muziekavond

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljlarzzzie
    • Aug 2003
    • 92

muziekavond

Hier wat foto´s van MinkemaLive! de jaarlijkse muziekavond bij ons op school...

Licht:
    4 x PC CCT kw
    4 x Fresnell CCT kw
    4 x PC CCT 0,5 kw
    4 x Fresnell CCT 0,5 kw
    3 x ADB Profiel kw
    2 x CCT Profiel 0,5 kw
    2 x ADB volgspot 2kw
    10 x par 64
    24 x par 56
    8 x par 64 ACL
    1 x 1500 w. DMX strobe
    8 x bouwlamp (als blinder)
    4 x movitec SL250

sturing:
    4 x botex dp602 Dimmerpack
    3 x botex t-4 dimmerbalk
    4 x showtec multidim
    1 x Zero88 fatfrog

rook:
    2 x z-80 fogger
    1 x Antari Fazer (z300)
    1 x Swefog Hazer

communicatie:
    1 x ASL "station"
    8 x headset & beltpack

groets...
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Ha Lars,

De sfeer op de foto's is goed gemaakt!
    Leuk gebruik gemaakt van de (ik denk...) steigers.
    Jammer dat de plaatjes niet echt scherp zijn, maar daar zit ik zelf ook altijd mee te klooien
    Is vaak veroorzaakt door lange sluitertijden en fotograferen uit de losse hand...

Aan mist geen gebrek met zoveel hazers!

nieuwsgierige vraag:
    8* intercom voor 1x operaor 2* volgspotter?

Comment

• Scan head
      • Feb 2004
      • 143

Zeer fijn klusje om te doen zeker.

Altijd wel mooi om met Bandjes het licht te doen ( tenminsten, ik ga er van uit dat jij het licht deed aan je naam te zien).

Mijn complimenten, niet veel aan op te merken, alleen op dat je steigers I.p.v truss gebruikt voor de Parren ( en wappers ). Puur als ontwerp gekozen of aan gebrek van truss? verders ziet alles er wel netjes uit qua afwerking enz. heb je nog een paar totaal fotos van de show + de techniek plaatje?)

/edit: Ralph was me voor over die steigers..

Comment

• ljlarzzzie
        • Aug 2003
        • 92

Het was zeker een leuke klus! Ik deed zelf inderdaad het licht.

Intercom; was niet alleen voor licht... Er was 1 lijntje voor het licht ( opp, volg, volg)
        en een lijn voor geluid (foh, stagemanager, 2*inspicienten).

Steigers; Puur voor het ontwerp! Het is in dit geval normaal erg snel een "zwart gat". Het idee om steigers te gebruiken kwam eigenlijk spontaan in me op ( ik zag ze staan en zeg.. ja die kenne we ook in ´t dak hangen ) tja en toen wat gaan tekenen en uiteindelijk dit ontwerp, wat een leuke diepte creeërden en weer wat leuke mogelijkheden maakten.

De MH´s hangen echter gewoon in het grid!! (i.v.m. rare belastingen van de steigers bij het wapperen).

Het was een heel afwisselende avond. We begonnen met een viool, waarna er direct een metalband speelden, waarna een dansje en een stukje toneel, vanalles wat!! erg leuk en afwisselend!

Foto´s van de techniek zijn er niet (ben ik bang, ik zal even zoeken). Dit zijn ook foto´s van de school...

Geluid: SP4 set, A&H GL4000, LE400 monitoren (martinaudio), shure/sennheiser mics etc.etc. (voor degene die benieuwd waren).

En ja, het was wel lekker mistig Fazer werd echter alleen gebruikt bij de bandjes (stond onder drumpodium) en de twee Z-80´s hingen in de steiger... De Swefog draaide continu, geeft toch een leuk effect!

Comment

Working...