben ze ook nog eens zo'n mooie cd gemaakt...Silent Force=AANRADER !!!

Niet zeuren over line-arrays... That's life ! Ik houd wel van een beetje imposant stage-beeld...
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• stekel
            • Nov 2004
            • 2

Het risico nemende off-topic te geraken (dit is toch een licht forum?): Het levert heel veel ellende op. Nou moet ik zeggen dat het nog wel enigzins meeviel in de Broerekerk, mede door het gebruik van een line array en doordat ik nog een heleboel doeken had laten ophangen langs de wanden. Grote geheim is het stage volume onder controle te houden en niet te hard in de zaal te draaien. En heel precies te mixen, om je mix zo doorzichtig mogelijk te houden (iets wat bij WT ook niet meevalt ). Het laag was best problematisch in die kerk, mede doordat het een soort lange pijpela is van zeg 10 meter breed en 60 meter lang, we hadden staande golven bij 43 en 68 Hertz. Dat is ook de reden dat je het speaker systeem zo prominent in beeld ziet, er was geen andere plek om het op te hangen. Ik heb het natuurlijk ook veel liever aan de zijkanten van het podium, en nog hoger. Maar dat kon niet.

groeten,
            JW

Comment

• raijin
              • Oct 2002
              • 51

Haha, nee die groundsupport stond al aardig op zijn max. En met dat deel eruit (wat er lager wel aan gemaakt zat, zie laatste foto) werd het niet echt stabieler.
              WARNING this lampie can (and will) cause severe eye problems if provoked

Comment

• Dree2light
                • Apr 2004
                • 8

Is toch nog leuk geworden aan de foto's te zien. Zag het vrijdag avond ff niet meer helemaal zitten. Maar ziet er strak uit.

Tot snel. André
                André Beekmans
                www.abproductions.nl

Comment

• Lightcontrol
                  • Dec 2004
                  • 1

Complimeneten Jolijn ziet er heel goed uit en ik zou zeggen "KEEP UP THE GOOD WORK" ik zie je binnenkort wel weer.

Groeten

Comment

• kokkie
                    • Nov 2003
                    • 1166

Ik zie je binnenkort niet en de laatste keer was 4 mei. Wat doe ik fout?

Maar goed, binnen de beperkingen van de kerk heel goed opgelost denk ik.

Toch maar weer sms'en of bellen dan?
                    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

Erg mooi ontwerp in een meer dan geschikte omgeving voor W.T. en daarom dat ik Jolijn ook vroeg om wat pics hier te posten.
                      Nice!

citaat:Geplaatst door kokkie

Ik zie je binnenkort niet en de laatste keer was 4 mei. Wat doe ik fout?

Maar goed, binnen de beperkingen van de kerk heel goed opgelost denk ik.

Toch maar weer sms'en of bellen dan?
                      Wanneer was onze laatste keer weer Jolijn? Ook weer te lang geleden... Was samen met Heleen... dat herinner ik me dan wel weer

Mijn wiskey moet nu ondertussen wel heel erg goede zijn geworden!!!
                      Nog paar flesjes te goed van je [] Maar die drinken we samen wel...
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Johannez
                        • Feb 2005
                        • 38

Hey Jolijn, dit is dus die klus waar je toen over vertelde in P60

Zier er mooi uit! Compliments!
                        Muziek maakt meer goed dan je lief is

Comment

• Lighting
                          • Sep 2004
                          • 209

heeee die jolijn,

strakke foto's ziet er allemaal netjes uit mooie lokatie etc etc spreek je snel wel weer een keertje

Lighting (time out)
                          LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• soundcheckfrits
                            • Jan 2005
                            • 455

heeeeeej dat zier er mooi uit
                            perfecto gedaan complimentje

idd lastig he die stukjes pleisterwerk
                            hadden wij ook met newjears party in de broerenkerk
                            (k vind het ook niet gek met dubbele apogee3x3s2{top) + apogee ae-15 {sub} ) ging wel weer lekker
                            de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• lampie_01
                              • Apr 2005
                              • 55

Met de Complimenten aan de knopjesdruker en Purplegroup
                              Strak plaatje afgeleverd.

Mooie show.

I Love Rock'n Roll
                              Powerrrrrrrrr...

Comment

Working...